[Borderlands: The Pre-Sequel!] Twórcy Borderlands: The Pre-Sequel stracili pracę - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!

Podgląd ostatnich postów

Tokar,

Branża elektronicznej rozrywki bywa bezlitosna. Nawet w momencie, gdy zdawałoby się, że dany zespół jest bezpieczny i nic mu raczej nie może zagrozić, taka wiadomość spada na developerów niczym grom z jasnego nieba. Studio 2K Australia zostanie w najbliższym czasie zamknięte, a jego pracownicy muszą zaprzyjaźnić się z działem ogłoszeń w lokalnej prasie, bo otrzymają fikuśne wymówienia.

borderlands: the pre-sequel class="lbox">borderlands: the pre-sequel

Tym razem nie zawiniła słaba sprzedaż, nienależyte wykonywanie umów czy kiepska komunikacja z inwestorami. Powód jest prosty – zbyt wysokie podatki i brak odpowiedniej atmosfery do tworzenia gier w Australii, gdzie lokalny rząd od dawna jest na wojennej ścieżce z branżą. Ekipa była ostatnim studiem tworzącym produkcje typu "AAA" w tym państwie, co jest znamienne.

Ostatnim tytułem zespołu był całkiem ciepło przyjęty "Borderlands: The Pre-Sequel", ale twórcy dłubali również przy serii "BioShock" oraz kontrowersyjnym "The Bureau: XCOM Declassified". Całkiem niezgorsza spuścizna, trzeba przyznać.

Wczytywanie...