[Pillars of Eternity] Pillars of Eternity - karcianka i gra fabularna w drodze - Odpowiedź
Podgląd ostatnich postów
Sukces "Pillars of Eternity" i ciepłe słowa płynące z każdego zakątka globu, wstrzyknęły sporą dawkę pewności siebie w serca pracowników Obsidian Entertainment. Produkcja wyciągnęła studio z finansowo-mentalnego dołka, zbiera o wiele lepsze oceny target="_blank">zbiera o wiele lepsze oceny niż tytuły z kilkakrotnie większym budżetem, a także sprzedaje się niezgorzej, patrząc na listy bestsellerów potentatów dystrybucji cyfrowej. Wygląda na to, że zła karta w końcu się odwróciła. Gracze pokochali Eor i "klasyczny powiew świeżości", jaki on ze sobą przyniósł.
class="lbox">Nie dziwi zatem, że twórcy zamierzają intensywnie rozwijać nowe uniwersum w branży i na drodze do tego celu, nie cofną się przed żadnym intrygującym sposobem. Wiemy, że Obsidian uporczywie pracuje nad pierwszym poważnym dodatkiem do gry oraz szkicuje projekt kontynuacji. Jak się jednak okazuje, to nie wszystko. W planach jest powstanie karcianki, gry fabularnej, jak również wielu innych rzeczy opartych o świat "Pillars of Eternity".
"Tak, jedna z grup niedługo wystartuje z kickstarterową inicjatywą karcianki "Pillars of Eternity". To nie będzie coś w stylu kolekcjonerskiej gry karcianej lub czegoś w ten deseń, ale bardziej w klimacie przyjemnej zabawy na zasadzie czterech pasjonatów zasiada do jednej partyjki. Masz swoją drużynę herosów i wioski, tego typu rzeczy. Możesz szabrować lochy, werbować najemników i atakować innych graczy podczas ich działań. Gra została zaprojektowana przez Chrisa Taylora, mojego wieloletniego przyjaciela, który był głównym projektantem klasycznych "Falloutów".
class="lbox">Tak, to jest pierwsza rzecz, na jaką się zapatrujemy, ale oczywiście myślimy również nad papierową grą fabularną. Nie jesteśmy jeszcze pewni, jak będziemy to robić. Póki co, mieliśmy małą burzę mózgów, czy wykorzystujemy zasady zawarte w grze komputerowej, czy zapożyczamy cudzy zestaw reguł, czy może tworzymy zupełnie nową mechanikę? I to jest coś, o czym będziemy mówić już wkrótce. Jednak absolutnie, chcemy rozszerzyć uniwersum. Książki, gry fabularne i wszystkie tego typu ciekawe inicjatywy" – zdradza Feargus Urquhart, szef studia Obisidan Entertainment.
Nic, tylko się cieszyć. Tym bardziej, że świat gry wydaje się naprawdę dobrze przemyślany, a także ogromnie intryguje. Potencjał do stworzenia serii ciekawych książek czy innych pobocznych projektów, zdaje się więc nieskończony.