To w Baldurze było.
Rzut na atak/trafienie-pytanie - Odpowiedź
Podgląd ostatnich postów
Mogę się mylić, ale współczynnik nazywał się chyba Trako - chyba że go w ID 2 wywalili ;p
Czyli;
w walce wręcz - od siły lub (jeśli masz atut finezja i krótkie ostrze w ręku) - od zręczności.
w walce dystansowej bazą jest zręczność.
Klasy różnią się od siebie szybkością zdobywania podstawowej premii do ataku;
wojownik (i pokrewne) +1 z każdym poziomem
kapłan, druid, bard, łotrzyk +2 na 3 poziomy
czarodziej i czarownik +1 na 2 poziomy.
w walce wręcz - od siły lub (jeśli masz atut finezja i krótkie ostrze w ręku) - od zręczności.
w walce dystansowej bazą jest zręczność.
Klasy różnią się od siebie szybkością zdobywania podstawowej premii do ataku;
wojownik (i pokrewne) +1 z każdym poziomem
kapłan, druid, bard, łotrzyk +2 na 3 poziomy
czarodziej i czarownik +1 na 2 poziomy.
Od rzutu komputerowo generowanej kości, od wybranych atutów i właśnie w zależności od tych atutów siły lub zręczności.
Siema. Otóż tak się zastanawiałem od czego zależy trafienie we wroga? Od zręczności?