Kolejny save bug tylko jakiś inny. - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!

Podgląd ostatnich postów

Elldred,
Chyba wiem już o co chodzi , szperałem po innych forach i trochę pozmieniałem ustawienia ramu i jak na razie chodzi popróbuje jeszcze parę dni i jak będzie działało wszędzie to napisze jak naprawić tego typu problemy
Pasoro,
No to powinno chodzić..... Nie wie co jest:?
Elldred,
Tylko gothica niestety.. nie mam żanych innych gier..
Pasoro,
Masz dużo gier, na kompie?
Elldred,

Użytkownik Pasoro dnia Sat, 12 May 2007 - 16:21 napisał

Masz za mało ramu..... Ja mam 1024 i nigdy czegoś takiego na kompie nie miałem... Tylko "Where is Guru?" A to mnie strasznie wkurza....

[post="64421"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]



ale do tej pory wszystko chodziło dobrze i nie miałem takiego problemu i ramu mi starczało ( a gram od jakichś 4 miesięcy)
Pasoro,
Masz za mało ramu..... Ja mam 1024 i nigdy czegoś takiego na kompie nie miałem... Tylko "Where is Guru?" A to mnie strasznie wkurza....
Elldred,
Dzięki wielkie spróbuje i napisze czy problem się rozwiązał

[Dodano po chwili]

No dobra mam parę nowych wskazówek gra po zainstalowaniu pacha chodzi jak marzenie praktycznie się nie wiesza i grafika ok zapisywanie też jakoś szło ale gra znów się zacięła tylko że tym razem udało mi się przejść na pulpit i zobaczyłem następujący komunikat :

SmartHelp Library
Out of memory, please free some memory then choose rety

Moje pytanie: czy chodzi o pamięć ram ? Bo właśnie tak sobie pomyślałem że jakiś czas temu zmieniałem ustawienia ramu w rejestrze bo jak wszyscy wiemy (?) windows przechodzi na pamięć wirtualną po wykorzystaniu 80% ramu a ja to zmieniłem na 90% ale teraz na to wpadłem że ja mając 1024ramu przy włączaniu gry mam go zużytego dokładnie 200 ( 20%)więc czy to możliwe że po prostu zabrakło mi ramu bo windows nie mógł przejść na pamięć wirtualną??

[
Bezimienny Michał,