Co się zmieniło ? - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!

Podgląd ostatnich postów

FilipSid-Archer,

Przejdź do cytowanego postu Użytkownik Dranzer dnia niedziela, 6 lutego 2005, 06:16 napisał

Mam pytanko co jest lepiej wpierw zrobić.
Bo właśnie jestem w drugim rozdziale mam możliwość przejscia przez portal, dam sobie tam rade postacią dziewietnastego poziomu czy lepiej isc do górniczej doliny a potem tam iść :?:


Zaöezy. Gildia jest wazna. Pewnie i tak juz wybrales ale innym sie przyda

Mag - 3 rozdzial .

Straznik/Najemnik - 2 rodzdzial jak ktos dobrze walczy i ma jako taka postac. A jak nie to 3 rozdzial i sie modlic zeby (ci ktorzy grali to wiedza o kogo chodzi a ci co nie to niech maja niespodziane) P__________ Nas nie spalili.

Wojownik ADANOSA,
W szczególności poziom trudności ale jest wielki plus...
...do kusz potrzeba siły a nie zręczności(dla mnie spox, bo nie chce inwestować w zręczność)
Dranzer,
plusem jest to że można skorzystać z błedów gry np u kowala beneta można kupować stal po dwie sztuki za każdym razem jak się z nim porozmawia
Ostatnio znalazłem sposób jak zarobić cholernie dużo doświadczenia i jeszcze więcej kasy, w trzecim rozdzialem najemnik Buster zleca nam przyniesienie rogów cieniostwora za każdy róg daje 350 złotych monet i 300 doświadczenia ja miałem 19 rogów więc dostałem 5700 złota i 4800 doświadczenia ale teraz można go pobic zabrać mu rogi i znowu mu je dać i tak można chyba w nieskończoność

[ Dodano: 20-03-2005, 00:21 ]
tak można zrobić jedynie chyba tylko grając najemnikiem
Aldaron,
Duuuuuuużym minusem jest to, nie wiem czy bez dodatku tak samo jest, bo grałem wtedy palladynem, ale jak się jest magiem to zwoje pobieraja tylko 5 mana każdy z małymi wyjątkami natomiast runy biorą wiecej np. zwoj błyskawicy ma tylko 5 a runa aż 15 mana, oba zadają tyle samo obrażeń, gdzie tu logika. :!: :?
Jeśli mogę to dodam troche do tego co Dranzer napisał.
"Za każdy pkt. atrybutu musisz teraz zapłacić: 10-30: 1PN; 31-60: 2PN; 61-90: 3PN; 91-120: 4PN; 120: 5PN." :evil: Minus ewidentny
Dranzer,
Mam pytanko co jest lepiej wpierw zrobić.
Bo właśnie jestem w drugim rozdziale mam możliwość przejscia przez portal, dam sobie tam rade postacią dziewietnastego poziomu czy lepiej isc do górniczej doliny a potem tam iść :?:
Nazin,
Już skończyłem nawet jeszcze wczoraj, a co do zmian to w zasadzie przed czwartym rozdziałem musisz przejść to z dodatku czyli tych zaginionych ludzi. A pod koniec już zasadniczo nic nowego niestety nie ma.
Dranzer,
Nazina powiedz mi bo już ją prawie skończyłeś, jak to jest można najpierw przejść noc kruka czy podsatową wersję i czy te misje są jakos poukładane tzn czy w każdym rozdziale są do wykonania jakieś misje przechodząc do kolejnego rozdziału kolejne misje z dodatku :?: :?: :?:
Nazin,
dorzuce coś jeszcze bo już prawei Noc Kruka skończyłem
więc najlepsze jest to że można mieć dzięki tym tabliczką np 109 % w posługiwaniu się bronią dwuręczną
a tak ogólnie jest zarąbiste
gdyby gothic 2 od razu taki był to by było spoko bo wszystko było by wiadomo i nie trzeba by było czekać nie wiadomo ile na polskie tłumaczenie
Dranzer,
do plusów można jeszcze zaliczyć:
Co jakiś czas mozna znależć kamienne tabliczki które zwiększają wszsystkie umiejętnośc, począwszy od siły, zreczności ,many,życia a skończywszy na broni jedno dwuręcznej, kkusz i łuków.
Ułatwione zostało przyjęcie do poszczególnych gild
Teraz za naukę wyrywania pazurów, kieł, serc, rogów cieniostwora płaci się albo 1 punkt nauki albo 3 punkty
nauka poszczególnych run jest tańsza 3 punkty

do minusów
a żeby umiec czytać te tabliczki trzeba wydać 30 punków nauki bo one dzielą się na trzy grupy wieśniaka, wojownika, kapłana

Ciąg dalszy nastąpi
ShoT,
Dranzer zgadzam sie z twoja opinia na temat tych minusów, troche przesadzili z ta sila itp. no ale co zrobisz? trzeba grac
Dranzer,
Miałem już przyjemność pograć trochę w tą grę i powiem tak:
Plusy.
Nowe dialogi od początku gry
Nowe potwory np: dzik
Potwory zostały inaczej rozłożone w innych miejsca nić w podstawowej wersji
NA targowisku można kupić zwoje od razu z potężnymi zaklęciami Np. przemiana w smoczego zębacza albo przyzwanie demona, a koszt rzucenia takiego zaklęcia wynosi 5 many

Minusy.
Twórcy tak utrudnili grę, że gdy się zrobi jakoś dobra postać, to trzeba nieźle się na wkurzać, by cel osiągnąć.
Ponieś siłę można tylko do 30 później jest podwójny koszt płacić 10 punktów a podnosi się tylko o pięć tak samo jest ze zręcznością
Żeby udźwigną dobra broń trzeba mieć 100 siły, widziałem nawet topór, co wymagał 200
Mikstury, co czasem można było znaleźć dawały np. 5 punktów do siły albo zręczności teraz daje 3 punkty.
Jeśli chcesz się nauczyć robic miksturę zreczności to potrzebuesz 20 punktów nauki
Wczytywanie...