Myśleliście sobie, że zagracie w następcę gry "Planescape: Torment" w grudniu bieżącego roku, a jednak okazało się, że premiera będzie miała miejsce dopiero w pierwszej połowie przyszłego? Otóż to również już nieaktualna informacja. Studio inXile Entertainment poinformowało, że data premiery "Torment: Tides of Numenera" musi zostać po raz kolejny przesunięta, tym razem na czwarty kwartał 2015 roku. Dlaczego? Zapraszam do rozwinięcia.
Okazuje się, że prace nad grą są w bardzo intensywnym stadium, jednak do wykorzystania wciąż pozostaje bardzo wysoki budżet (aktualnie około 80% zebranych na Kickstarterze pieniędzy). Warto również wspomnieć, że wciąż można wspierać produkcję, a co za tym idzie – autorzy mają jeszcze szersze pole do popisu w kwestii dodawania początkowo nieplanowanej zawartości.
Dla zainteresowanych, oto mały pogląd na to, jak produkcja już wygląda.