Ja osobiście baardzo wyczekuję, zwłaszcza, że poprzednie części były nieziemskie Odnośnie rozmów - oby były rozbudowane, zawsze były mocną stroną serii.
Kolejne informacje o DA: Inkwizycja - Odpowiedź
Podgląd ostatnich postów
Szczerze mówiąc, to jakoś w ogóle nie wyczekuję tego tytułu. Nie miałem okazji zagrać w DA2 i kolejna część staje się mi coraz bardziej obojętna. Pierwsza odsłona miała swój charakter i jakąś duszę. W ogóle cła ta nagonka marketingowa była całkiem dobra, wydawano książki, koszulki, gry RPG, karty i inne pierdoły. A teraz to jakoś wszystko stało się takie miałkie.
No ale szkoda, że nie ma Antivy. Jedyne miejsce, które z chęcią bym odwiedził i lepiej poznał.
No ale szkoda, że nie ma Antivy. Jedyne miejsce, które z chęcią bym odwiedził i lepiej poznał.
No i się wyjaśniło
Marka Darrah z BioWare
Marka Darrah z BioWare
Cytat
Cześć wszystkim.
Chciałbym nieco bardziej sprecyzować liczbę zakończeń w Dragon Age: Inkwizycja. Zakończenia w Inkwizycji będą mieszały się w 3 różnych poziomach.
1. Niewielkie różnice bazujące na pomniejszych wyborach w grze i wyborach z poprzednich gier. Takich różnic są SETKI.
2. Znaczące różnice bazujące na ważnych decyzjach podjętych w grze. Takich różnic jest około czterdzieści.
3. Całkowicie unikalne zakończenia. Ich jest niewiele.
Chciałbym nieco bardziej sprecyzować liczbę zakończeń w Dragon Age: Inkwizycja. Zakończenia w Inkwizycji będą mieszały się w 3 różnych poziomach.
1. Niewielkie różnice bazujące na pomniejszych wyborach w grze i wyborach z poprzednich gier. Takich różnic są SETKI.
2. Znaczące różnice bazujące na ważnych decyzjach podjętych w grze. Takich różnic jest około czterdzieści.
3. Całkowicie unikalne zakończenia. Ich jest niewiele.
Jeżeli "koło wyboru" jest oddzielone od "koła odgrywania" to wynika z tego, że odgrywanie będzie sprowadzało się do bezsensownego klepania dobry/neutralny/zły jak w DA2 czy serii ME. Delikatnie mówiąc - idiotyczne. Od emocji też mogli by się trzymać z daleka bo w tej kategorii dominują u nich śmieszność i żenada.
Elf z łukiem, szalenie oryginalne. Do szczęścia brakuje mi tylko krasnoluda z toporem.
Zamykanie szczelin w Zasłonie - wypisz i wymaluj Oblivion.
Po totalnej porażce pt. Dragon Age 2 nie mam wielkich nadziei ale najpierw poczekam na opinie graczy. Niestety ale póki co wszystko wskazuje na DA 2.5 z poprawioną grafiką.
Elf z łukiem, szalenie oryginalne. Do szczęścia brakuje mi tylko krasnoluda z toporem.
Zamykanie szczelin w Zasłonie - wypisz i wymaluj Oblivion.
Po totalnej porażce pt. Dragon Age 2 nie mam wielkich nadziei ale najpierw poczekam na opinie graczy. Niestety ale póki co wszystko wskazuje na DA 2.5 z poprawioną grafiką.
Ciekawy news
Propozycja elfiej łuczniczki Sery bardzo mi się podoba. Gdzieś tam wcześniej czytałem iż ostroucha ma być łotrzycą co też mi nie będzie przeszkadzało
Cieszę się iż nie będzie dodatkowych towarzyszy z DLC. O ile dobrze wiem to Shale (DA: O) nawet całkiem dobrze się przyjęła. Mi się nie podobał "Książę na Wygnaniu"
Info o tych kołach dialogowych zaciekawiło mnie. Zobaczymy jak to się to przyjmie
Dwa rodzaje głosów postaci ? Czemu nie Zawsze to jakaś dodatkowa frajda przy drugim czy trzecim przejściu gry
Jeden wspólny prolog dla wszystkich postaci ? Mogli by coś innego zdziałać, ale nie neguję tej opcji.
Zamykanie szczelin z Pustki ? O to coś faktycznie coś nowego. Chociaż w Oblivione coś tam takiego było.
40 różnych zakończeń ? Dżisas Mam nadzieję że czymś się tam będą różnic. Poza tym obstawiam na pokaz slajdów na koniec gry Tak jak w Początku i Przebudzeniu
Brak ograniczeń w pancerzach ? Wow ale pewnie i tak zostanę przy standardach. Mag w szacie a nie w zbroi płytowej Chyba że dadzą mi jakąś kolczugę.
Coś do rzucanie na wrogów Hmmm może być i pewnie nie raz takie coś się przyda.
Postanowiłem zauważyć iż Bioware odsłoniło już 6 członków drużyny z zapowiadanych 9 Ciekawe kogo jeszcze ujrzymy ?
Propozycja elfiej łuczniczki Sery bardzo mi się podoba. Gdzieś tam wcześniej czytałem iż ostroucha ma być łotrzycą co też mi nie będzie przeszkadzało
Cieszę się iż nie będzie dodatkowych towarzyszy z DLC. O ile dobrze wiem to Shale (DA: O) nawet całkiem dobrze się przyjęła. Mi się nie podobał "Książę na Wygnaniu"
Info o tych kołach dialogowych zaciekawiło mnie. Zobaczymy jak to się to przyjmie
Dwa rodzaje głosów postaci ? Czemu nie Zawsze to jakaś dodatkowa frajda przy drugim czy trzecim przejściu gry
Jeden wspólny prolog dla wszystkich postaci ? Mogli by coś innego zdziałać, ale nie neguję tej opcji.
Zamykanie szczelin z Pustki ? O to coś faktycznie coś nowego. Chociaż w Oblivione coś tam takiego było.
40 różnych zakończeń ? Dżisas Mam nadzieję że czymś się tam będą różnic. Poza tym obstawiam na pokaz slajdów na koniec gry Tak jak w Początku i Przebudzeniu
Brak ograniczeń w pancerzach ? Wow ale pewnie i tak zostanę przy standardach. Mag w szacie a nie w zbroi płytowej Chyba że dadzą mi jakąś kolczugę.
Coś do rzucanie na wrogów Hmmm może być i pewnie nie raz takie coś się przyda.
Postanowiłem zauważyć iż Bioware odsłoniło już 6 członków drużyny z zapowiadanych 9 Ciekawe kogo jeszcze ujrzymy ?
40 różnych zakończeń robi wrażenie!
Dalej czekam by w grze było osiągnięcie pod tytułem 'Do góry nogami" - gracz mający kinecta (albo coś takiego) przechodzi grę stojąc na głowie cały czas.
Osobiście nie jestem łowcą odznaczeń jakoś mnie to nie rajcuje.
Osobiście nie jestem łowcą odznaczeń jakoś mnie to nie rajcuje.
Dalej czekam by w grze było osiągnięcie pod tytułem 'Do góry nogami" - gracz mający kinecta (albo coś takiego) przechodzi grę stojąc na głowie cały czas.
Osobiście nie jestem łowcą odznaczeń jakoś mnie to nie rajcuje.
Nienawidzę tego telefonu.
Osobiście nie jestem łowcą odznaczeń jakoś mnie to nie rajcuje.
Nienawidzę tego telefonu.
Ale jaka radość i satysfakcja na koniec ...
@Wolvertino Oby nie....nie uśmiecha mi się potem siedzenie nad tym i robienie notatek z każdej misji, każdej zmiany w trakcie gry na końcówkę rozgrywki
Już widzę to osiągnięcie: "Zobacz wszystkie zakończenia"
Jej elf łucznik, kto by wpadł na tak oryginalny pomysł na postać.
Cieszy mnie też ilość zakończeń, gdyż pierwszą część przeszedłem 6 raz by wszystko odblokować i poznać te zakończenia dla różnych postaci. Pancerze jakoś mi nigdy nie przeszkadzały o.O
Cieszy mnie też ilość zakończeń, gdyż pierwszą część przeszedłem 6 raz by wszystko odblokować i poznać te zakończenia dla różnych postaci. Pancerze jakoś mi nigdy nie przeszkadzały o.O
ELFIA ŁUCZNICZKA!! Nareszcie
Całkiem ciekawie to brzmi.
Czy Wy również cieszycie się z każdej nowinki o Dragon Age: Inkwizycja? Ja wciąż poszukuję i jak tylko coś wpadnie mi w łapki, to biorę się do czytania. Z racji, że akurat natrafiłem na ciekawe informacje z Official Xbox Magazine, pragnę się nimi z Wami podzielić. Tym razem piszę o świecie gry, członkach drużyny, zakończeniu i jeszcze kilku innych drobnostkach.
- W grze pojawi się 5 głównych regionów: Ferelden, Wolne Marchie, Orlais, Nevarra i krainy dalijskich elfów.
- W grze nie pojawi się żaden towarzysz, za którego trzeba będzie dodatkowo zapłacić poprzez kupno DLC.
- Jednym z naszych kompanów będzie Solas – mag apostata i ekspert zajmujący się Pustką.
- Iron Bull, kolejny członek drużyny, będzie jednookim najemnikiem qunari, wypędzonym w przeszłości ze swojego ludu.
- Szeregi naszego bohatera zasili również Sera, elfia łuczniczka.
- W rozmowach wykorzystamy trzy typy kół dialogowych. "Koło tonacji" – służące do odgrywania postaci, "koło wyboru" – za którego pomocą wyrazimy nasze opinie i zdecydujemy o naszych działaniach, oraz "koło reakcji" – które pojawi się w scenach związanych z emocjami.
- Nasz Inkwizytor będzie mógł "uzbroić się" w jeden z czterech głosów (dwa męskie i dwa damskie).
- Prolog będzie wyglądał tak samo dla wszystkich graczy, niezależnie od podjętych decyzji w grach wcześniejszych, jak i przy tworzeniu postaci.
- Nasz bohater będzie jedynym ocalałym z incydentu, w którym doszło do rozdarcia Zasłony i pojawienia się demonów. Zostaniemy obdarzeni specjalną umiejętnością, która pozwoli na zamykanie szczelin, którymi wydostają się stwory z Pustki.
- Tytuł zaoferuje 40 różnych zakończeń, zależnych od wyborów dokonywanych przez gracza podczas zabawy. Co ciekawe, różnice między zakończeniami mają być faktycznie zauważalne.
- Wreszcie koniec z ograniczeniami co do noszenia pancerzy! W tej części Dragon Age, łotrzyk może przywdziać szaty maga, a mag prawdziwą zbroję płytową. A co. Będą oczywiście kary za takie wariacje, ale sam fakt brzmi zachęcająco.
- Pojawi się także tajemniczy przedmiot, którego nazwę można tłumaczyć na "słoik z pszczołami". Według twórców posłuży on do atakowania naszych przeciwników, którzy zostaną pokąsani przez owe stworzonka. Uhmmm?
Jak podoba się Wam lista nowości? Coś was specjalnie ucieszyło lub zasmuciło? Zapraszam do komentowania.