Świat przedstawiony DA: Inwkizycja - Odpowiedź
Podgląd ostatnich postów
Co nie zmienia faktu, że bardzo chętnie zagram.
Na oficjalnym blogu studia BioWare pojawił się nowy materiał dotyczący gry Dragon Age: Inkwizycja. Wśród opublikowanych nowości znalazło się kilka zrzutów ekranu z gry oraz filmik, na którym pokazano już trochę więcej świata przedstawionego. W rozwinięciu znajdziecie wspomniane materiały oraz przetłumaczoną treść wpisu producenta Camerona Lee.
Gdy rozpoczynaliśmy prace nad "Dragon Age: Inkwizycja", jednym z naszych pierwszych celów było stworzenie żywego świata i danie wam możliwości zdecydowania, kim chcecie się stać w tym rozległym i skomplikowanym świecie. Możemy to osiągnąć dzięki użyciu silnika Frostbite, który wspiera ogromne obszary, zniszczenia i najbardziej zaawansowane technologie nowej generacji, jakie kiedykolwiek widzieliście.
"Dragon Age: Inkwizycja" jest pierwsza grą BioWare, opartą na sprzęcie nowej generacji. To również najambitniejsza z naszych gier. Nigdzie nie jest to bardziej widoczne niż w niesamowitej wielkości i różnorodności lokacji, świecie żyjącym własnym życiem oraz ukrytych miejscach, które będziecie mogli odkrywać podczas swojej podróży.
Nasz nowy materiał zatytułowany "Odkryj Dragon Age" ukazuje tylko niektóre z lokacji, jakie będziecie mogli odwiedzić podczas swoich podróży. Każda z nich ma swój własny realistyczny ekosystem, w którym pojawią się drapieżniki, ofiary, różne frakcje i możliwości na rozwinięcie twojej Inkwizycji.
Populacja tego świata oparta jest na systemie, który opiera to, co może cię spotkać, na twoich działaniach na danym obszarze. Będziecie mogli zobaczyć miasta atakowane przez bandytów, jelenie uciekające przed wilkami, olbrzymów pożerających niedźwiedzie i różne inne, niepowtarzalne scenariusze.
Graficy, projektanci, programiści, animatorzy, specjaliści audio i VFX oraz wiele innych utalentowanych osób, z którymi miałem przyjemność pracować. To właśnie ludzie, którzy budzą do życia świat Dragon Age, abyś mógł go poznawać. Tworzą oni niesamowity system graficzny, w którym będą pojawiały się takie rzeczy jak: zmieniająca się pogoda, naturalnie formujące się kałuże, pajęczyny porywane przez wiatr i wiele innych różnorodnych materiałów, które mają sprawić, że gra będzie najbardziej realistyczną produkcją jaką kiedykolwiek stworzyło studio Bioware.
Jesteśmy bardzo dumni z pracy, którą wykonujemy do stworzenia świata "Dragon Age: Inkwizycja" i mamy nadzieję, że nowy filmik przypadnie wam do gustu. Jak zawsze czekamy na wasze komentarze na forum BioWare, Facebooku, Twitterze oraz Google+, więc śmiało powiedzcie nam o tym co myślicie o naszej pracy!
Cameron Lee
Producent