Gothic 2 The Returning - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!

Podgląd ostatnich postów

Gość_123123*,

Przejdź do cytowanego postu Użytkownik Gość_Robertt* dnia czwartek, 13 lutego 2014, 15:13 napisał



Gothic II: The Returning (Gothic II: Powrót) to największa modyfikacja do Gothic II: Noc Kruka rosyjskiej produkcji. Wprowadza naprawdę wiele nowych lokacji, zmienia zbroje jakie noszą niektóre z postaci, zmienia także tekstury niektórych potworów. Dodaje również zupełnie nowych przeciwników, wprowadza nowe gildie: nekromantów, magów wody i strażników świątynnych oraz bandytów, gildię kupców, gildię zabójców, czy myśliwych. Poza tym modyfikacja wprowadza także nowe przedmioty, w tym wiele broni i zbroi. Magowie wody do walki używają już nie czaru Kula ognia lecz zaklęć związanych z wodą i energią. Ponadto zwiększony został poziom trudności, a ceny w sklepach wzrosły. Przywrócono również nazwy orkowych broni z Gothic I. W modyfikacji pojawiają się także nowe postacie, głównie znane z pierwszej części gry, np. Baal Parvez, Drax, czy Gor Na Kosh. Zobaczyć można również nowe kasty orków.
Poniżej kilka przykładowych, a mających znaczący wpływ na rozgrywkę zmian:


Nowe umiejętności:

SPOILER

Wytrzymałość:
W modyfikacji The Returning dodano nową opcję, jaką jest wytrzymałość, działo ona podobnie do tej, która funkcjonuje w Gothic III, ale nie do końca. Wpływa na zdolności bohatera w trakcie walki, na siłę ciosów oraz prawdopodobieństwo trafienia krytycznego. Utrata punktów wytrzymałości np. przez długi wysiłek (walka, wydobywanie złota, rudy) może prowadzić do wyczerpania bohatera, a przez to do utraty punktów życia. Wytrzymałość można przywrócić, używając ziół i mikstur, a także poprzez sen. Wskaźnikiem wytrzymałości jest zielony pasek, znajdujący się u dołu, po środku ekranu.

Retoryka:
Retoryka jest kolejną nową zdolnością, określa poziom perswazji bohatera na otoczenie i zdolność tłumaczenia się ze swoich działań (np. kradzieży). Jeśli bohater ją opanuje, będzie mógł się wymigiwać od kradzieży, czy targować się w kwestii ilości zapłacenia grzywny za popełnione przestępstwo.

Inteligencja
Od poziomu inteligencji zależna jest np. ilość punktów doświadczenia, jakie otrzymuje podczas czytania ksiąg, czy ilość zadawanych obrażeń przy pomocy różnorakich czarów.

Ulepszanie pancerzy
Umiejętność, która pozwala na zwiększenie parametrów pancerzy. Można się jej wyuczyć u osób zajmujących się kowalstwem.

Sakta Nomen
Pozwala używać czarów kosztem życia gdy bohater nie ma wystarczającej ilości energii magicznej.



Nowe potwory


SPOILER
Czarny Troll Jaskiniowy - występuje w Dolinie Cieni
Leśny goblin - występują m.in. w drodze do piramid oraz za palisadą;
Upadły rycerz - występuje na Dworze Irdorath;
zombie nekromanta - jego krew zabiera życie bohatera ;
Aligator - jeden występuje w Jarkendarze;
Zombie Gomez - występuje w wieży w zamku w Górniczej Dolinie;
Trujący krwiopijca - występuje w całej Górniczej Dolinie;
Czerwony smok - tak nazywa się teraz Feodaron, i otacza go widmowa poświata;
Upadły paladyn - tak nazywa się Wojownik cienia i nosi czarną zbroję zamiast zniszczonej;
Zombie strażnik świątynny - wygląda jak Wojownik cienia w stroju bandyty i w hełmie;
Zombie strażnik - występuje w Starej Kopalni. Noszą różne zbroje: strój cienia, średnią, ciężką i lekką zbroję strażnika;
Szkielet - kopacz - występuje w Starej Kopalni, po prostu szkielet z kilofem;
Demonikon - miniaturowy Śniący. Używa kuli ognia, a podczas zaatakowania go, Bezimiennego uderza piorun;
Strażnicy Xardasa - występuje dwóch przy wieży Xardasa;
Piekielny Szkielet - występuje w Starej Kopalni, nosi zbroję Kruka;
Demoniczny Szkielet - jest w starej wieży Xardasa.

Nowe obozy


SPOILER
Nowy Obóz Bractwa - jest położony przy wrotach do Górniczej Doliny;
Obóz myśliwych - jest położony tam gdzie był przetrzymywany Elvrich;
Zamek Paladynów - jest położony niedaleko Obozu Dextera;
Obóz klanu Wysokiej Skały - obóz klanu orków dowodzony przez Nag-Shora;
Obóz zbieraczy ziela - obóz położony niedaleko Czarnego Trolla.

Nowe lokacje

SPOILER
Fort Azgan - królewski fort położony w górach na południu wyspy;
Wolna Kopalnia - jest zamieszkiwana przez orków;
Obóz Bractwa - występują tam zombie-nowicjusze, Poszukiwacze, zombie-strażnicy świątynni i jaszczuroludzie;
Dolina Cieni - kraina przeklęta przez arcydemona Azgalora;
Miasto umarłych - miejsce, w którym przechowywana jest starożytna orkowa broń - DVARTAZDAH;
Świątynia Śniącego - jest zamieszkiwana przez zombie i szkielety oraz spoczywa tam Uriziel;
Stara Kopalnia - jest zamieszkiwana przez ożywieńców, pełzacze oraz demony;
Jaskinia wulkaniczna - jaskinia, w której znajduje się Duch Ognia;
Wyspa Etlu - mieści się na niej skarbiec paladynów;
Jasknia Bólu - pełna ożywieńców jaskinia oczyszczona przez Bezimiennego na zlecenie Corristo;
Opuszczona Kopalnia - jest zamieszkiwana przez nieumarłych;
Cmentarzysko Orków - jest zamieszkiwane przez orków;
Klasztor Opiekunów - miejsce pobytu Opiekunów i Haradrimów;
Arena Haradrimów - odbywają się tam walki rekrutów Haradrimów;
Wieża Mgieł - jest siedzibą nekromanty Kreola.

Ciekawostki


SPOILER
W modyfikacji można spotkać potwory obarczone imieniem, których zabicie skutkowane jest zyskaniem jednego, dwóch lub trzech punktów nauki;
można dostać się do Wolnej Kopalni oraz Starej Kopalni pomimo tego, że się zawaliła;
owa modyfikacja dodaje VII rozdział, inwazję orków na Khorinis;
jest możliwość odzyskania Uriziela;
w modyfikacji występuje wiele easter eggów z gier oraz filmów np: amulet Bena Kenobiego, orkowie bracia" z Warcrafta Thrall i Grom oraz demon Azgalor i Haradrimowie;
twórcy usunęli z modyfikacji wszystkie postacie i przedmioty pomagające w rozwoju bohatera, takie jak np. Characterhelper czy księgi zwiększające punkty nauki. Argumentowali to tym, że nie popierają cheaterów.

screeny z gry:
SPOILER








autorzy:



źródło pl.gothic.wikia.com


Instalacja


1. Instalujemy Full_Pack_ReBalance_SnC_v2 Jeśli komuś podczas dekompresji VDFS wyskoczą błędy, to niech się nie martwi. To nie przeszkadza w grze.
2. Następnie Profesjonalne Spolszczenie.
3. Jeżeli ktoś doświadcza migotania tekstur, wody czy czegokolwiek w grze, niech sobie ustawi Tryb Zgodności z Windows XP oraz uruchamianie jako Administrator w 3 plikach .exe w lokalizacji \JoWood\Gothic II\System .
4. Modyfikacje uruchamiamy za pomocą ReBalance.exe w katalogu z grą.




INSTALATOR:

[hide]
http://catshare.net/7..._Full_Pack.rar
[/hide]

W paczce z Instalatorem znajduje się spolszczenie w wersji beta, które instaluje się poprzez podmianę plików o tej samej nazwie w katalogu z zainstalowaną modyfikacją. Lepszym rozwiązaniem jest zanistalowanie pełnego spolszczenia:
[i][/i]



SPOLSZCZENIE:

[hide]
http://catshare.net/I..._Returning.rar
[/hide]


dodatkowo zamieszczam link do solucji:

http://thereturning.p...forum.php?id=1
Gość_Piteruno*,

Przejdź do cytowanego postu Użytkownik Gość_Robertt* dnia czwartek, 13 lutego 2014, 15:13 napisał



Gothic II: The Returning (Gothic II: Powrót) to największa modyfikacja do Gothic II: Noc Kruka rosyjskiej produkcji. Wprowadza naprawdę wiele nowych lokacji, zmienia zbroje jakie noszą niektóre z postaci, zmienia także tekstury niektórych potworów. Dodaje również zupełnie nowych przeciwników, wprowadza nowe gildie: nekromantów, magów wody i strażników świątynnych oraz bandytów, gildię kupców, gildię zabójców, czy myśliwych. Poza tym modyfikacja wprowadza także nowe przedmioty, w tym wiele broni i zbroi. Magowie wody do walki używają już nie czaru Kula ognia lecz zaklęć związanych z wodą i energią. Ponadto zwiększony został poziom trudności, a ceny w sklepach wzrosły. Przywrócono również nazwy orkowych broni z Gothic I. W modyfikacji pojawiają się także nowe postacie, głównie znane z pierwszej części gry, np. Baal Parvez, Drax, czy Gor Na Kosh. Zobaczyć można również nowe kasty orków.
Poniżej kilka przykładowych, a mających znaczący wpływ na rozgrywkę zmian:


Nowe umiejętności:

SPOILER

Wytrzymałość:
W modyfikacji The Returning dodano nową opcję, jaką jest wytrzymałość, działo ona podobnie do tej, która funkcjonuje w Gothic III, ale nie do końca. Wpływa na zdolności bohatera w trakcie walki, na siłę ciosów oraz prawdopodobieństwo trafienia krytycznego. Utrata punktów wytrzymałości np. przez długi wysiłek (walka, wydobywanie złota, rudy) może prowadzić do wyczerpania bohatera, a przez to do utraty punktów życia. Wytrzymałość można przywrócić, używając ziół i mikstur, a także poprzez sen. Wskaźnikiem wytrzymałości jest zielony pasek, znajdujący się u dołu, po środku ekranu.

Retoryka:
Retoryka jest kolejną nową zdolnością, określa poziom perswazji bohatera na otoczenie i zdolność tłumaczenia się ze swoich działań (np. kradzieży). Jeśli bohater ją opanuje, będzie mógł się wymigiwać od kradzieży, czy targować się w kwestii ilości zapłacenia grzywny za popełnione przestępstwo.

Inteligencja
Od poziomu inteligencji zależna jest np. ilość punktów doświadczenia, jakie otrzymuje podczas czytania ksiąg, czy ilość zadawanych obrażeń przy pomocy różnorakich czarów.

Ulepszanie pancerzy
Umiejętność, która pozwala na zwiększenie parametrów pancerzy. Można się jej wyuczyć u osób zajmujących się kowalstwem.

Sakta Nomen
Pozwala używać czarów kosztem życia gdy bohater nie ma wystarczającej ilości energii magicznej.



Nowe potwory


SPOILER
Czarny Troll Jaskiniowy - występuje w Dolinie Cieni
Leśny goblin - występują m.in. w drodze do piramid oraz za palisadą;
Upadły rycerz - występuje na Dworze Irdorath;
zombie nekromanta - jego krew zabiera życie bohatera ;
Aligator - jeden występuje w Jarkendarze;
Zombie Gomez - występuje w wieży w zamku w Górniczej Dolinie;
Trujący krwiopijca - występuje w całej Górniczej Dolinie;
Czerwony smok - tak nazywa się teraz Feodaron, i otacza go widmowa poświata;
Upadły paladyn - tak nazywa się Wojownik cienia i nosi czarną zbroję zamiast zniszczonej;
Zombie strażnik świątynny - wygląda jak Wojownik cienia w stroju bandyty i w hełmie;
Zombie strażnik - występuje w Starej Kopalni. Noszą różne zbroje: strój cienia, średnią, ciężką i lekką zbroję strażnika;
Szkielet - kopacz - występuje w Starej Kopalni, po prostu szkielet z kilofem;
Demonikon - miniaturowy Śniący. Używa kuli ognia, a podczas zaatakowania go, Bezimiennego uderza piorun;
Strażnicy Xardasa - występuje dwóch przy wieży Xardasa;
Piekielny Szkielet - występuje w Starej Kopalni, nosi zbroję Kruka;
Demoniczny Szkielet - jest w starej wieży Xardasa.

Nowe obozy


SPOILER
Nowy Obóz Bractwa - jest położony przy wrotach do Górniczej Doliny;
Obóz myśliwych - jest położony tam gdzie był przetrzymywany Elvrich;
Zamek Paladynów - jest położony niedaleko Obozu Dextera;
Obóz klanu Wysokiej Skały - obóz klanu orków dowodzony przez Nag-Shora;
Obóz zbieraczy ziela - obóz położony niedaleko Czarnego Trolla.

Nowe lokacje

SPOILER
Fort Azgan - królewski fort położony w górach na południu wyspy;
Wolna Kopalnia - jest zamieszkiwana przez orków;
Obóz Bractwa - występują tam zombie-nowicjusze, Poszukiwacze, zombie-strażnicy świątynni i jaszczuroludzie;
Dolina Cieni - kraina przeklęta przez arcydemona Azgalora;
Miasto umarłych - miejsce, w którym przechowywana jest starożytna orkowa broń - DVARTAZDAH;
Świątynia Śniącego - jest zamieszkiwana przez zombie i szkielety oraz spoczywa tam Uriziel;
Stara Kopalnia - jest zamieszkiwana przez ożywieńców, pełzacze oraz demony;
Jaskinia wulkaniczna - jaskinia, w której znajduje się Duch Ognia;
Wyspa Etlu - mieści się na niej skarbiec paladynów;
Jasknia Bólu - pełna ożywieńców jaskinia oczyszczona przez Bezimiennego na zlecenie Corristo;
Opuszczona Kopalnia - jest zamieszkiwana przez nieumarłych;
Cmentarzysko Orków - jest zamieszkiwane przez orków;
Klasztor Opiekunów - miejsce pobytu Opiekunów i Haradrimów;
Arena Haradrimów - odbywają się tam walki rekrutów Haradrimów;
Wieża Mgieł - jest siedzibą nekromanty Kreola.

Ciekawostki


SPOILER
W modyfikacji można spotkać potwory obarczone imieniem, których zabicie skutkowane jest zyskaniem jednego, dwóch lub trzech punktów nauki;
można dostać się do Wolnej Kopalni oraz Starej Kopalni pomimo tego, że się zawaliła;
owa modyfikacja dodaje VII rozdział, inwazję orków na Khorinis;
jest możliwość odzyskania Uriziela;
w modyfikacji występuje wiele easter eggów z gier oraz filmów np: amulet Bena Kenobiego, orkowie bracia" z Warcrafta Thrall i Grom oraz demon Azgalor i Haradrimowie;
twórcy usunęli z modyfikacji wszystkie postacie i przedmioty pomagające w rozwoju bohatera, takie jak np. Characterhelper czy księgi zwiększające punkty nauki. Argumentowali to tym, że nie popierają cheaterów.

screeny z gry:
SPOILER








autorzy:



źródło pl.gothic.wikia.com


Instalacja


1. Instalujemy Full_Pack_ReBalance_SnC_v2 Jeśli komuś podczas dekompresji VDFS wyskoczą błędy, to niech się nie martwi. To nie przeszkadza w grze.
2. Następnie Profesjonalne Spolszczenie.
3. Jeżeli ktoś doświadcza migotania tekstur, wody czy czegokolwiek w grze, niech sobie ustawi Tryb Zgodności z Windows XP oraz uruchamianie jako Administrator w 3 plikach .exe w lokalizacji \JoWood\Gothic II\System .
4. Modyfikacje uruchamiamy za pomocą ReBalance.exe w katalogu z grą.




INSTALATOR:

[hide]
http://catshare.net/7..._Full_Pack.rar
[/hide]

W paczce z Instalatorem znajduje się spolszczenie w wersji beta, które instaluje się poprzez podmianę plików o tej samej nazwie w katalogu z zainstalowaną modyfikacją. Lepszym rozwiązaniem jest zanistalowanie pełnego spolszczenia:
[i][/i]



SPOLSZCZENIE:

[hide]
http://catshare.net/I..._Returning.rar
[/hide]


dodatkowo zamieszczam link do solucji:

http://thereturning.p...forum.php?id=1
pmkli,
Bardzo fajny dodatek. Dużo nowości. Tylko mam jedno pytanie, czy od tego czy jesteśmy po stronie beliara czy innosa zależy jakie decyzje podejmujemy?
Gość_Robertt*,


Gothic II: The Returning (Gothic II: Powrót) to największa modyfikacja do Gothic II: Noc Kruka rosyjskiej produkcji. Wprowadza naprawdę wiele nowych lokacji, zmienia zbroje jakie noszą niektóre z postaci, zmienia także tekstury niektórych potworów. Dodaje również zupełnie nowych przeciwników, wprowadza nowe gildie: nekromantów, magów wody i strażników świątynnych oraz bandytów, gildię kupców, gildię zabójców, czy myśliwych. Poza tym modyfikacja wprowadza także nowe przedmioty, w tym wiele broni i zbroi. Magowie wody do walki używają już nie czaru Kula ognia lecz zaklęć związanych z wodą i energią. Ponadto zwiększony został poziom trudności, a ceny w sklepach wzrosły. Przywrócono również nazwy orkowych broni z Gothic I. W modyfikacji pojawiają się także nowe postacie, głównie znane z pierwszej części gry, np. Baal Parvez, Drax, czy Gor Na Kosh. Zobaczyć można również nowe kasty orków.
Poniżej kilka przykładowych, a mających znaczący wpływ na rozgrywkę zmian:


Nowe umiejętności:

SPOILER

Wytrzymałość:
W modyfikacji The Returning dodano nową opcję, jaką jest wytrzymałość, działo ona podobnie do tej, która funkcjonuje w Gothic III, ale nie do końca. Wpływa na zdolności bohatera w trakcie walki, na siłę ciosów oraz prawdopodobieństwo trafienia krytycznego. Utrata punktów wytrzymałości np. przez długi wysiłek (walka, wydobywanie złota, rudy) może prowadzić do wyczerpania bohatera, a przez to do utraty punktów życia. Wytrzymałość można przywrócić, używając ziół i mikstur, a także poprzez sen. Wskaźnikiem wytrzymałości jest zielony pasek, znajdujący się u dołu, po środku ekranu.

Retoryka:
Retoryka jest kolejną nową zdolnością, określa poziom perswazji bohatera na otoczenie i zdolność tłumaczenia się ze swoich działań (np. kradzieży). Jeśli bohater ją opanuje, będzie mógł się wymigiwać od kradzieży, czy targować się w kwestii ilości zapłacenia grzywny za popełnione przestępstwo.

Inteligencja
Od poziomu inteligencji zależna jest np. ilość punktów doświadczenia, jakie otrzymuje podczas czytania ksiąg, czy ilość zadawanych obrażeń przy pomocy różnorakich czarów.

Ulepszanie pancerzy
Umiejętność, która pozwala na zwiększenie parametrów pancerzy. Można się jej wyuczyć u osób zajmujących się kowalstwem.

Sakta Nomen
Pozwala używać czarów kosztem życia gdy bohater nie ma wystarczającej ilości energii magicznej.



Nowe potwory


SPOILER
Czarny Troll Jaskiniowy - występuje w Dolinie Cieni
Leśny goblin - występują m.in. w drodze do piramid oraz za palisadą;
Upadły rycerz - występuje na Dworze Irdorath;
zombie nekromanta - jego krew zabiera życie bohatera ;
Aligator - jeden występuje w Jarkendarze;
Zombie Gomez - występuje w wieży w zamku w Górniczej Dolinie;
Trujący krwiopijca - występuje w całej Górniczej Dolinie;
Czerwony smok - tak nazywa się teraz Feodaron, i otacza go widmowa poświata;
Upadły paladyn - tak nazywa się Wojownik cienia i nosi czarną zbroję zamiast zniszczonej;
Zombie strażnik świątynny - wygląda jak Wojownik cienia w stroju bandyty i w hełmie;
Zombie strażnik - występuje w Starej Kopalni. Noszą różne zbroje: strój cienia, średnią, ciężką i lekką zbroję strażnika;
Szkielet - kopacz - występuje w Starej Kopalni, po prostu szkielet z kilofem;
Demonikon - miniaturowy Śniący. Używa kuli ognia, a podczas zaatakowania go, Bezimiennego uderza piorun;
Strażnicy Xardasa - występuje dwóch przy wieży Xardasa;
Piekielny Szkielet - występuje w Starej Kopalni, nosi zbroję Kruka;
Demoniczny Szkielet - jest w starej wieży Xardasa.

Nowe obozy


SPOILER
Nowy Obóz Bractwa - jest położony przy wrotach do Górniczej Doliny;
Obóz myśliwych - jest położony tam gdzie był przetrzymywany Elvrich;
Zamek Paladynów - jest położony niedaleko Obozu Dextera;
Obóz klanu Wysokiej Skały - obóz klanu orków dowodzony przez Nag-Shora;
Obóz zbieraczy ziela - obóz położony niedaleko Czarnego Trolla.

Nowe lokacje

SPOILER
Fort Azgan - królewski fort położony w górach na południu wyspy;
Wolna Kopalnia - jest zamieszkiwana przez orków;
Obóz Bractwa - występują tam zombie-nowicjusze, Poszukiwacze, zombie-strażnicy świątynni i jaszczuroludzie;
Dolina Cieni - kraina przeklęta przez arcydemona Azgalora;
Miasto umarłych - miejsce, w którym przechowywana jest starożytna orkowa broń - DVARTAZDAH;
Świątynia Śniącego - jest zamieszkiwana przez zombie i szkielety oraz spoczywa tam Uriziel;
Stara Kopalnia - jest zamieszkiwana przez ożywieńców, pełzacze oraz demony;
Jaskinia wulkaniczna - jaskinia, w której znajduje się Duch Ognia;
Wyspa Etlu - mieści się na niej skarbiec paladynów;
Jasknia Bólu - pełna ożywieńców jaskinia oczyszczona przez Bezimiennego na zlecenie Corristo;
Opuszczona Kopalnia - jest zamieszkiwana przez nieumarłych;
Cmentarzysko Orków - jest zamieszkiwane przez orków;
Klasztor Opiekunów - miejsce pobytu Opiekunów i Haradrimów;
Arena Haradrimów - odbywają się tam walki rekrutów Haradrimów;
Wieża Mgieł - jest siedzibą nekromanty Kreola.

Ciekawostki


SPOILER
W modyfikacji można spotkać potwory obarczone imieniem, których zabicie skutkowane jest zyskaniem jednego, dwóch lub trzech punktów nauki;
można dostać się do Wolnej Kopalni oraz Starej Kopalni pomimo tego, że się zawaliła;
owa modyfikacja dodaje VII rozdział, inwazję orków na Khorinis;
jest możliwość odzyskania Uriziela;
w modyfikacji występuje wiele easter eggów z gier oraz filmów np: amulet Bena Kenobiego, orkowie bracia" z Warcrafta Thrall i Grom oraz demon Azgalor i Haradrimowie;
twórcy usunęli z modyfikacji wszystkie postacie i przedmioty pomagające w rozwoju bohatera, takie jak np. Characterhelper czy księgi zwiększające punkty nauki. Argumentowali to tym, że nie popierają cheaterów.

screeny z gry:
SPOILER








autorzy:



źródło pl.gothic.wikia.com


Instalacja


1. Instalujemy Full_Pack_ReBalance_SnC_v2 Jeśli komuś podczas dekompresji VDFS wyskoczą błędy, to niech się nie martwi. To nie przeszkadza w grze.
2. Następnie Profesjonalne Spolszczenie.
3. Jeżeli ktoś doświadcza migotania tekstur, wody czy czegokolwiek w grze, niech sobie ustawi Tryb Zgodności z Windows XP oraz uruchamianie jako Administrator w 3 plikach .exe w lokalizacji \JoWood\Gothic II\System .
4. Modyfikacje uruchamiamy za pomocą ReBalance.exe w katalogu z grą.




INSTALATOR:

[hide]
http://catshare.net/7..._Full_Pack.rar[/hide]

W paczce z Instalatorem znajduje się spolszczenie w wersji beta, które instaluje się poprzez podmianę plików o tej samej nazwie w katalogu z zainstalowaną modyfikacją. Lepszym rozwiązaniem jest zanistalowanie pełnego spolszczenia:
[i][/i]



SPOLSZCZENIE:

[hide]
http://catshare.net/I..._Returning.rar[/hide]


dodatkowo zamieszczam link do solucji:

http://thereturning.p...forum.php?id=1
Wczytywanie...