Firmy CD Projekt, Agora oraz CDP.pl poinformowały, że nawiązały współpracę dotyczącą sprzedaży gry Wiedźmin 3: Dziki Gon na terenie całej Polski. Połączone siły twórców gry oraz tak potężnej spółki handlowej, posiadającej wielkie możliwości marketingowe, mają pozwolić na dotarcie do szerokiego grona odbiorców. Dystrybucji trzeciej części przygód Geralta podjęła się firma CDP.pl.
Jak czytamy w oświadczeniu, Adam Kiciński, będący prezesem zarządu CD Projekt S.A., pokłada bardzo duże nadzieje w kampanii realizowanej przez Agorę, co potwierdzają jego słowa:
Bardzo cieszymy się z ponownej współpracy z Agorą. Przy "Wiedźminie 2" układała się ona wzorowo i przyniosła wymierne korzyści, zapewniając wyjątkowy sukces gry w Polsce. "Wiedźmin 3" jest projektem nieporównywalnie większym i z takim partnerem, jak Agora możemy mieć pewność, że kampania promująca naszą grę będzie prowadzona we właściwej skali.
Tak naprawdę nie ma czemu się dziwić, gdyż spółka jest posiadaczem kilkunastu tytułów prasowych, prawie trzydziestu stacji radiowych, kilku portali internetowych i wielu innych mediów. Ale czy "Wiedźmin" nie zasłużył sobie na taką reklamę? Moim zdaniem należy się!