Premiera neoklasycznego cRPG – Pillars of Eternity – przełożona... - Odpowiedź
Podgląd ostatnich postów
... na drugą połowę roku. Podczas kickstarterowej zbiórki twórcy gry, Obsidiani, obiecali graczom, że finalny produkt zostanie ukończony wiosną 2014-go roku. W tym momencie, wiemy już, że będziemy musieli jeszcze "trochę" poczekać.
Pan Robert Purchese, redaktor Eurogamera, w czasie rozmowy z głównym mózgiem projektu, Joshem Sawyerem, dowiedział się, że wiosna już nie wchodzi w grę. "A co z latem? Prawdopodobnie nie".
Z dalszej części rozmowy wynika krótka konkluzja – gra ukaże się w II połowie roku. Powodów jest po temu szereg, a najważniejszy można ograniczyć do powiększenia zawartości oferowanej przez grę. Np. pierwotnie "Eternity" oferował grę pięcioma klasami, dziś już mamy ich jedenaście. Napływ funduszy (które wciąż po zakończeniu kickstarterowej zbiórki przybywają, obecnie przekroczyły 4,5 miliona dolarów), a co za tym idzie wzbogacenie zawartości gry, przy zachowaniu pierwotnego składu ekipy pracującej nad "Pillars of Eternity" (Obsidiani mają jeszcze inne projekty na głowie) – dały w sumie taki a nie inny efekt.
Szczerze mówiąc, wolę, aby gra została wydana później, nawet pod koniec roku, ale żeby była bogatsza w treści i przede wszystkim – dobrze przetestowana. Alternatywą byłby* pewnie powstały pod batem galopującego deadline'u wykastrowany i zabugowany crap, żerując jedynie na sentymencie do "klasycznych" cRPG.
*malowniczo przesadzam.