Premiera neoklasycznego cRPG – Pillars of Eternity – przełożona... - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!

Podgląd ostatnich postów

Ranger Krzyś,
Dokładnie, niech się nie śpieszą, szlifują materiał - chcemy w końcu dostać cRPG godny tego miana.
Daimonion,
Krzyś ma rację. Obsidianu nie wolno popędzać. Ja sobie bardzo cenię ich gry - nawet te niedokończone ze względu na naciski wydawcy (vide KOTOR 2).
raf230885,
płatne DLC nie wyjdą, ale gdzieś czytałem, że z chwilą ukończenia gry zaczną robić duży dodatek. W przypadku sukcesu podstawki - kolejne części.
Niblla,
Kurcze oszczędzam od świąt a tu jeszcze z pół roku trzeba poczekać.
Silverhair,
Mam nadzieję, że gra powstanie jako zamknięta całość i że nie wyjdą do niej żadne DLC.
Dalejdoichgardelwyrzanacic,
Oj, nie tak malowniczo, pospiech różne rzeczy może zrobić...
Ranger Krzyś,

... na drugą połowę roku. Podczas kickstarterowej zbiórki twórcy gry, Obsidiani, obiecali graczom, że finalny produkt zostanie ukończony wiosną 2014-go roku. W tym momencie, wiemy już, że będziemy musieli jeszcze "trochę" poczekać.

pre-ruins, eternity

Pan Robert Purchese, redaktor Eurogamera, w czasie rozmowy z głównym mózgiem projektu, Joshem Sawyerem, dowiedział się, że wiosna już nie wchodzi w grę. "A co z latem? Prawdopodobnie nie".

Z dalszej części rozmowy wynika krótka konkluzja – gra ukaże się w II połowie roku. Powodów jest po temu szereg, a najważniejszy można ograniczyć do powiększenia zawartości oferowanej przez grę. Np. pierwotnie "Eternity" oferował grę pięcioma klasami, dziś już mamy ich jedenaście. Napływ funduszy (które wciąż po zakończeniu kickstarterowej zbiórki przybywają, obecnie przekroczyły 4,5 miliona dolarów), a co za tym idzie wzbogacenie zawartości gry, przy zachowaniu pierwotnego składu ekipy pracującej nad "Pillars of Eternity" (Obsidiani mają jeszcze inne projekty na głowie) – dały w sumie taki a nie inny efekt.

Szczerze mówiąc, wolę, aby gra została wydana później, nawet pod koniec roku, ale żeby była bogatsza w treści i przede wszystkim – dobrze przetestowana. Alternatywą byłby* pewnie powstały pod batem galopującego deadline'u wykastrowany i zabugowany crap, żerując jedynie na sentymencie do "klasycznych" cRPG.

*malowniczo przesadzam.

Wczytywanie...