Kiepski dzień dla miłośników turowych gier fabularnych i produkcji spod znaku Larian Studios. Jak doskonale wiemy, premiera klasycznego cRPG "Divinity: Grzech Pierworodny", który został sfinansowany za pośrednictwem serwisu Kickstarter, planowana była na 28 lutego. Niestety, termin ponownie okazał się nierealistyczny, co potwierdza jedna z ostatnich aktualizacji traktujących o postępach w fazie produkcyjnej. Swen Vincke, szef belgijskiego studia, oświadczył wprost, że pełna wersja tytułu trafi do graczy nie wcześniej niż na wiosnę 2014 roku.
"W tym momencie nie zamierzam podawać żadnej dokładniejszej daty, gdyż może za kilka tygodni będę musiał stanąć ponownie przed Wami i informować o kolejnym poślizgu. Stąd też zostaję przy bliżej nieokreślonej wiośnie, a konkretniejszą datę ujawnię wtedy, gdy będziemy jej pewni na sto procent".
Belgowie obiecują, że wykorzystają dodatkowy czas na dokładne wypolerowanie produkcji oraz implementacje nowych mechanizmów, również tych, które zostały zgłoszone przez samych graczy na oficjalnym forum dyskusyjnym gry. Choć słabe, zawsze to jakieś pocieszenie.