Zapowiedź Divinity: Original Sin na Strategy Informer - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!

Podgląd ostatnich postów

piter375,
O! Ze screena widać, że po raz 3 (przynajmniej) w serii pojawia się Zixzax
Courun Yauntyrr,
Nie, było dobrze.

[Dzięki, poprawione].
Rtęciooki,
Znaczy 14?
Rtęciooki,
"Divinity: Grzech Pierworodny nie będzie miało łatwego kawałka chleba w 2013 roku." A nie przypadkiem w 2013?
Courun Yauntyrr,

Chris Capel ze Strategy Informer miał okazję przyjrzeć się wersji alpha nadchodzącego Divinity: Original Sin, dzięki czemu stworzył kolejną zapowiedź tego tytułu. Czy dowiemy się z niej czegoś więcej o najnowszej odsłonie znanej serii od studia Larian?

divinity original sin, strategy informer

Divinity: Grzech Pierworodny nie będzie miało łatwego kawałka chleba w 2014 roku. Konkurencja już szykuje duże premiery, podczas gdy belgijskie studio powoli doszlifowuje swoje najnowsze dzieło. W wersji alpha widział je w akcji redaktor serwisu Strategy Informer, który pokusił się o zapowiedź.

Już od samego początku Capel przekonuje, że jest zagorzałym fanem serii, wliczając w nią przede wszystkim wspaniałe przygody RPG i nieco przymykając oko na chyba nie do końca udany eksperyment pod nazwą Dragon Commander. W swojej zapowiedzi prezentuje zarys, która teoretycznie obraca się wokół morderstwa w mieście Cyseal. Teoretycznie, bowiem Larian jednocześnie zrzuci na barki gracza problem inwazji nieumarłych, poszukiwania źródła magii czy też niebezpiecznych eksperymentów impa Zixzaxca z podróżami w czasie.

W przeciwieństwie do poprzednich odsłon serii, chociaż Grzech Pierworodny jest prequelem, to wprowadza nowość w charakterze bohatera, którym będziemy sterować. Już od pierwszych zapowiedzi wiadomo, że będzie to mężczyzna i kobieta, których wygląd będzie zależał w zupełności od inwencji i gustu gracza. Bohaterowie będą się osobno rozwijać, mogą także mieć odmienne zdanie w wielu kwestiach, co zauważymy przede wszystkim podczas dialogów. Chociaż te ostatnie będą podzielone w sposób, który znamy z serii Mass Effect, to wcale nie przesądza to o ich prostocie, bowiem twórcy pokusili się o dodatkowe współczynniki, dzięki czemu możliwa będzie walka na argumenty (czytaj statystyki) dwójki bohaterów.

divinity original sin, strategy informer

Zapowiedź odnosi się także do turowej walki oraz systemu zadań, które przyjdzie nam wykonać w grze. Czy Capel uznał Divinity Sin za czarnego konia w wyścigu o koronę najlepszej gry RPG AD 2014? A może szykuje się nam wyborna gra w nieco odważnym, ale wciąż interesującym stylu?

Wczytywanie...