shw23.dll - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!

Podgląd ostatnich postów

Gość_dragoniczny*,
ja mam też problem z tym samym plikiem prześlijcie mi go dobrego na email: dragon280@vp.pl
Bezimienny Michał,
Wyslalem ci ten plik SHW23.DLL.
Sprawdz poczte czy doszlo.
Skarin,
Z tego co mi pisze to błąd jest przez plik shw32.dll. Jest w głównym folderze z gra. Mógłby mi go ktoś udostępnić na maila (skarin15@o2.pl) lub tutaj przez jakiś serwer np. rapidashare?
Bezimienny Michał,
Moze chodzic, sam mialem 512 ramu i chodzilo. Zecz w tym ze wtedy Gothic jest bardzo niestabilny, moze sie zaciac na amen po np 20 minutach grania, albo przy teleportacji [zwlaszcza do Vengardu]. No chyba ze w pliku Ge3.ini zmienisz "Entity.ROI" z domyslnie 4000 na 1000 i Render.DOFEnd z 4000 na 1000. To jest zasieg widzenia dynamicznych obiektow i to bedzie glupio jak wyswietlanie ludzi czy zwierzat zasieg zmiejszymy o 4x, wtedy np wilka zobaczymy dopiero z 8 metrow . No chyba ze komus sie tak podoba. Napisal ze dziala, ale pytanie "jak chodzi"
Omernon,

Użytkownik diego19 dnia May 1 2007, 10:04 AM napisał

No ja mam 512 ram i mi wszystko działa:)

[post="60628"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]



Nie do wiary!

512 ram i ci chodzi?! Ja mam 2048 Ram i mi czasami lekko przycina.....
diego19,
No ja mam 512 ram i mi wszystko działa:)
Wiksor,
Ja miałem podobny problem, ale sobie dołożyłem 0,5 GB pamięci i mi działa
diego19,
Oj Morra , chyba nie miałeś co napisać tylko to że ma słaby procesor:) , ja tak miałem jak próbowałem zainstalować spolszczenie i jak grzebałem w plikach żeby kody działały , możesz też nie mieć jakiegoś pliku:(
Morra,
Kolega mial cos podobnego....zformatowal dysk i zainstalowal "swiezy system" i nie mial juz podobnego problemu.Na moj gust za slaby procek a nie wiem jak karta.
Skarin,
Problem polega na tym, że jak właczam gre:
Jest napis Gothic 3.
Potem czarny obraz i w tym momencie wyskakuje biala tabelka z bledembilbioteki shw32.dll.
I pisze cos o memory. Mam 1GB Ram, 2000 Mhz ;/.
Wczytywanie...