Szaman nową klasą w M&M X: Legacy - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!

Podgląd ostatnich postów

Medivh,
Dokładnie o tym samym pomyślałem, jak pisałem tego newsa. Klasa jest przepotężna - zwykły mag nie ma szans, bo jak jemu skończy się mana, to jest ugotowany, a szaman zwyczajnie wyjmie zza pazuchy pałę i zacznie okładać nią wrogów - co najlepsze, z całkiem niezłym skutkiem. Do tego najwyższa odporność na magię w grze, dodatki do krytycznych obrażeń... Niezły przepak. Ja to widzę jedynie jako jakieś balansowanie na krawędzi śmieci w związku z przyzywaniem tych demonicznych mocy, ale i to może być za mało, żeby tu cokolwiek zrównoważyć.
Lionel,
Szkoda, że nie wspominają o wadach rasy i samej klasy, bo mam nadzieję, że takowe będą. Aktualnie to wygląda to na nieco zbyt przesadzone. Nie dość, że korzysta z magii żywiołów, głównie ofensywnej, to do tego może zręcznie posługiwać się zaawansowaną bronią i jest najbardziej odporny na magię. Trudno w tym wypadku znaleźć jakąś słabość. No może fakt, że orkowie to szkaradne mordy.
Medivh,

Twórcy nadchodzącego "Might & Magic X: Legacy" ujawnili nową klasę postaci. Obok Maga (Freemage), Łowcy (Ranger), Obrońcy (Defender) oraz Barbarzyńcy (Barbarian) dane będzie zagrać nam magiczną klasą orków: Szamanem (Shaman). Jej opis znajdziecie w rozwinięciu newsa. Deweloperzy zastrzegają tylko, że podane statystyki mogą ulec zmianie do czasu wydania gry. Natomiast tworząc swoją własną drużynę, będzie można zmieniać te wartości do woli.

szaman, shaman

"Orkowi Szamani są dziwnymi istotami. Służą za media pomiędzy światem materialnym a duchowym, który nazywają "Światem Snów (Dream World)". Aby wejść do tego królestwa, poddają się głębokim rytualnym transom, których natura specyficzna jest dla każdego Szamana z osobna. Dzięki wyprawom do Świata Snów, Szamani nabierają pewnego zrozumienia, które pomaga czerpać im magiczne moce z własnej krwi demona".

Do rzeczy. Jako orkowie, Szamani mają spore odporności oraz dużo punktów życia. Nie muszą także skupiać się wyłącznie na magii – mogą uzupełnić ją władając bronią do walki wręcz. Kontrolują cztery magiczne szkoły: ognia, wody, powietrza i ziemi, ale specjalizują się w trzech ostatnich. Szaman jest jedyną klasą, która może uzyskać poziom Wielkiego Mistrza (Grand Master) w umiejętności "Arcane Discipline", dzięki czemu stają się najbardziej odporną na magię klasę w grze.

szaman, shaman

Korzyści rasowe

szaman, shaman
  • Dodatkowy rzut bezpieczeństwa (20% szansy) na uniknięcie stanów: "Paraliż", "Sen", "Zatrucie", "Otępienie", "Zmęczenie" i "Klątwa".
  • Obrażenia przeciwko demonom zwiększone o 20%.
  • Krytyczne obrażenia są zwiększone o 20% normalnych obrażeń.

Blood Caller

Blood Caller jest zaawansowaną klasą Szamana. Używa rytuałów spuszczania krwi, aby zwiększyć swoje magiczne moce. Boją się ich nawet ich współbratymcy, jako że poprzez tę magię mogą pogrążyć siebie oraz otoczenie w chaosie czy po prostu doprowadzić wszystkich do śmierci.

Zaawansowaną klasę można odblokować wykonując zadanie lub rozmawiając z odpowiednim NPC. Dzięki temu dostajemy dostęp do poziomu Wielkiego Mistrza w niektórych umiejętnościach oraz otrzymujemy dodatkowe punkty atrybutów i odporności.

Umiejętność pasywna "Blood Magic": Blood Caller odnawia manę kosztem utraconych w wyniku zadanych obrażeń punktów życia.

Wygląd

szaman, shaman szaman, shaman
Wczytywanie...