Grim Dawn w budowie - Odpowiedź
Podgląd ostatnich postów
Cytat
Wydaje mi się że to co apisałem jest na temat tresci newsa, ale mniejsza o to.
Co do produkcji, to jeśli dobrze rozumiem, zwrotem akcji jest odowa mostu, tak?
[Dodano po minucie]
*Chodziło mi o odnowę mostu, a nie ,,odowe" mustu.
![](/view/images/emoticons/default/smile.gif)
Cytat
Polemizowałbym
![](/view/images/emoticons/default/tongue.gif)
Cytat
Bez ,,Ten" by brzmiało lepiej.
Crate Entertainment, twórcy "Grim Dawn", zapowiadanego na luty 2014 roku mrocznego cRPG akcji, zaktualizowali swoje forum opisując kolejny element mechaniki gry. W formie fabularyzowanej – pokazując zadanie dostępne w produkcji – zapoznają nas z placami budowy.
"Po pokonaniu Wardena (końcowy boss z wersji alpha gry – dop. Med), wracasz do kapitana Bourbona z wieściami o zwycięstwie. Jak można się spodziewać, wszyscy będą zachwyceni, iż Aetheriale mocno ucierpieli przez to dokonanie, lecz kapitan ma inne zmartwienia na głowie. W Devil’s Crossing powoli kończy się jedzenie i niewiele więcej można zebrać w wypadach po zaopatrzenie. Stałe źródło zasobów musi zostać odkryte, jeżeli ocaleli przy życiu mają przetrwać!
![plac budowy](https://gfx.gexe.pl/2013/9/18/18085413m.jpg)
Aby tego dokonać, Bourbon wysyła cię, żebyś porozmawiał z Barnabasem o naprawie mostu na północnym zachodzie. Po drugiej jego stronie znajduje się Coast Road, niegdyś mocno uczęszczana trasa między Homestead a Burrwitch. Homestead był kluczowym dostawcą żywności dla regionu i teraz jest jedyną nadzieją dla Devil’s Crossing na stałe plony.
Plac budowy jest nowym elementem mechaniki, w którym to możesz naprawiać stare mosty, zniszczone przez ponury świt, tak długo, jak posiadasz wymagane zasoby (typowo złom i żelazne fragmenty). Nie jest to jednak coś, czego byśmy używali wyłącznie do odblokowania następnego "aktu" gry. Możecie się spodziewać innych mostów rozlokowanych w świecie, które zapewnią wam skróty do miejsc docelowych lub nawet odblokują dostęp do zadań pobocznych. Jedyne, co musisz zrobić, to poświęcić do naprawy surowce.
![plac budowy](https://gfx.gexe.pl/2013/9/18/18090151m.jpg)
Jednakże Bourbon miał swoje powody, kiedy rozkazał najpierw zniszczyć most. Poprzez jego odnowę, narazisz Devil’s Crossing na niebezpieczeństwa, które znajdują się po drugiej stronie, włączając w to dawne zagrożenie, z którym uporano się dzięki drastycznej decyzji kapitana. Banici, wcześniejsi mieszkańcy więzienia, które teraz nazywasz domem, hasają sobie w najlepsze po Coast Road. Szybko okaże się jasne, że zabezpieczenie Homestead dla ocalałych, nie jest tylko sprawą przedostania się przez odludzie.
![plac budowy](https://gfx.gexe.pl/2013/9/18/18090618m.jpg)
![plac budowy](https://gfx.gexe.pl/2013/9/18/18090716m.jpg)
Tylko kim jest ten Darius? I dlaczego chce z powrotem więzienia? Czemu nagle pojawiają się groźby z użyciem noży? Wszystkie te pytania muszą zaczekać do wersji beta gry."