Grim Dawn w budowie - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!

Podgląd ostatnich postów

Lionel,
Odnośnie wieści. jeśli będzie znacznie więcej takich decyzji, które mają swoje odzwierciedlenie w rzeczywistości, to produkcja ma mój ogromny plus.
Dalejdoichgardelwyrzanacic,

Cytat

Polemizowałbym A może coś na temat treści newsa / samej produkcji?


Wydaje mi się że to co apisałem jest na temat tresci newsa, ale mniejsza o to.

Co do produkcji, to jeśli dobrze rozumiem, zwrotem akcji jest odowa mostu, tak?

[Dodano po minucie]

*Chodziło mi o odnowę mostu, a nie ,,odowe" mustu.
Medivh,
Chłopaki się nie spieszą, sporo razy przesuwali premierę, więc można by się ostro wkurzyć, jak dadzą nam wybrakowany produkt albo kalkę konkurencji. Także generalnie rokowania faktycznie są dobre

Cytat

Bez ,,Ten" by brzmiało lepiej.


Polemizowałbym A może coś na temat treści newsa / samej produkcji?
Lionel,
Ten tytuł produkowany jest już od dłuższego czasu i widzę, że częściowo zmieniono koncepty. Jestem jednak ciekaw ostatecznego produktu, bo wprowadzenie demonologii wydaj się interesujące.
Dalejdoichgardelwyrzanacic,

Cytat

Tylko kim jest ten Darius?

Bez ,,Ten" by brzmiało lepiej.
Sosna,
Gra zapowiada się nader interesująco, podoba mi się oprawa graficzna, ciekawie zapowiada się też sama mechanika gry, doczytałem na necie, że podobno, maksymalny poziom postaci to 200. Do wyboru ma być ponadto 5 klas, które będzie można łączyć tworząc hybrydy. Nie zdziwię się jak wyjdzie z tego rewelacyjna gra.
Medivh,

Crate Entertainment, twórcy "Grim Dawn", zapowiadanego na luty 2014 roku mrocznego cRPG akcji, zaktualizowali swoje forum opisując kolejny element mechaniki gry. W formie fabularyzowanej – pokazując zadanie dostępne w produkcji – zapoznają nas z placami budowy.

"Po pokonaniu Wardena (końcowy boss z wersji alpha gry – dop. Med), wracasz do kapitana Bourbona z wieściami o zwycięstwie. Jak można się spodziewać, wszyscy będą zachwyceni, iż Aetheriale mocno ucierpieli przez to dokonanie, lecz kapitan ma inne zmartwienia na głowie. W Devil’s Crossing powoli kończy się jedzenie i niewiele więcej można zebrać w wypadach po zaopatrzenie. Stałe źródło zasobów musi zostać odkryte, jeżeli ocaleli przy życiu mają przetrwać!

plac budowy

Aby tego dokonać, Bourbon wysyła cię, żebyś porozmawiał z Barnabasem o naprawie mostu na północnym zachodzie. Po drugiej jego stronie znajduje się Coast Road, niegdyś mocno uczęszczana trasa między Homestead a Burrwitch. Homestead był kluczowym dostawcą żywności dla regionu i teraz jest jedyną nadzieją dla Devil’s Crossing na stałe plony.

Plac budowy jest nowym elementem mechaniki, w którym to możesz naprawiać stare mosty, zniszczone przez ponury świt, tak długo, jak posiadasz wymagane zasoby (typowo złom i żelazne fragmenty). Nie jest to jednak coś, czego byśmy używali wyłącznie do odblokowania następnego "aktu" gry. Możecie się spodziewać innych mostów rozlokowanych w świecie, które zapewnią wam skróty do miejsc docelowych lub nawet odblokują dostęp do zadań pobocznych. Jedyne, co musisz zrobić, to poświęcić do naprawy surowce.

plac budowy

Jednakże Bourbon miał swoje powody, kiedy rozkazał najpierw zniszczyć most. Poprzez jego odnowę, narazisz Devil’s Crossing na niebezpieczeństwa, które znajdują się po drugiej stronie, włączając w to dawne zagrożenie, z którym uporano się dzięki drastycznej decyzji kapitana. Banici, wcześniejsi mieszkańcy więzienia, które teraz nazywasz domem, hasają sobie w najlepsze po Coast Road. Szybko okaże się jasne, że zabezpieczenie Homestead dla ocalałych, nie jest tylko sprawą przedostania się przez odludzie.

plac budowy
plac budowy
Zapłacisz za to... *Kaszle* Darius chce więzienia, a gdy dowie się, co zrobiłeś... *Edmund pluje krwią* Pożałujesz, że nie ożeniłem cię kosą. Spoczywaj w pokoju, śmieciu.

Tylko kim jest ten Darius? I dlaczego chce z powrotem więzienia? Czemu nagle pojawiają się groźby z użyciem noży? Wszystkie te pytania muszą zaczekać do wersji beta gry."

Wczytywanie...