[Gothic II: Noc Kruka] Recenzja - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!

Podgląd ostatnich postów

FilipSid-Archer,
Swietny dodatek. Jeden z niewielu minusow wedlug mnie to to ze bardzo latwo mozna zginac przez glupote swoja , np na przeleczy jak stoi poszukiwacz , przeszlem na druga strone jakos on we mnie walil kulami ognia i przez te "palisade" mnie sfajczyl i mogl sobie nad moimi zwlokami piec kielbaski xD A i kolejny , chyba najwiekszy wedlug mnie minus to menu/ekran wczytywania. KOSZMAR w porownaniu do podstawki...
krzyslewy,
Świetny dodatek, magowie wody, nowe piękne lokacje - plaża, miejsce pobytu piratów wygląda świetnie!. 9/10 Szkoda, że nie można zostać piratem na stałe, a potem na przykład kapitanem. Byłyby wtedy 4 frakcje, do których można dołączyć.
Gość_Kondziu*,
ej wie ktoś może czy da się kopać rude? bo w górniczej dolinie są kopalnie rudy a na ścianach jest ta ruda i jak mam kilofa to on kopie ale niema żadnych opcji takich jak przy kopaniu złota będę wdzięczny za odpowiedź
Wojownik Światła,
Masz racje.
Darnith,
Dać sobie z nim spokój.
Wojownik Światła,

Przejdź do cytowanego postu Użytkownik Khajiit dnia pon, 01 paź 2007 - 19:03 napisał

Powiem wam jedno autorzy gry nie zaóważyli jednego błędu dzięki czemu już na początku gry kiedy to dostałem pas siły miałem jej 333.Poprubujcie pokombinować z tym pszedmiotem kiedy jest w ekwipunku np zdejmować go,zdejmować i wyżucać poczym podnośić i znów zakładać.
Miłej zabawy z najcięższą blachą już na początku giercowania.




Hmmm ja znalazłem ten pas siły w wieży Xardasa, jednak ten bug który opisał Khajiit (wyżej) mi nie działa. Co powinienem zrobić??
Sosna,
Jak dla mnie wątek z magami wody bardzo pasuje do podstawki, choć fakt, że zmienia on trochę klimat gry, to moim zdaniem jest to poprawa na lepsze
Tamc.,

Przejdź do cytowanego postu Użytkownik Tyrael dnia śro, 06 sie 2008 - 12:24 napisał

NK jest dobre ale jednak wolę po prostu zagrać w podstawkę,
nie wiem dlaczego ale mam wrażenie że NK psuje ten stary dobry klimat...

Psuje? Moim skromnym zdaniem, NK właśnie poprawia ten klimat, dodając coś nowego - (nowe lokacje, postacie, więcej zadań, podniesiony poziom trudności, Szpon Beliara / nowe czary) - czy to mało? I co jest w tym złego?

Myślę, że NK wydłuża nam tę przyjemność grania w Gothica o kilka dobrych godzin i choćbym nie wiem jak bardzo chciał, z Twoim zdaniem się nie zgodzę.
Sosna,

Przejdź do cytowanego postu Użytkownik mAnIus dnia wto, 05 sie 2008 - 11:59 napisał

Nie podoba mi sie poziom gry, wiele momentow przechodzilem poprostu na farta, zwlaszcza na poczatku. Gryzlem ziemie to wczytanie sejwa i kolejna proba i tak kilka nieraz kilkanascie razy. Czesto tez liczylem na bugi (typu ze jest 4 bandytow a biegnie do mnie jeden bo 3 sie zablokowalo.

Apropo bandytow. Nie uwazacie ze pokonanie 4 czy 5 naprawde trudnych bandytow w poczatkowym etapie gry to troche przesada ?
Uzywajac miecza mozna spedzic przed kompem pol dnia i zuzywajac przy tym caly pakiet ulubionych przeklenstw (po jakis 40 min zorientowalem sie ze sie powtarzam:))
Ortografia się kłania. Miło by było, gdybyś zaczął używać polskich znaków.


Jeśli chodzi o bandytów to misje z nimi nie były trudne, wystarczył tylko pomysł i fakt, że są oni bardzo zbugowani np:
1. Bandyci z wieży Dextera, nie wchodzili na wyższy piętra jego wieży (można się tam schować)
2. Bandyci z obozu koło farmy Bengara (chyba), byli śmiesznie łatwi, jeśli wszedłeś na dach ich namiotu, innych dało się rozstrzelać ze skał, na które nie potrafią się wspiąć
3. Bandyci z wieży koło obozu piratów, sami się blokują (np. na schodach) i często sami z nich spadają i się zabijają
razor,

Cytat

Zastanawia mnie jeszcze jedno...
To cale podziemne przejscie odkryte przez Saturass i spolke.
Tyle tajemniczosci i w_ogóle, poco naruszac czasoprzestrzen zeby przejsc na druga strone skoro mozna dostac sie tam woda ?
wiem ze podnosi klimat gry czulem to ale jak sie dowiedzialem o drodze morskiej to klimat "przejscia" pryskl


Nie można. Tylko piraci znają koordynaty, a oni ci ich nie podali, więc jedyną możliwością jest przez portal Adanosa...
Tyrael,
NK jest dobre ale jednak wolę po prostu zagrać w podstawkę,
nie wiem dlaczego ale mam wrażenie że NK psuje ten stary dobry klimat...
^ZORG,
Nk ma wiele plusów(i minusów) ale największy z nich to magowie wody i te ich odkrycia.
Gość_mAnIus*,
Jesli chodzi o mnie to nie przypadl mi jakos szczegolnie do gustu.
wiele elementow bylo naprawde ciekawych to fakt. Cala ta historia jarkendaru, te tabliczki, oboz piratow, fakt ponownego spotkania z ludzmi z koloni. To mi sie podobalo. Nie zebym sikal za tym ale bylo ciekawe

Ale duzo rzeczy mnie denerwowalo.
Na poczatku najbardziej uderzajaca byla roznica glosu, co prawda szybko przestawalo sie na to zwracac uwage w sumie nie jest to wielki problem ale ale pierwsze wrazenie nie jest najlepsze.

Nie podoba mi sie poziom gry, wiele momentow przechodzilem poprostu na farta, zwlaszcza na poczatku. Gryzlem ziemie to wczytanie sejwa i kolejna proba i tak kilka nieraz kilkanascie razy. Czesto tez liczylem na bugi (typu ze jest 4 bandytow a biegnie do mnie jeden bo 3 sie zablokowalo.

Apropo bandytow. Nie uwazacie ze pokonanie 4 czy 5 naprawde trudnych bandytow w poczatkowym etapie gry to troche przesada ?
Uzywajac miecza mozna spedzic przed kompem pol dnia i zuzywajac przy tym caly pakiet ulubionych przeklenstw (po jakis 40 min zorientowalem sie ze sie powtarzam:))

Ja ich traktowalem magia, chyba najskuteczniejsze rozwiazanie. A jak juz mowa o magi to tu wielki plus. Wiekszosc zwojow wymaga jedynie 5pkt many i to jest dobre. W podstawowym G2 bedac zwyklym wojownikiem o magii mozna bylo zapomniec. A przeciez zwoje sa dla zwyklych ludzi czyz nie ?

Podobalo mi sie ze orkowie byli trudni do pokonania. W koncu to ork no nie ? wszyscy sie ich boja.
To samo z poszukiwaczami. Kazdy Nas ostrzega i kaze sie nam trzymac od nich z daleka a w G2 niema problemu zeby ich pociachac na plasterki w NK juz tak niema i to kolejny plus.
Kolejnym plusem jest wciagajaca fabuja, po przejsciu na druga strane zupelnie zapomnialem o fabule G2 co w ewekcie po przejsciu NK i powrocenia do Khorinis odechcialo mi sie grac (G2 przeszedlem z 7 razy:D)
Ogolnie jak dla mnie NK dostaje 6pkt na 10

Zastanawia mnie jeszcze jedno...
To cale podziemne przejscie odkryte przez Saturass i spolke.
Tyle tajemniczosci i w_ogóle, poco naruszac czasoprzestrzen zeby przejsc na druga strone skoro mozna dostac sie tam woda ?
wiem ze podnosi klimat gry czulem to ale jak sie dowiedzialem o drodze morskiej to klimat "przejscia" pryskl

CO o tym myslicie ?

Ortografia się kłania. Miło by było, gdybyś zaczął używać polskich znaków.
Tamc.,
Mnie najbardziej podoba się fakt, że wątek dodatku nie jest - tak jak zwykle to bywa - na końcu gry (najpierw przechodzimy podstawę, a następnie gramy w dodatek), tylko jest wmieszany w aktualną fabułę, przez co jest taki jednolity. Urozmaica fabułę i nie wygląda na obcy, doczepiony.

To naprawdę jest w porządku.
Sosna,
Mnie w dodatku spodobało się najbardziej to, że spotykamy tu mnóstwo postaci z 1 części, fabuła ogólnie ciekawa, masa fajnych pomysłów i fajnych przedmiotów
^ZORG,
Ja na NK troszkę się zawiodłem ale tylko dla tego, że są tu tak duże pw, si, ob no i poziom.Gdyby to usunięto było by fajowo!
Aha!Ja w g1 też nie grałem (tzn.grałem ale krótko i nawet 1roz nie przeszedłem bo wyskakiwały błędy) ale dużo można się dowiedzieć uważnie czytając dialogi itp.
Kord,
Dla mnie Noc Kruka to bardzo dobry dodatek który trzyma klimat podstawki i pozwala "podpakować" postać żeby była potężniejsza przez co czuć tę moc na końcu gry i za to należy się duży +
Kiyuku,

Przejdź do cytowanego postu Użytkownik Eternith dnia sob, 05 lip 2008 - 13:29 napisał

Według mnie Noc Kurka to najlepsza część sagi (nie grałem tylko w trójkę). Ten poziom trudności... On dopiero pozwalał odczuwać naszą moc, gdy już ostatkiem sił wciągnęliśmy się na wyższy poziom za większą ilość PN niż w podstawce... Te nowe potwory, nowe questy, nowe postacie... Wszystko co zostało dodane, zostało pieczołowicie dopracowane. Nawet graficznie czasem wydawało mi się, że Jarkendar wygląda lepiej niż Khorinis. A właśnie, Jarkendar...
Najlepsze co kiedykolwiek pojawiło się w Gothicu. Ten świat był bogaty w piękne krajobrazy, niepowtarzalny klimat i wszystko to, co najlepsze. TE questy dla Magów Wody, odkrywanie nowych kamieni teleportacyjnych (czy jak to się tam zwało) i cała reszta... Wszystko miało w sobie wyjątkowy czar. Skrytka jakiegoś pirata pełna pełzaczy (nie pamiętam imienia), obóz orków w Kanionie, nowe potwory, o których już wspominałem. Imopnująca kryjówka bandytów, obóz piratów, specjalne miejsca, nowe przedmioty, pasy... Mógłbym tak wymieniać bez końca!
No i ta prastara cywilizacja, najlepszy wątek w serii... Kamienne tablice, duchy, powrót Kruka, szpon Beliara... Ba! Nawet kapliczki Beliara! Wszystko było doskonałe.
I mógłbym się tak rozwodzić jeszcze dłużej, choć wszystko można określić kilkoma słowami: najlepszy, najbogatszy i najwspanialszy.

EDIT:
No i to wzbogacenie Khorinis w questy, postacie i wyjaśnienie wielu rzeczy, które były w podstawce, a nie miały powiązanego ze sobą questu, jak np. piramid przy wejściu do Portalu...



Zgadzam się z przedmówcą - dodam też ze podobało mi się że dodali tu Nowe Czary - nie wątpliwy plus.
Przypadło mi do Gustu to że jest tu dalsza Historia Kamieni Ogniskujących. Jednak żal jaki mi po tym dodatku został to ten że nie można zostać tam magiem wody. Co prawda Można dołączyć do Wodnego Kręgu(według mnie całkiem interesująca organizacja) ale to nie to samo. W Jarkendarze polubiłem eksplorowanie Budynków Budowniczych - no fakt Świątynia z pułapkami do gustu mi nie przypadła. Spodobała mi się też Kopalnia Złota - bardzo ciekawy element gry bo nie możemy wydobywać rudy.
Eternith,
Według mnie Noc Kurka to najlepsza część sagi (nie grałem tylko w trójkę). Ten poziom trudności... On dopiero pozwalał odczuwać naszą moc, gdy już ostatkiem sił wciągnęliśmy się na wyższy poziom za większą ilość PN niż w podstawce... Te nowe potwory, nowe questy, nowe postacie... Wszystko co zostało dodane, zostało pieczołowicie dopracowane. Nawet graficznie czasem wydawało mi się, że Jarkendar wygląda lepiej niż Khorinis. A właśnie, Jarkendar...
Najlepsze co kiedykolwiek pojawiło się w Gothicu. Ten świat był bogaty w piękne krajobrazy, niepowtarzalny klimat i wszystko to, co najlepsze. TE questy dla Magów Wody, odkrywanie nowych kamieni teleportacyjnych (czy jak to się tam zwało) i cała reszta... Wszystko miało w sobie wyjątkowy czar. Skrytka jakiegoś pirata pełna pełzaczy (nie pamiętam imienia), obóz orków w Kanionie, nowe potwory, o których już wspominałem. Imopnująca kryjówka bandytów, obóz piratów, specjalne miejsca, nowe przedmioty, pasy... Mógłbym tak wymieniać bez końca!
No i ta prastara cywilizacja, najlepszy wątek w serii... Kamienne tablice, duchy, powrót Kruka, szpon Beliara... Ba! Nawet kapliczki Beliara! Wszystko było doskonałe.
I mógłbym się tak rozwodzić jeszcze dłużej, choć wszystko można określić kilkoma słowami: najlepszy, najbogatszy i najwspanialszy.

EDIT:
No i to wzbogacenie Khorinis w questy, postacie i wyjaśnienie wielu rzeczy, które były w podstawce, a nie miały powiązanego ze sobą questu, jak np. piramid przy wejściu do Portalu...
Tamc.,

Przejdź do cytowanego postu Użytkownik GfiXtato dnia wto, 29 kwi 2008 - 21:49 napisał

Czy Gothic 2 NK wymaga G2?


Wymaga.
Wczytywanie...