"Skywind", czyli Morrowind na silniku Skyrima - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!

Podgląd ostatnich postów

Sosna,
Wciąż nie mogę się nadziwić, że są ludzie, którzy potrafią poświęcić tyle swojego czasu na stworzenie tak rozbudowanych modów, z jednej strony ich podziwiam ale z drugiej uważam że mogliby ten czas lepiej spożytkować, ale to ich wybór\ i mają do niego prawo, a fanom TES'a pozostaje się cieszyć, że tacy ludzie istnieją.
Tkoron,
Fajna sprawa, warto by w końcu kupić skyrima
Swoja drogą to tak przy okazji prac fanów i morrowinda to polecam zapoznać się z https://openmw.org/en/
Wiktul,
Łeb urywa, jeśli pomyśleć chociażby o skali roboty, jaką trzeba wykonać. Tego typu no-lifeizm zasługuje na jakąś nagrodę. Rozumiem, że robią to jedni z tych ludzi, którzy przeszli Minecrafta
Bielu,

W branży gier komputerowych grasuje mnóstwo śmiałkow, którzy swoją pracą i chęcią odświeżenia niegdyś świetnych tytułów zasługują na uznanie. Wśród nich są autorzy modyfikacji "Moroblivion", odtwarzająca Morrowinda na silniku z czwartej części cyklu "The Elder Scrolls", Obliviona. Niedawno został wydany mod działający na tej samej zasadzie, lecz korzystający z silnika graficznego "Skyrima". I trzeba przyznać, że "Skywind" – bo tak został nazwany – robi oszałamiające wrażenie.

skywind

Obecna wersja moda oznaczona jest numerem 0.8 i zawiera wszystkie lokacje z pierwowzoru. Prace nad projektem zaczęto rok temu. Do tego czasu pojawiło się kilka łatek, jednak zawierały w sobie mnóstwo błędów wyłapanych przez oddanych fanów. Żeby móc zainstalować Skywinda trzeba mieć na dysku Morrowinda wraz ze wszystkimi dodatkami (Tribunal i Bloodmon), a także najnowszą odsłonę. Insrukcję instalacji twórcy udostępnili na oficjalnym forum moda.

skywind

Całość dostępna jest wyłącznie w języku angielskim. Warto powiedzieć, że autorzy nie mówią ostatniego słowa, bowiem w planach jest kolejna modyfikacja, która odtworzy Obliviona na silniku Skyrima!

Wszyskich zainteresowanych wyglądem danych lokacji, odsyłamy do galerii na stronie projektu.

Wczytywanie...