Jak miło Drakensang odświerzają wszyscy .
Napisalem kilka komentarzy przy artykułach : bestiariusz, zaklęcia i umiejętności specjalne - zajrzyj.
Dla bojownika polecam magizbroję + lodowojownika + balsam leczniczy by był samowystarczalnym tankiem
Reszta drużyny:
- łotrzyk (Gladyss lepsza, bo ma zaklęcia - magizbroja + kulminao piorun kulisty i sieje niezłe spustszenie a nawet przez chwilę tankiem może być)
- łucznik-elf (Gwendala) - leczenie ran, clarum purum (BZ 1 - wystarczy) ulga dla ciała i ducha (błyskawiczna regeneracja wszystkich PW, EAs i PŻ) + strzelec wyborowy by zadawać rany na początku bitwy. Przywołuje zwierzaka + rzuca gromem, gdy to porzebne i po wrogach
- mag (jako że grasz bojownikiem, to zostaje Jost) - Culminato i Podmuch ognia na zmianę do zadawania obr. Z kulą ognia uważaj, bo można się samemu zabić. Wrogowie wyczuwajaą, kto rzuca na nich czar, i atakuja maga. Zaklęcie do ohrony przed magią + maxuj ulgę dla ciała i ducha (jest potężna). Zamiana w kamień jako crown control. Magizbroja + kostur jaszczuroczłeka i nawet w bezpośredniej bitwie może walczyć.
Czasem warto się ewakuować, wrogowie ścigają drużynę tylko pewien czas.
Obecnie gram drużyną złożona z samych magów i świetnie sobie radzą (mag boj+bojownik+szarlatan+tkacz magii)
W razie błędu przy rozdawaniu EXP polecam Drakensang Save Editor :
http://www.jardas.de/...reenshots.html
Warto też zwiększyć prędkość biegania postaci (edytorem), by wędrówki nie były takie żmudne. To znacznie uprzyjemnia grę
Innym fajnym udogodnieniem jest Ergo's Fixpack
http://www.rpgwatch.c...ead.php?t=6984
Wprowadza ciekawe zmieny w klasach i specjalizacje magii. Dodaje nowe przedmioty Warto zainstalować.
Np: mag bojowy zamiast dotychczasowych premii i kar ma +2 do m. boj. i -2 do m. leczacej
Napisalem kilka komentarzy przy artykułach : bestiariusz, zaklęcia i umiejętności specjalne - zajrzyj.
Dla bojownika polecam magizbroję + lodowojownika + balsam leczniczy by był samowystarczalnym tankiem
Reszta drużyny:
- łotrzyk (Gladyss lepsza, bo ma zaklęcia - magizbroja + kulminao piorun kulisty i sieje niezłe spustszenie a nawet przez chwilę tankiem może być)
- łucznik-elf (Gwendala) - leczenie ran, clarum purum (BZ 1 - wystarczy) ulga dla ciała i ducha (błyskawiczna regeneracja wszystkich PW, EAs i PŻ) + strzelec wyborowy by zadawać rany na początku bitwy. Przywołuje zwierzaka + rzuca gromem, gdy to porzebne i po wrogach
- mag (jako że grasz bojownikiem, to zostaje Jost) - Culminato i Podmuch ognia na zmianę do zadawania obr. Z kulą ognia uważaj, bo można się samemu zabić. Wrogowie wyczuwajaą, kto rzuca na nich czar, i atakuja maga. Zaklęcie do ohrony przed magią + maxuj ulgę dla ciała i ducha (jest potężna). Zamiana w kamień jako crown control. Magizbroja + kostur jaszczuroczłeka i nawet w bezpośredniej bitwie może walczyć.
Czasem warto się ewakuować, wrogowie ścigają drużynę tylko pewien czas.
Obecnie gram drużyną złożona z samych magów i świetnie sobie radzą (mag boj+bojownik+szarlatan+tkacz magii)
W razie błędu przy rozdawaniu EXP polecam Drakensang Save Editor :
http://www.jardas.de/...reenshots.html
Warto też zwiększyć prędkość biegania postaci (edytorem), by wędrówki nie były takie żmudne. To znacznie uprzyjemnia grę
Innym fajnym udogodnieniem jest Ergo's Fixpack
http://www.rpgwatch.c...ead.php?t=6984
Wprowadza ciekawe zmieny w klasach i specjalizacje magii. Dodaje nowe przedmioty Warto zainstalować.
Np: mag bojowy zamiast dotychczasowych premii i kar ma +2 do m. boj. i -2 do m. leczacej