Producent ufundowanej na kickstarterze postapokaliptycznej gry cRPG... czy ja naprawdę muszę czytelnikom GE przedstawiać "Wasteland 2"? Mam nadzieję, że nie. Przechodząc do rzeczy – 11 lipca producenci gry, inXile Entertainemnt, podpisali umowę z firmą Deep Silver, na mocy której została ona wydawcą gry.
Wychodzi na to, że dzięki temu, "Wasteland 2", będzie dystrybuowany w tradycyjnej, pudełkowej formie (wcześniej cieszyć się mogli taką wersja gry jedynie ci, którzy wsparli projekt kwotą 100$+ na kickstarterze). "Ma to także jeszcze jedną, dodatkową (dla nas – dop. Ranger Krzyś) korzyść, pozwoli nam wykorzystać więcej z kickstarterowych funduszy na rozwój gry" dodaje Brian Fargo, prezes inXile.
Deep silver, znany z dystrybucji gier, w tym cRPG pokroju "Risen 2" czy "Sacred 2", ma w żadnym stopniu nie ingerować w produkcję gry. Czy tak będzie? Mam nadzieję, że tak. Przecież cała ta idea kickowej zbiórki na "Wasteland 2" polegała w końcu na tym, żeby dać twórcom wolna rękę przy produkcji gry, uniezależniając ich tym samym od presji ze strony (trzymającego łapki na funduszach) wydawcy. Mam nadzieję, że pan Fargo nie zawiedzie zaufania jakie pokłada w nim wielu fanów "klasycznych" cRPGów.
Przy okazji informacji o umowie, zaprezentowano nową wersję, znanego z tego gameplay'u, HUDa "Wasteland 2". I co o nim teraz myślicie?