SBJ-samostrzelające branoslety Jana raz na dzień można wystrzelić z nich magiczny pocisk z gazem rzepowym-obrażenia 1k6 + poziom postaci oraz ogłuszenie na 3 rundy bez rzutu obronnego:D
Jansenowo - Odpowiedź
Podgląd ostatnich postów
Sandały sprinterów
Są to sandały używane przez gnomich gońców, którzy roznoszą ważne wiadomości np: o ataku goblinów, prośbie wsparcia,
Noszący jest pod wpływem zaklęcia Ulepszone Przyspieszenie
+20% do Krycia się
Może używać
Gnom
Są to sandały używane przez gnomich gońców, którzy roznoszą ważne wiadomości np: o ataku goblinów, prośbie wsparcia,
Noszący jest pod wpływem zaklęcia Ulepszone Przyspieszenie
+20% do Krycia się
Może używać
Gnom
obrażenia 2k20 +5??? chłopaki bardziej klimatycznie sie starajcie wymyślać...please...
W-C (wspaniały czepiec)
Wspaniały czepiec to majtki zrobione ze skóry różnych gatunków smoków i noszone na głowie jako hełm. Wujaszek Jana bardzo chwalił sobie ten hełm dopóki kolejny z wielu Jensenowych wujków (Podrapek) nie przeżucił się na cebulę i nie założył wspaniałego czepca jak zwykłe majtki. Cóż za ignorancja! (w tym momencie odważny podróżniku pragnę cię uprzedzić- cebula Jansenom nie służy).
W-C
odp elektryczność 5/-
odp zimno 5/-
odp kwas 5/-
KP +1
Wymagania: barbarzyńca, wojownik, kapłan, łowca, druid.
Wspaniały czepiec to majtki zrobione ze skóry różnych gatunków smoków i noszone na głowie jako hełm. Wujaszek Jana bardzo chwalił sobie ten hełm dopóki kolejny z wielu Jensenowych wujków (Podrapek) nie przeżucił się na cebulę i nie założył wspaniałego czepca jak zwykłe majtki. Cóż za ignorancja! (w tym momencie odważny podróżniku pragnę cię uprzedzić- cebula Jansenom nie służy).
W-C
odp elektryczność 5/-
odp zimno 5/-
odp kwas 5/-
KP +1
Wymagania: barbarzyńca, wojownik, kapłan, łowca, druid.
MUSZKIET JANA
PRYMITYWNA BRON PALNA MAJACA NIEZLEGO KOPA. KORZYSTA ZPOCISKOW DO PROCY.
OBRAZENIA 2K20+5
OP?ZNIENIE +11
WYMAGANIA: BRON DWURECZNA, KUSZA, MINIMALNA SILA 16
MOZE UZYWAC LOWCA, WOJOWNIK
PRYMITYWNA BRON PALNA MAJACA NIEZLEGO KOPA. KORZYSTA ZPOCISKOW DO PROCY.
OBRAZENIA 2K20+5
OP?ZNIENIE +11
WYMAGANIA: BRON DWURECZNA, KUSZA, MINIMALNA SILA 16
MOZE UZYWAC LOWCA, WOJOWNIK
Widły jana
Są to z pozoru niby zwyczjane widły ale zostały one lekko zmodyfikowane przez szalonego gnomiego wynalazce tak że można ich używać z powodzeniem do walki
obrażenia 1k10+5
opóźnienie -1
Specjalne:
siła 20
Kp+3
Odporność na unieruchomienie
Wymagania: Broń dwuręczna
Siła - 3
Może używać - Druid, Kapłan
Są to z pozoru niby zwyczjane widły ale zostały one lekko zmodyfikowane przez szalonego gnomiego wynalazce tak że można ich używać z powodzeniem do walki
obrażenia 1k10+5
opóźnienie -1
Specjalne:
siła 20
Kp+3
Odporność na unieruchomienie
Wymagania: Broń dwuręczna
Siła - 3
Może używać - Druid, Kapłan
G.P.R....gnomia pułapka rzepowa....paraliżuje wszytko w zasiegu...węchu.... dodtakowo obrażenia od ostro zakończonych rzep...
B.D.K TM Bełty do kuszy Jana, są tak naszpikowane elektroniką że tylko jan umie je założyć. B.D.K. lecąc rozkłada ramiona, i przy kontakcie wbijają sie jak zwykłe bełty lecz chwilę później wybuchają w stronę trawionego miejsca rzepą.
Obrażenia:2k6
KP+3
+3 do wszystkiego
Może używać:
Jan Jansen
Obrażenia:2k6
KP+3
+3 do wszystkiego
Może używać:
Jan Jansen
Parasol by Jan Jansen
Jest to mały, z pozoru normalny, gnomi parasol. Jan Jansen postanowił przełamć stereotyp parasola i zrobił parasol z adamantytową rączką, zamiast wodoszczelnego materiału wziął skórę czerwonego smoka (skąd on ją wziął?!). Oczywiści oprócz tego, że parasol chroni przed deszczem, ma wiele zastosowań.
+25% krycie się
+40% odporności na ogień
Kp+2
Może używać:
Złodziej/Wojownik
Jest to mały, z pozoru normalny, gnomi parasol. Jan Jansen postanowił przełamć stereotyp parasola i zrobił parasol z adamantytową rączką, zamiast wodoszczelnego materiału wziął skórę czerwonego smoka (skąd on ją wziął?!). Oczywiści oprócz tego, że parasol chroni przed deszczem, ma wiele zastosowań.
+25% krycie się
+40% odporności na ogień
Kp+2
Może używać:
Złodziej/Wojownik
Zamieszczajcie tu własne propozycje na Jansenowe przedmioty, a być może spróbuję stworzyć mod pozwalający je używać w BG II Lub ktoś to zrobi za mnie Jako pierwsze proponuję:
G.N.O.M czyli Genialne Niezniszczalne Odzienie Maskujące
Dwuczęściowy kostium składający się z lekkiej, wytrzymałej kurtki osłoniętej siateczką ogniw, które dodatkowo wzmocnione chronią osobę przed uszkodzeniami fizycznymi jednocześnie zapewniają swobodę ruchu oraz ze spodni, które przystosowane są do skradanie się a także HAMUJĄ drgania wywoływane przez stąpnięcia, co powoduje całkowite wyciszenie chodzenia. Dodatkowo kołnierz kurtki zaopatrzony jest w ruchomą maskę (zakładasz i zdejmujesz kiedy chcesz!) wyposarzoną w potrójny binokl ułatwiający pracę przy małych mechanizmach oraz gogle ochronne. Opracowane i wytworzone przez firmę : Jan i Spółka.
KP: 2
Specjalne:
+25% krycia się w cieniu
+40% skradania się
+35% rozbrajania pułapek
+10% ochrony przed ogniem
Wymagana inteligencja : 12
Waga: 35
Może używać:
- Złodziej (Czysty lub wieloklasowiec)
G.N.O.M czyli Genialne Niezniszczalne Odzienie Maskujące
Dwuczęściowy kostium składający się z lekkiej, wytrzymałej kurtki osłoniętej siateczką ogniw, które dodatkowo wzmocnione chronią osobę przed uszkodzeniami fizycznymi jednocześnie zapewniają swobodę ruchu oraz ze spodni, które przystosowane są do skradanie się a także HAMUJĄ drgania wywoływane przez stąpnięcia, co powoduje całkowite wyciszenie chodzenia. Dodatkowo kołnierz kurtki zaopatrzony jest w ruchomą maskę (zakładasz i zdejmujesz kiedy chcesz!) wyposarzoną w potrójny binokl ułatwiający pracę przy małych mechanizmach oraz gogle ochronne. Opracowane i wytworzone przez firmę : Jan i Spółka.
KP: 2
Specjalne:
+25% krycia się w cieniu
+40% skradania się
+35% rozbrajania pułapek
+10% ochrony przed ogniem
Wymagana inteligencja : 12
Waga: 35
Może używać:
- Złodziej (Czysty lub wieloklasowiec)