Duety - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!

Podgląd ostatnich postów

Zeal,
pvm
1) necro summon + pal zealot/smit
necro czyści zwykłe potworki szkielety dostają fana a smit/zeal na bossów
2) necro summon + czarka
necro bije immuny natomiast czarka jest niezła jako wsparcie oraz zawsze szybkie latanie

hmm moje propozycje pvp
1) sosa fb + pal foh czemu?
chodzi tutaj o conva który będzie bardzo ściągał resy wrogów i wtedy 1 fb i nasz opponent może tego nie przeżyć(chyba że to barb z boo lub dru fury)
2) sosa fb+ nec bone z klątwami
czemu?
necro może rzucić zmienjszenie odporności lub zniedołężenie które sie bardzo przyda oraz jest pomocną postacią
3)assa trap+ sosa blizz
uzasadnienie:
tu dobra współpraca i wykorzystywanie mindblasta otwiera czarce drogę do łatwego trafienia opponenta blizzem a zawsze asska może przygwoździć przeciwnika
Kaanyr Vhok,
Żeś sie wysilił mogłeś chociaż podać jakie aury czy skille... Ewentualnie mogłeś podać klasy postaci... Shmit, hammmer, czy cokolwiek.
Smoon Lodowe Serce,
Albo 2 paladynów(aury), albo barbarzyńca(mięso) i czarodziejka(czary ofensywne), lub Amazonka(ataki na odległość).
Kaanyr Vhok,
Necro bone którym robiłem taxi na hellu.

Hełm: Shako +UM
Zbroja: Enigma
Broń: Biel w różdżce z dodatkowymi bonusami +5 zęby+3włucznia+2duch kości
Tarcza:Homokulus (czy jakoś tak )
Amu: Mara
Ręce: Jakieś rękawiczki na odporność podajże
Nogi: Wodołazy
Torch necro 17/18
Anni
5skillerów do kości i troche z życkiem

Pod koniec mojej ostatniej przygody z dia byłem obrzydliwie bogaty. Ale bez problemu da się skompletować trochę słabszy a jakże tańszy ekwipunek. Jedyne niezbędne rzeczy do taxi to eni i olśnienie dla merca. A resztę zawsze możną czymś zastąpić.

Skille:
Max zęby (synergia do włócznia i duch)
Max włócznia
Max duch
Dojście do klątwy zniedołężenie
I reszta pakowana w więzienie kości (synergia do duch)

Merc: 2 Akt obrona
Ekw:
Eth oblicze andariel
Forti w eth dusku (2,5k defa )
Infinity (olśnienie) w Eth CV prawie perf (eth CV- eteryczna kolosalna spisa)

Strategia tego necro na taxi hell (miałem nim 92lvl)
Jak u sorc necro nie jest za wytrzymały ale mając taki ekwipunek nawet na hell żaden quest nie sprawia najmniejszych kłopotów. Dzięki aurze merca miałem 25k obrony więc mało co mnie zdążyło trafić. Włócznią zabierającą ponad 5kdmg to jest zabójcza broń a juz w połączeniu z więzieniem bez problemu rozwalamy każdego bossa. Jedyne problemy to lighty/soul'e/i black soul'e bo one zadają naprawdę druzy dmg i wiezienie przed tym nie broni.
Reynevan,
Necro bone spisuje się dobrze na hellu? Przecież to nie jest takie mocne... Jakie skille??
Raczej nekro summ + skill stuff wraz z palem (def + hammer)
Kaanyr Vhok,
No niby masz racje ale duet Pala (obojętnie), pala(obojętnie) vs Necro bon, Pala shmit to stawiam na team Necro pala. Pal chroni necra a necro wali spirytem albo włócznia.
Osa,
Ja tam jestem za duetem paladynów Każdy włącza inną aurę i przeciwnicy mają ograniczone pole manewru
Kaanyr Vhok,
Duet?
Dwóch necro... Jeden bone drugi summon+ curse.
Necro bone+ pala hammer
sorc blizz+ pala shmiter albo na wysysanie helfa
necro summon+dru z duchem na helfa i huraganem

Dla każdego oczywiście merc:
dla summonerów merc 2akt norm albo hell aura def (z dorbym lvl merca mamy tyle defa ze szok a potworki tym lepiej maja)
Drugi merc: Zależnie ale polecałbym tak jak wyzej tylko ze aura na atak. Te merce są dla praktycznie dla każdego chociaż najlepiej sie spisują w teamie dla summonów. Oczywiście każdy merc musi być wyposażony w ethCV infinity (aura regenerująca życie) No i przydaje sie też oblicze andariel na wysysanie a zbroja to albo stone albo Chains Of Honor albo Forti... te dwa ostatnie drogie ale jak merc ma te zbroje, broń i helm to zadaje taki dmg że sam rozwala diablo na hell.
Reynevan,
Tak się ostatnio zastanawiałem nad tym jaki najlepszy byłby duet dwóch postaci. Gram ostatnio na nowo, z qmplem z klasy i staramy się zrobić perfekt duet.

Jak na razie, to gramy
Nekromanta (przywoływanie + klątwa zmniejszenia obrażeń) + Druid (duch zwiększający życie niedźwiedź i zaklęcia).
Tu dobra jest siła rażenia.

Poza tym genialny jest jeszcze:
Paladyn (aury defensywne, + skille bojowe) + Nekromanta (przyzywańce i klątwa, jak wyżej)
Tu dobre jest to, że paladyn leci walczyć w pierwszej linii, zwiększa obronę przyzywańców, a nekro osłabia wroga.


Co o tych ustawieniach sądzicie?
I jakie jeszcze są dobre duety?

Co do samych duetów – to jest dobre, bo łatwo się dogadać. Stanowią one coś w rodzaju klanu w sumie, ale okrojonego do minimum.
Wczytywanie...