Kto lubi edytor do NWN - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!

Podgląd ostatnich postów

Maja,
Mam ten sam problem.. Pobrałam i zainstalowałam już 3 patch ale nadal nie mogę otworzyć modułów w grze. Pobrałam również poprawkę do postaci "Crtitical Rebuild" i nadal nic..

Nie wiem co robić




[Dodano po 31 sekundach]

Przejdź do cytowanego postu Użytkownik Fugiel dnia czwartek, 19 października 2006, 18:04 napisał

Teraz mam jeszcze większy problem! Wreszcie udało mi się załatwić i zainstalować oba dodatki do Neverwintera. Początkowo byłem bardzo zadowolony. Jednak gdy chciałem przerobić swój moduł, a następnie go przetestować zrobiły się problemy. Gdy chcę włączyć moduł w grze, wyskakuje komunikat i pisze mi dokładnie tak:"Nie udało się utworzyć pliku, gdyż został on stworzony przy użyciu nowszej wersji narzędzi i\lub zasobów gry". Skoro tak to próbowałem coś zmienić by było dobrze, a zrobiłem tylko gorzej. Teraz mój moduł nie chce się nawet włączyć w edytorze! Pojawia się błąd:"Nie można zapisać pliku\ów do katalogu tymczasowego. Sprawdź, czy na dysku jest dość wolnego miejsc. Pliki modułu mogą być uszkodzone i zawierać niepwawdziwe informacje o plikac, z których się składają".
Próbowałem włączyć inne moduły i obeszło się bez problemu. Wiem, że nie przystoi to nekromancie, ale błagam i proszę! POMOCY!!!
Bard Card,
czytasz w moich myślach bo ja mam zaczęte około 50 modułów (które skupiają się oczywiście na słodkiej Lady Aribeth) i żaden z nich nie jest dokończony.
Lionel,
Do nauki skryptowania potrzeba znajomości języka angielskiego, czasu i samozaparcia. Wiem, że czasami odechciewa się wszystkiego, gdy pewien mały, nic nie znaczący skrypt nie załapuje.
Bard Card,
ja równiez jestem zainteresowany edytorem dołączonym do NWN'a ale potrzebuje pomocy co do skryptów.
Fugiel,
No cóż, pomysł z patchem byłby może i dobry, ale ja mam niestety piracką wersję. Z tego co wiem patche są na oryginały, a jeżeli zainstaluje na piracie, może uszkodzić mi to plik .exe i gra mogłaby się nie włączyć. Jednak warto zaryzykować! Szukałem i nie moge za bardzo znaleść patch na polską wersją, bo takową mam. Napisz mi czy ma to być patch na zwykły Neverwinter czy na któryś z dodatków?
Mathew,
Nie mam pewności ale trzeba chyba zainstalować patcha też robię moduły i czytałem gdzieś o podobnym problemie i trzeba zainstalować patcha.(najlepiej najnowszego)
Fugiel,
Teraz mam jeszcze większy problem! Wreszcie udało mi się załatwić i zainstalować oba dodatki do Neverwintera. Początkowo byłem bardzo zadowolony. Jednak gdy chciałem przerobić swój moduł, a następnie go przetestować zrobiły się problemy. Gdy chcę włączyć moduł w grze, wyskakuje komunikat i pisze mi dokładnie tak:"Nie udało się utworzyć pliku, gdyż został on stworzony przy użyciu nowszej wersji narzędzi i\lub zasobów gry". Skoro tak to próbowałem coś zmienić by było dobrze, a zrobiłem tylko gorzej. Teraz mój moduł nie chce się nawet włączyć w edytorze! Pojawia się błąd:"Nie można zapisać pliku\ów do katalogu tymczasowego. Sprawdź, czy na dysku jest dość wolnego miejsc. Pliki modułu mogą być uszkodzone i zawierać niepwawdziwe informacje o plikac, z których się składają".
Próbowałem włączyć inne moduły i obeszło się bez problemu. Wiem, że nie przystoi to nekromancie, ale błagam i proszę! POMOCY!!!
Nazin,
Tworzenie samych w sobie modułów, rozmów to nie problem najgorzej jest właśnie ze skryptami
Fugiel,
Należe do osób kratywnych i uwielbiam tworzyć mapy do prawie wszystkich gier w które gram. Dlatego zakładam temat, w którym proszę o wypowiedzi osób które zajmują się zestawem narzedzi do NWN. Ja tworze moim zdaniem całkiem niezły moduł, ale potrzebuję na to czasu. Wiec, kto oprócz mnie robi moduł do NWN?
Aha i wrazie możliwości, mam trochę problemów z skryptami, byłbym wdzięczny gdyby ktoś kto się zna zechciałby mi trochę pomóc.
Wczytywanie...