Skyrim Total War - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!

Podgląd ostatnich postów

Withord,
Dobrze, coby już jakoś ruszyć i zachęcić innych do działania ogłaszam się jarlem Whiterun, zajmuję (uwaga niespodzianka!) Whiterun oraz zaklepuję sobie kolor czerwony.
A oto mój super szczęśliwy rzut http://kostnica.eu/ro...5197892a5afe4/
PS. za tydzień to ja bym widział już 2 albo 3 grę a nie kolejną rundę.
Zapomniałem dodać: zajmuję przy tym tereny na zachód aż do tej fajnej samotnej góry pod napisem Whiterun Hold.
Hassan',
Tu tydzień był po to, żeby każdy z graczy miał czas przemyśleć i zadziałać.

No, wiadomo, że nie chodzi o nacje z czapy; bardziej chodziło mi o restrykcję do stormcloaków i imperialnych, przecież wiadomo, że nie zagram legionem Kosmicznych Mari...

Withord,
Nie muszą być 100% kanoniczne ale niech chociaż nawiązują do przedstawionego świata. Gramy na luzie. Takie skojarzenia od kapitana ravena tylko zamiast skojarzeń rzucasz kostką i wydzierasz przeciwnikowi jego ziemię.

Cytat

każda tura miała tydzień i w tym czasie planowano dyplomację, rozwój gospodarki bla bla bla

Tego chciałem uniknąć dlatego jest taka prosta mechanika.
Hassan',
Jeszcze poczekam, zobaczę kto się zgłosi. Wiesz, już muszę planować moje sojusze. Nacje dowolne, czy kanoniczne?

Btw., kiedyś, na własnym forum prowadziłem coś o podobnym koncepcie - też nazywało się Total War, toczyło się w napoleońskiej europie, każda tura miała tydzień i w tym czasie planowano dyplomację, rozwój gospodarki, armii i przebieg bitew. Koncept jest świetny w teorii, ale w praktyce przywalił mnie ogrom rozpisywania każdego aspektu ekonomii, przemysłu, militariów i tak dalej, dla pięciu narodów, połączony z wymyślaniem jakiś randomowych eventów dla każdej z nacji. Ale póki trwało, było fajnie.
Withord,
Chciałem żeby gra była prosta i co za tym idzie szybka. Jak się przyjmie to kolejne edycje można urozmaicić o więcej zasad, a jak gracze będą chętni to można będzie je wprowadzić jeszcze w tej. Nie ukrywam że ten temat to trochę taki beta-testy :D
Patent nie jest mój ale konkretne zasady i mapę zrobiłem ja. Skoro się piszesz to wybierz kolorek, nazwę i rzuć już kością :)
Hassan',
Ja tak tylko pytam. Lubię wielkie strategie, więc mogę się na to pisać - aczkolwiek aż boli minimalny stopień rozbudowania rozgrywki. Sam patent jednak jest całkiem fajny. Jest Twój?
Withord,
Tak. Chyba nie jest to takie straszne, co? Też chciałem sobie pograć.
Oszukiwać i tak nie mogę bo rzuty są widoczne publicznie, a jak wyjdzie coś podczas gry co będzie przeszkadzać wszystkim to chyba lepiej będzie to zmienić, co?
Hassan',

Cytat

Zastrzegam sobie prawo do zmian zasad w trakcie gry.


What. Czyli mówisz, że jesteś jednocześnie MG i graczem?
Withord,
SKYRIM BELONGS TO THE...



Instrukcja obsługi:
1. Rejestrujesz się tutaj http://kostnica.eu/
2. Wybierasz sobie imię swojego Władcy Nordów/wodza bandytów/orków/lodowych trolli/olbrzymów/elfów/whatever, wybierasz DOWOLNĄ prowincję nie sąsiadującą z żadnym innym graczem oraz swój kolor.



3. Na kostnicy rzucasz kostką k9999 (koniecznie przypisz ją do gry GESkyrim), postujesz link do wyniku oraz kierunek ekspansji/jasno określony punkt geograficzny/gracza którego atakujesz. Warto wpisać w komentarzu rzutu która to runda. Rzuty można oglądać tutaj http://kostnica.eu/ga...e/GESkyrim/0/_ Nie oszukujemy bo to widać, liczy się pierwszy rzut w danej rundzie.
4. Grę zacznę jak zbierze się minimum 4 graczy (w tym ja :P), dołączać można się w trakcie o ile uznam że jest jeszcze wystarczająco dużo miejsca.
5. Gra kończy się jak jeden gracz zdobędzie wszystkie prowincje lub reszta się podda.
6. Wszelkie kwestie sporne rozstrzygam ja. Zastrzegam sobie prawo do zmian zasad w trakcie gry. Jestem otwarty na wszelkie sugestie.

Wyniki rzutów:
xx01-xx20 - 1 prowincja
xx21-xx60 - 2 prowincje
xx61-xx90 - 3 prowincje
xx91-xx00 - 4 prowincje
podwójniaki (np xx55) - 5 prowincji
potrójniaki (np x888) - 10 prowincji
poczwórniaki (np 3333) - j.w. + Twój nadworny czarownik przygotował Potężne Zaklęcie Totalnego Zniszczenia. Wybierasz jedną dowolną prowincję, ona i wszystkie które z nią sąsiadują zostają wyłączone z gry.
diabeł (x666) - Wielka armia demonów pojawia się znikąd i wymordowuje całą twoją armię po czym znika. Wszystkie twoje prowincje stają się ziemią niczyją a ty przegrywasz (możesz zacząć od nowa, patrz pkt 4).

Bonus dla każdego zaczynającego +2 prowincje do wyniku.
Wczytywanie...