Gra przez sieć :-) - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!

Podgląd ostatnich postów

Lavo,
Po to pozostawiali swoje gg, żeby do nich pisać w tej sprawie ;p

A jakby co to i ja chętny na grę przez internet. W BG1, bardziej stawiając na RPG niż rąbankę. Zagrałbym sobie postacią, robioną na kolesia z Płomiennej Pięści
Fodro,
No i co mieliśmy się umawiać i co?? Wiedziałem że tak będzie
Courun Yauntyrr,
Może chętnych zainteresuje cała liga - klik.
Dinagon,
Witam.

Nie jestem początkującym graczem, jeszcze nie grałem przez sieć. Bardzo chętnie z kimś zagram. JBC. piszcie na gg: 921275. Mam nadzieje, że się naucze.
Nie mam żadnych modów, ale ToB. Zawsze gram magiem albo złodziejem.
Fodro,
Ja mogę zagrać łucznikiem albo magiem jak kto chce
Drizzt's,
Witam jeśli ktoś jest chętny do gry żeby przejść całą to zapraszam mam wewn. ip więc gram przez hamachi dziś około 16;00 będę grał! server założyłem na hamachi pisać na gg gram bg 1 z ozwm i jeszcze może ntotsc ale to jest do dyskusji !

Szukam raczej osób które chociaż raz przeszli i ich charakter w grze jest neutralny lub wyżej aż do chaotycznego dobrego Nie GRAM z osobami które mają char. zły to nie moja liga wszystkich chętnych na super przygodę zapraszam do gry :)

Ps:gram zawsze multi-postacią mag-woj
Ps2: potem jeśli będą chętni to może bg2 z tronem
Decado,
no siemanko
jest ktoś jeszcze chętny do gry przez neta w BD 2?
Tak się pytam bo nie mam co robić w domu a znalazłem starego dobrego Baldurs gate to bym sobie pograł z kimś
dajcie znać jak coś tutaj
Gość_Guest*,
ahh... zagrajcie sobie z kumplem tak jak ja gram. On mag ja czarodziej. Wtedy to jest jazda wyszlismy z athatlii majac 20lv


pozdrawiam
Gość_Zygi*,
Witam.
Chetnie zagram z kims w bg2 przez siec.posiadam wszystkie mody/wiec wersja mi obojetna( zaisntaluje jeszcze raz gre albo odinstaluje mody jak potrzeba) -- preferencje gry to:mag/zlodz,woj/mag,mag.
prosze o kontakt na gg 1780706.
Yale'mallis,