Czy istnieje program do przeglądania statów postaci, dialogów itp. - z możliwością wyszukiwania? - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!

Podgląd ostatnich postów

Bard Card,
Można jedynie zrobić w ten sposób: otworzyć Aurorę, otworzyć w niej moduł który nas interesuje, kliknąć opcję "Konwersacje'" i tam w oknie konwersacji jest opcja "Inne działania" takie jak odtworzenie animacji lub dźwięku. Może tego spróbuj, nic innego nie przychodzi mi do głowy...
porfirion,
Dzięki wielkie!

Mimo wszystko nie widzę na razie w Aurorze takich mniej więcej funkcji wyszukiwania, o jakie mi chodziło, ale zawsze jakieś dodatkowe informacje z tego wyciągnę.

Pytanie wciąż aktualne - jeśli takowy program istnieje, to byłbym wdzięczny za wskazanie go.
Lionel,
Przenieś zawartość folderu "nwm" do "modules" i zmień im rozszerzenie na .mod
Przy kolejnych dodatkach zmian w działaniu programu nie było, dodano tylko te wsztskie nowe przedmioty, potwory itd.
porfirion,
Z Aurorą to jest przede wszystkim ten problem, że przy "otwórz istniejący moduł" wyświetlają się tylko takie 4 dodatkowe (Contest of Champions, Goblins vs Kobolds, House of Doors, The Cat Lady), natomiast nie widzę w ogóle możliwości otworzenia oryginalnego modułu z główną fabułą gry...

Nie wiem, czy to ma jakieś znaczenie, ale mam samą podstawkę (chyba to jest pierwsze wydanie, na 3 CD) - czy przy okazji dodatków do NwN edytor też był jakoś poszerzany, czy coś?
Foigan,
W Aurorze tego nie ma?
porfirion,
Ściągnąłem sobie NWN Explorera i wygląda przyzwoicie, jakoś daję radę sobie przeglądać zasoby gry (z początku trochę opornie, ale to pewnie kwestia nabrania wprawy). Natomiast bardzo brakuje mi opcji wyszukiwania konkretnych plików, a także powiązań między nimi (chyba że jestem ślepy i takiej opcji nie zauważyłem, ale wątpię).

Czy jest jakiś program do przeglądania zasobów gry, w którym jest taka opcja wyszukiwania (coś mniej więcej jak Near Infinity do BG/IwD/P:T)? Chodzi mi konkretnie o znajdowanie powiązań:
1. plik dźwiękowy -> wyszukuje dialog, w którym on występuje
2. plik dźwiękowy (lub zestaw dźwiękowy) -> wyszukuje wszystkie postaci, które go używają

Co do pkt. 2, to zauważyłem, że zestawy dźwiękowe mają przypisane numerki w pliku soundset.2da, a same postaci już tylko te numerki - więc jeśli dałoby się wyszukiwać po tych numerkach i wyrzucałoby wszystkie postaci z danymi numerkami soundsetów, to też by było świetnie.
Wczytywanie...