Kiedyś uciekałem przed tym ognistym golemem koło wieży Xardasa i wskoczyłem do tego jeziorka które jest dalej. Golem siup za mną i nic mu się nie stało normalnie po dnie biegał. Trochę to dziwne żeby woda nic nie robiła takiej chodzącej górze lawy
Błędy - Odpowiedź
Podgląd ostatnich postów
Kiedyś tak miałem z ognistym pociskiem. Mogłem strzelać nim do woli.
miałem jeszcze buga że używałem zaklęcia to mi many nie zabierało
Użytkownik Kiyuku dnia pon, 14 sty 2008 - 14:13 napisał
u mnie jak dostałem misje od kaloma zeby dostarczy ziele gomezowi to mi się ciągle pokazywała opcja ,,dostarczyłem przesyłke''
[post="101817"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
Racja, ale tylko dwa razy. Jeśli masz dużo rudy warto wybrać jeszcze raz tą opcje, ponieważ dostajesz doświadczenie.
u mnie jak dostałem misje od kaloma zeby dostarczy ziele gomezowi to mi się ciągle pokazywała opcja ,,dostarczyłem przesyłke''
Użytkownik Wojownik ADANOSA dnia pią, 07 lip 2006 - 13:13 napisał
i jeszcze chciałem dodać że gdy dołończymy do obozu na bagnie ( obóz sekty) to możemy mieć włosy(w grze nie ma mowy o ścinaniu włosów ale wszyscy tak mają, oprócz 2 ze starego obozu) i nawet jak jesteśmy Balem to nam nie ścinają, trochę to głupie.
I jeszcze gdy mamy strój np. nowicjusza to koszulkę nadal mamy:P
I jeszcze gdy mamy strój np. nowicjusza to koszulkę nadal mamy:P
[post="45926"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
W gothic I nie można być Baalem , więc nam tu nie kłam.
Użytkownik Raphagorn dnia sob, 01 lip 2006 - 12:34 napisał
Co do Starej Kopalni to u mnie brama do niej została zamknięta ale ja i tak się do niej dostałem (marvin mode ).
A Lester, o ile w G1 jest strasznie podniecony że jak magowie zdejmą kopułę to on będzie bogaty, o tyle w G2 nie mówi ani słowa o tym akcie własności.
A Lester, o ile w G1 jest strasznie podniecony że jak magowie zdejmą kopułę to on będzie bogaty, o tyle w G2 nie mówi ani słowa o tym akcie własności.
[post="45678"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
ech, bo jak upadla bariera, to nikt sie nie kwapił żeby orkow sie pozbyć, też bym sie nie chwalił, bo z tym papierem to do orków bym nie poszedł, piapierek wart tyle co piapier toaletowy
Użytkownik Wojownik ADANOSA dnia pią, 07 lip 2006 - 12:13 napisał
i jeszcze chciałem dodać że gdy dołończymy do obozu na bagnie ( obóz sekty) to możemy mieć włosy(w grze nie ma mowy o ścinaniu włosów ale wszyscy tak mają, oprócz 2 ze starego obozu) i nawet jak jesteśmy Balem to nam nie ścinają, trochę to głupie.
I jeszcze gdy mamy strój np. nowicjusza to koszulkę nadal mamy:P
I jeszcze gdy mamy strój np. nowicjusza to koszulkę nadal mamy:P
[post="45926"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
a chciałbyś chodzić gołym łysolem? ja nie
Gdy goblin wpadnie do rzeki i całkowicie woda go zakryje, może spoko oddychać nawet przez godzinę. Ale skrzeli nie ma...
U mnie nie chce się zteleportować przy tamtej ścianie co z jakąś ballijką idę
Najgorszym błędem jaki mi się zdarzył było nagłe znikniecie guru który szedł dokładnie za mną. Gdy nagle odwróciłem sie do tyłu jego już nie było. Przeszukałem cała jaskinie 2 razy, ale go nie znalazłem..
i jeszcze chciałem dodać że gdy dołończymy do obozu na bagnie ( obóz sekty) to możemy mieć włosy(w grze nie ma mowy o ścinaniu włosów ale wszyscy tak mają, oprócz 2 ze starego obozu) i nawet jak jesteśmy Balem to nam nie ścinają, trochę to głupie.
I jeszcze gdy mamy strój np. nowicjusza to koszulkę nadal mamy:P
I jeszcze gdy mamy strój np. nowicjusza to koszulkę nadal mamy:P
No jest ale jak go próbował przekręcić to się pokazywało że się zaciął
Użytkownik Raphagorn dnia Jul 1 2006, 06:34 PM napisał
Co do Starej Kopalni to u mnie brama do niej została zamknięta ale ja i tak się do niej dostałem (marvin mode ).
A Lester, o ile w G1 jest strasznie podniecony że jak magowie zdejmą kopułę to on będzie bogaty, o tyle w G2 nie mówi ani słowa o tym akcie własności.
A Lester, o ile w G1 jest strasznie podniecony że jak magowie zdejmą kopułę to on będzie bogaty, o tyle w G2 nie mówi ani słowa o tym akcie własności.
[post="45678"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
Przecierz przed bramą do Starej kopalni jest kołowrót, który otwiera bramę
Co do Starej Kopalni to u mnie brama do niej została zamknięta ale ja i tak się do niej dostałem (marvin mode ).
A Lester, o ile w G1 jest strasznie podniecony że jak magowie zdejmą kopułę to on będzie bogaty, o tyle w G2 nie mówi ani słowa o tym akcie własności.
A Lester, o ile w G1 jest strasznie podniecony że jak magowie zdejmą kopułę to on będzie bogaty, o tyle w G2 nie mówi ani słowa o tym akcie własności.
Ja zauważyłem, że gdy w Starej Kopalni zaatakujemy orka-niewolnika, który siedzi przy łomotaczu-tym ogromnym młocie sam ork się nie broni. Nie robi tego również strażnik stojący 1 (SIC!!!!!) metr od nas. No to po co on tam jest?
W górskiej fortecy Lester nakazuje nam znalezienie aktu własności. PO pierwsze dlaczego sam go nie próbuje znależć, a po drugie po co mu ta forteca jeżeli leży na ziemi orków?
W górskiej fortecy Lester nakazuje nam znalezienie aktu własności. PO pierwsze dlaczego sam go nie próbuje znależć, a po drugie po co mu ta forteca jeżeli leży na ziemi orków?
Jakie błędy zauważyliście w Gothicu? Są różne takie które wnerwiają ale i takie które nie przeszkadzają. Podam te które ja zauważyłem:
1.W opuszczonym klasztorze ( misja z Gornem i kamieniem ogniskująncym ) za bramą są zębacze, ciemnostwór i troll. Ale przecież nie jedzą kamieni. Są zamknięte i nie mają wyjścia.
2.W klasztorze i starej kamiennej cytadeli ( misja z Lesterem i kamieniem ogniskującym ) są posągi orków z toporami. A przecież to są budynki ludzi a nie orków.
3.Gdy stara kopalnia się zawaliła nic się tam nie zmieniło ( oprócz tego że goście z starego obozu cię atakują ) ,nikt wejścia nie pilnuje, ani nawet brama się nie zamknęła.
4.U góry opuszczonej kopalni są zwierzęta , ale jak tam wyszły? przecież skały do wyjścia mają ok. 2m. i tak samo u góry jest zawalone wejście do kopalni, ale jak tam zabierali rudę na dół? Zrzucali?
Wiem że moje wytyczone Gothicowi błędy są zbyt dokładne ale mogli je nie mieć.
Piszcie tu o waszych zauważonych błędach.
1.W opuszczonym klasztorze ( misja z Gornem i kamieniem ogniskująncym ) za bramą są zębacze, ciemnostwór i troll. Ale przecież nie jedzą kamieni. Są zamknięte i nie mają wyjścia.
2.W klasztorze i starej kamiennej cytadeli ( misja z Lesterem i kamieniem ogniskującym ) są posągi orków z toporami. A przecież to są budynki ludzi a nie orków.
3.Gdy stara kopalnia się zawaliła nic się tam nie zmieniło ( oprócz tego że goście z starego obozu cię atakują ) ,nikt wejścia nie pilnuje, ani nawet brama się nie zamknęła.
4.U góry opuszczonej kopalni są zwierzęta , ale jak tam wyszły? przecież skały do wyjścia mają ok. 2m. i tak samo u góry jest zawalone wejście do kopalni, ale jak tam zabierali rudę na dół? Zrzucali?
Wiem że moje wytyczone Gothicowi błędy są zbyt dokładne ale mogli je nie mieć.
Piszcie tu o waszych zauważonych błędach.