To jest naprawdę bardzo dobra wiadomość – inXile Entertainment zgodziło się współpracować z Obsidianem! Oba studia mają dzielić się między sobą narzędziami i technologiami, które zostaną wykorzystane w ich nadchodzących grach. Konkretnie mowa tu o "Torment 2: Tides of Numenera" i "Project Eternity".
Współpraca możliwa jest w dużej mierze, dzięki temu, że oba RPG-i powstają na tym samym silniku – Unity. Wzajemne wykorzystywanie tych samych technologii ma sprawić, że większa część pieniędzy zebranych podczas akcji na Kickstarterze zostanie przeznaczona na usprawnienie rozgrywki, zawartości i samej gry. To jednak nie koniec dobrych wiadomości – inXile Entertainment potwierdziło, że w "Torment 2: Tides of Numenera" lokacjami będą dwuwymiarowe, prerenderowane tła. Decyzja została podjęta na podstawie oczekiwań graczy, którzy pragnęli ujrzeć grę z rzutu izometrycznego, co ma upodobnić ją do klasycznych RPG-ów. Zaznaczyć jednak trzeba, że wszystkie postacie, efekty i cześć elementów otoczenia będą trójwymiarowe, na co pozwalają możliwości silnika Unity. Dzięki temu wybrane przedmioty (np. otwierająca się skrzynia) będą animowane.