[Tribunal] Klapa do kanałów pod skrzyniami - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!

Podgląd ostatnich postów

olo,
tak przeszedlem Tribunala, ale za cholere nie pamietam tego zadania, albo jego nie robilem....
Aldaron,
A wiec doszłem i do tego co trzeba zrobić Olo a grałeś w Trójce? Tam jest tak jak opisałem, a otworzyć można za pomocą korby która jest pod koniec korytarza, odkręcamy ją i woda zalewa klape tak, że podnoszą się skrzynie, póżniej otwieramy klapę i wchodzimy na dół, tam jest zalany cały korytarz wiec jak ktoś nie wytrzyma może odkręcic następną korbę i woda opada, wtedy przy wyjściu trzeba zrobić to samo. Następnie schodzimy znowu na dół klapą i tam są płapki i ta zołza, wcale nie taka straszna jak piszą, ale co za urządzenie zobaczyła, że zwariowała to nie wiem, ja tam żadnego nie widziałem :O Co oczywiście nie rozwiązuje kwestji zaklęcia "Telekinezy", dalej nie wiem jak je aktywować Sam sobie odpowiedziałem wiec jak ktoś chce może wymazać topik lub zostawić dla potomnych W każdym bądź razie, można go zamknąć :lol:
olo,
To co znalazel mw cecie to jedynie opis misji, w ktorym nima nic takiego ze nie da sie otworzyc klapy....
Oto co udalo mi sie znalezc w necie:
Złodziej
W Sadri Manor (Godsreach) spotkamy Golenę Sadri, która bierze nas za złodzieja, który jej chce co ukraść. Należy porozmawiać z Alvanem Llarysem (w tym samym pomieszczeniu) o Golenie. Alvan twierdzi, że taki stan utrzymuje się od paru miesięcy i nikt nie wie czym jest to co, co niby chcą jej zabrać. Alvan radzi abyśmy się spotkali z Elbertem Nermarcem, którego znajdziemy w Godsreach: Craftsmen's Hall. Elbert opowie o swojej wyprawie do jej domu, gdzie Golena pokazywała mu jakie dziwne urządzenia, ale nagle jej odbiło i go wyrzuciła, wyzywając mu od szpiegów i złodziei. Gdy będziemy wracać do Sadri Manor, przed domem zobaczymy Alvana Llarysa, który przestraszony opowie, że wyszedł na chwilę się przewietrzyć i kiedy wyszedł usłyszał za sobą hałas zamykanych drzwi, a po kilku minutach jakie krzyki. Musimy sobie najpierw otworzyć drzwi (zamek 90). W środku na dole znajdziemy martwego Ordynatora (można zabrać jego zbroję - Her's Hand Armor) oraz klapę w podłodze prowadzącą do Old Mournhold Residential Sewers, do małego osobnego korytarza, na końcu którego znajdziemy przejście do Old Mournhold Forgotten Sewers. Przed przejściem znajdziemy ciało przyjaciółki Goleny, Tadery Andules, z podciętym gardłem. Droga do Goleny jest najeżona dziwnymi urządzeniami. Są to pułapki, które po zbliżeniu zadają od 50 do 200 obrażeń (tak więc dwie pułapki naraz mogą nas zabić od razu). W omijaniu pułapek bardzo przydatna jest umiejętność Skradania się. Samą Golenę znajdziemy w dużym pomieszczeniu. Jest to bardzo wymagająca przeciwniczka, gdyż najpierw razi nas z łuku daedrycznego strzałami paraliżującymi, a potem dopiero wali nas maczugą (Mace of Slurring), Dodatkowo ma na sobie szklaną zbroję. Po powrocie do Alvana zdajemy mu relację.
Aldaron,
Nie chciałem otwierać nowego tematu, ale mnie zmusiliscie :? Jak sie dostać do kanału gdzie się ukryła zbzikowana szlachcianka? Akcja dzieje się w " Ręce Bogów" w jednej z posiadłości, trzeba podnieść chyba skrzynie z klapy do głębszych kanałów, ale nie wiem jak. Chciałem posłużyc sie zaklęciem " Telekinezy", ale nie wiem jak. Pytałem już na innym topiku ale nie odpowiadacie więc teraz mam nadzieje, że mi podpowiecie.
ps. Jeśli chodzi o zaklecie " telekinezy" to wiem jak je rzucić, ale nie wiem jak się klawiszami posługiwać, żeby je podnieść
Wczytywanie...