Torment: Tides of Numenera – ponad 1,5 miliona dolarów na koncie gry! - Odpowiedź
Podgląd ostatnich postów
Dlatego właśnie Biołer zebrał na tegorocznych vidya gaems awards większość negatywnych nagród.
Gdy kreślę te słowa, 29 tysięcy graczy zadeklarowało, że wpłaci 1.580,426 dolarów! Nie minęła nawet doba od startu zbiórki, a gra została ufundowana, osiągnięto dodatkowe dwa z trzech celów wyznaczonych przez inXile.
Pierwszy z nich, po przekroczeniu 1,2 miliona baksów, umożliwi grę postacią kobiecą. Płeć nie będzie miała decydującego znaczenia dla fabuły głównego wątku, niemniej wpłynie na dialogi, poszerzając spektrum możliwej interakcji z bohaterami niezależnymi.
Drugi z osiągniętych dodatkowych progów, za 1,5 miliona, przełożyć ma się na wzbogacenie fabuły poprzez dodanie do części ekipy za nią odpowiadającej dwójki scenarzystów. Tony Evans to doświadczony pracownik, mający na koncie prace przy takich grach jak Star Wars: Knights of the Old Republic 2, Dragon Age 2, Neverwinter Nights 2 oraz dwóch dodatkach do tego ostatniego: Masce Zdrajcy i Gniewie Zefira. Druga z tej dwójki, Mur Lafferty, pracowała przy papierowych grach z serii World of Darkness.
Nathan Long – scenarzysta i pisarz – oraz, jak to ujął Fargo, supergwiazda ekipy od Wasteland 2, ma napisać dwie powieści: jedną, której akcja toczyć się ma w świecie wspomnianego wyżej, postapokaliptycznego cRPG, a drugą w uniwersum nowego Tormenta.
Trzeci, póki co, jeszcze nie osiągnięty cel, związany ma być z dodatkowym zaangażowaniem Montego Cooka w projekt. Twórca papierowego RPG, Numenera, którego komputerową adaptacją będzie Torment: Tides of Numenera, odpowiadał za dostosowanie papierowej mechaniki oryginału do jego komputerowej wersji. Po nabiciu na konto gry dwóch milionów, Monte swoim talentem wesprze scenarzystów.
To jeszcze nie wszystko! Po osiągnięciu tego progu, kompozytor muzyki do gry, znany autor genialnego soundtracku do Planescape: Torment, Mark Morgan, oprócz nagrania dodatkowych utworów zaangażuje do pracy orkiestrę filharmoniczną. Niewątpliwie muzyka zyska wówczas na jakości.
Na koniec krótki materiał wideo, obrazujący radość po osiągnięciu w 6 godzin od startu zbiórki wymaganej do rozpoczęcia prac nad grą kwoty – 900 tysięcy dolarów.