Age of Empires III - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!

Podgląd ostatnich postów

DeBe,
Jestem tego samego zdania. Kampania w AoE 3 jest nie najlepsza, choć sama gra jest fajna.
Diego158,
Grałem w AoE III nawet fajne gra, ale niestety musze przyznać że bardziej mi się 2 podobała.
Ekhtelion,
Wydaje mi się, że to nie jest kwestia samych gier. My też sie zmieniamy a czas upływa. To co kiedyś było dla nas super fajne teraz spowszedniało. W końcu ile razy można się tym samym zachwycać. Ale wydaje mi się, że będzie się to teraz zmieniać. Jak twórcy zobaczą, że nie wystarcza już dawanie nowej ładnej graficzki do starych pomysłów zaczną się brać za nowe rzeczy. A do tego pojawia się sporo firm które próbują zabłysnąć oryginalnymi pomysłami na rynku by sie wybić.
Tokar,
Ja powiem jedno... Ekhtelion miałeś rację. Gdzie się podziało w dzisiejszych grach to co nie pozwalało odejść od monitora i spędzać długie godziny przez komputerem bez cienia nudy Smutne niestety
Lord Andre,
Hmm mi się ta gra podobała ale bardzo się zawiodłem ponieważ jak już się wczuwałem w nią to się skończyła mogła by być 3 albo 4 razy dłuższo bo można ją w jeden dzień przejść jak się ktoś spręży ale ogólnie ładna gra jeśli ktoś lubi tego rodzaju gry to polecam
Tokar,
Nie tylko osloskop istnieje icon_razz.gif

[/quote]

Wiem. Podałbyś skąd wziąłeś na PM, wtedy bym mógł lepiej ocenić (bo moja wiedza narazie opiera się na demie)

Cytat

nowe AoEIII wydaje mi się do bólu powielać schematy.


Tak, racja powiela je, ale po co zmieniać ideał ? Po co ryzykować wpadkę na miano Worms 3D i The Settlers V ? Lepiej zostawić mechanikę gry bez zmian i dorzucać poszczególne "rewelacje" (tak jak to zrobili panowie z Rockstar).

Cytat

Mnie np. wkurza schemat: wydobadz surowce, zbuduj baze, zbuduj armie, zalej przeciwnika. Brakuje mi jakiejś podstawowych zagadnień taktyki (nic praktycznie poza line of sight) jak np.: uwzględnienie morale, terenu, dowódców, zasadzek itd. O zagadnieniach ekonomicznych nie będu już tu w ogóle wspominał.


Nie grałem w pełną wersje, nie mogę ocenić...

Cytat

AoEIII to gra której targetem są ludzie młodsi ode mnie którzy na rzeczy wyżej przeze mnie wymienione nie zwracają uwagę a koncentruja się na czystej rozrywce.


Jestem młodszy od ciebie i zwracam uwagę na wyżej wymienone rzeczy.Także i mnie to wkurza, że większość dzisiejszych gier komputerowych, to tylko grafika i nic więcej(bez klimatu i fabuły, które w grze według mnie są najważniejsze).Lecz swoją drogą przecież sensem grania w gry komputerowe jest czysta rozrywka i nawet jeśli brakuje tych rzeczy, których wyżej wymieniłeś (z resztą fajne pomysły ), ale gra ma w sobie to coś co przykuwa do monitora na długie godziny, to mam gdzieś to czy to jest, czy tego nie ma- ważne jest bym ja się dobrze bawił ! I tyle
Ekhtelion,

Cytat

1.Skąd ty masz pełną wersję jak premiera jest dopiero 9 grudnia ?

Nie tylko osloskop istnieje A AoEIII lezy u mnie na hdd juz od dobry chyba 10dni. Dopiero w ten weekend mialem czas by instalnąć.

Cytat

2..Dla mnie system kart bonusowych jest bardzo dobrym pomysłem i wnosi świeżość do tej serii. Do tego jest połączony z opcją "Home City", która wręcz genialnie oddaje klimat "Wielkiej kolonizacji" (stolica jest zależna od kolonii (złoto, surowce), a kolonia od stolicy (jednostki)).


Nie mówię, że to jest zły pomysł ale robienie z tego wielkiej rewelacji to lekka przesada. Niestety polityka twórców gier ostatnio jest taka: weźmy jakiś schemat dorzućmy coś nowego, powiedzmy ze to rewolucja i sprzedajmy. Nie oczekuje by w dzisiejszych grach ktoś stworzył w 100% innowacyjna produkcję ale nowe AoEIII wydaje mi się do bólu powielać schematy.

Cytat

3. Czemu nierealistyczny ?


Jak już mówiłem, mówię i będę mówił do końca świata i jeszcze jeden dzień dłużej: RTS nie są realistyczne! Praktycznie jakby odrzucić te karty bonusowe to założenia tej gry niczym się nie różnią od takiego Red Alerta. Mnie np. wkurza schemat: wydobądź surowce, zbuduj bazę, zbuduj armie, zalej przeciwnika. Brakuje mi jakiejś podstawowych zagadnień taktyki (nic praktycznie poza line of sight) jak np.: uwzględnienie morale, terenu, dowódców, zasadzek itd. O zagadnieniach ekonomicznych nie będę już tu w ogóle wspominał.

AoEIII to gra której targetem są ludzie młodsi ode mnie którzy na rzeczy wyżej przeze mnie wymienione nie zwracają uwagę a koncentrują się na czystej rozrywce. A ja już od dłuższego czasu zauważam, ze im starszy się robię tym mnie coraz więcej rzeczy irytuje w grach. Sam mam liczne pomysły które mogłyby znacznie "uciekawić" rozgrywkę. Ale niestety programiści boja się innowacji (bo a nóż ludzie tego nie kupią) i dają nam ciągle ten sam odgrzewany kotlet. Dla mnie obecnie nie doścignionym ideałem jest W40K, sporo ciekawych pomysłów, i chociaż lekkie oderwanie się od konwencji.
Tokar,
1.Skąd ty masz pełną wersję jak premiera jest dopiero 9 grudnia ? Z resztą na osłoskopie(w ogóle na eMulu) też nie widziałem.......
2.Dla mnie system kart bonusowych jest bardzo dobrym pomysłem i wnosi świeżość do tej serii. Do tego jest połączony z opcją "Home City", która wręcz genialnie oddaje klimat "Wielkiej kolonizacji" (stolica jest zależna od kolonii (złoto, surowce), a kolonia od stolicy (jednostki)).
3. Czemu nierealistyczny ?
Ekhtelion,
A ja pograłem sobie w pelną wersję i już ją wywaliłem... Kolejny nudnawy RTS, nierealistyczny, silący się na orygonalność i do tego zapakowany w aktualną grafikę. Bleee...

Ile razy można powielać ten nudny schemat?! Przecież to juz zaczyna być jakiś obłęd. Dodali jakiś tam system kart dających bonusy i już uważają, że odkryli Amerykę. Jakbym musiał wyłożyć pieniądze na tą grę to chyba bym teraz kogoś rozszarpał a tak Shift-Del i po sprawie.
Tokar,
Zgadza się- demo AoE III trzyma klimat i poziom poprzedników, więc mam nadzieje, że pełna wersja ten poziom utrzyma....
Nazin,
Możliwe że będą przynajmniej AoE III trzyma go wspaniale, wiele nowości i dodatków a klimat świetny
Tokar,
Jak myślicie czy bedą kolejne części Age i pozostawią ten sam klimat ?

Jak gadamy o Age to po całości.........
akodo_ryu,
Jeżeli utrzyma multiplayerową grywalność 2ki to na 100% zagram... ach, te 4-5 godzinne pojedynki razem z kumplmi z polibudy =D
Dany,
Już wiadomo, że będzie trójeczka, ale inna firma podlegająca Microsoftowi ją robi. Nie wiem czy będzie dobra, ale może coś nowego wprowadzi, bo dużo pomysłów już zostało wykorzystanych. Ogólnie teraz na rynku jest za dużo podobnych gier typu RTS (wyjątkiem jest down of War - który mi się bardzo podoba).
Nazin,
skąd wiesz może już zaczęli produkcję, ale teraz jakieś infomacje się ukazały
Medivh,
Oczywiście, ze się ukaże. Twórcy mają zrezygnować z takiego przynoszącego kasę pomysłu :?: To jest kultowa giera. Chociaż rok na produkcję takiej gry to chyba trochę za mało... Ten ostatni akapit z CD - Projectu jest bardzo interesujący. Z tym podziałem na misje to świetny pomysł. No i z tą mapą świata do podbicia też jest ciekawie.
Nazin,
Jak myślicie ukaże się trzecia część? bo na cdprojekcie cosik takiego znalazłem:

Cytat

Jest bardzo prawdopodobne, że już niedługo oficjalnie ogłoszone zostaną prace nad trzecią częścią głośnej gry Ensemble Studios. Zwiastującą ten fakt jaskółką jest artykuł w grudniowym wydaniu magazynu Computer Gaming World, informacji do którego dostarczył ponoć jeden z pracowników tworzącej grę firmy. Wynika zeń, że gra ma się pojawić pod koniec 2005 roku i twórcy nie podjęli jeszcze ostatecznej decyzji co do kształtu kampanii single player.  

Poprzednie części serii oferowały przede wszystkim niezwykle ciekawe połączenie dynamicznej, rozgrywanej szybko gry RTS, z tytułami w rodzaju Civilization, przedstawiającymi wydarzenia na przestrzeni wielu lat. Dzięki temu, obie części Age of Empires z jednej strony dawały możliwość obserwowania rozwoju wspaniałej cywilizacji, a z drugiej oferowały rozgrywkę nie pozbawioną emocji.  

Tym, co może odróżniać część trzecią od poprzedniczek, ma być kształt kampanii single player. Wprawdzie - jak zostało już wspomniane - ostateczna decyzja nie została jeszcze podjęta, twórcy rozważają jednak zastąpienie obecnego w poprzednich częściach, charakterystycznego dla gier RTS podziału na misje, rozwiązaniem w stylu Rise of Nations - czyli umieszczeniem w grze mapy całego świata do podbicia.  

a na innej angielskiej stronce znalezłem:

Cytat

It seems that a third episode in the Age Of Empires saga is no longer a rumour. The holiday edition of the Computer Gaming World magazine should contain more information about the status of the game.

--------------------------------------------------------------------------------
According to CGW, AOE III will be announced quite soon and will be released before in end of 2005. Great news for all of us Age fans!
--------------------------------------------------------------------------------

It's not much, but it's a start. Let's hope this game will be as good as its predecessors...

co w przetłumaczeniu znaczy (jak by ktoś nie rozumiał ):

Cytat

Wydaje się że trzeci epizod sagi Age of Empires nie jest już pogłoską. Wakacyjna edycja czasopisma Computer Gaming World może udzielić więcej informacji o stastusie gry.  

Według CGW, AOE III jest już ogłoszony i zostanie wydany całkiem wkrótce bo jeszcze przed końcem 2005 roku. Jest to świetna wiadomość dla wszystkich fanów Age of Empires

To nie jest dużo, ale to jest początek. Spodziewajmy się, że gra będzie tak dobra jak jej poprzednicy...
Wczytywanie...