Test na inteligencję - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!

Podgląd ostatnich postów

Nazin,
Wszystko w kodzie trzeba grzebać
Na razie jestem przy ostatnim bo to sudoku a nie chce mi się robić go

[EDIT]

Dany pomógł w Sudoku ;] dzięki ;]
Dany,
Trzeba w końcu szperać w kodzie? Bo nie wszyscy są dobrzy w programowaniu.
Medivh,
Nazin geniuszu (może jakaś podpowiedź? )
Nazin,
Drugie jest proste właśnie trzecie zacząłem ;]
Konto usunięte,
Nie siedzialem nad tym dlugo, ale narazie tego nierozgryzlem, nazwa HACK ME sugeruje mi ze trzeba poszperac w zrodle i pohakowac cos a nie odpowiadac na bezmyslne pytania

tylko zebysmy bana za to niedostali
Dany,
Zauważyłem to, lae nie znam się dobrze. Pewnie trzeba zmienić z hidden. A ty umiesz?
Konto usunięte,
a patrzyliscie w zrodlo , macie tam to okienko w ktore trzeba wpisac haslo z "arybutem" BAD_PASS i obok jest drugie HIDDEN (ukryte ) z "atrybutem"PASS" ...

jabym to hakowal niz sie bawil w zgadywanie ... ale w koncu to test na inteligencie
Dany,
Problem w tym, że Napoleonów moze być od cholery. Już trochę nie pamiętam, ale czy przy pierwszym pytaniu jak się źle odpowiedziało, to też był tekst w okienko z odp:? Bo moze to coś znaczy. Teraz się zjamę innymi Napoleonami.
Ekhtelion,
Oj cienko panowie cienko. Ja już nawet sprawdziłem arabskiego muzyka o imieniu Napoleon i rapera o ksywce Napoleon XiV. Wydaje mi się oczywiste, ze to już nie chodzi o imie Napoleona tylko o coś "obok". Jakieś skojarzenie czy cos...
Dany,
Sprawdziłem chyba wszystkie imiona potomków Napoleona do aktualnie żyjących i tych, którzy się urodzili w 1998r. Ale coś mi się wydaje, że może mieć znaczenie tekst w tym okienku, gdy źle napiszemy. Co znaczy tam ta odp: ?
http://pl.wikipedia.org/wiki/R%C3%B3d_Bonapart%C3%B3w
Finkregh,
Emm... Ani Napoleon, ani Bonaparte, ani Bounaparte, ani nawet imiona rodzeństwa nie wchodzą MA ktoś jakiś pomysł?
Terion,
Fak i nie da sie shakowac hasła nawet
Dany,