Guild Wars 2 – Kolejne bany za błędy twórców - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!

Podgląd ostatnich postów

Wroobelek,
A już miałem chęć popróbować miodu MMO z tym tytułem. Cóż - jeśli chodzi o umiejętność odstraszania potencjalnych klientów, to opanowali to do perfekcji.
Sosna,
Ostatnio też zrobiła się wrzawa a wszystko skończyło się polubownie, jeżeli i tym razem tak będzie to pozostanie lekki niesmak, jeżeli utrzymają tą decyzję będą mięli u mnie sporego minusa, w końcu ci ludzie zapłacili za tą grę i odbieranie im możliwości korzystania z niej z tak, no co tu dużo mówić, błahego powodu, to zwykła kompromitacja i niedorzeczność.
Lionel,
A nie można po prostu usunąć tej plazmy tym aktualnie zbanowanym? Chyba system monitoruje, ile kto ma tego czegoś i kiedy to zebrął.
Hassan',
No I jeszcze nie mogłem sprzedać Ci tego wspaniałego patentu!

Ostatnio zdaje się odbanowywali tych ludzi w końcu, po całej aferze, si?
Ty Cruelsufferer,
Też się zmartwiłem. Hassan nie wiedział i go nie zbanowało
Hassan',
Zmartwiłem się - nie wiedziałem o tym!
Wystarczyłyby mi ze 4 kule, czy coś.
krzyslewy,

Trudno mi do tego podejść obiektywnie, ale czy nie jest to mało profesjonalne ze strony ArenaNet, że po raz drugi rozdaje bany za własne błędy?

guild wars 2

Grudniowy event Wintersday umożliwił graczom "Guild Wars 2" szybkie wzbogacenie się, dzięki błędowi, który został nazwany "Snowflake exploit". Polegał on na zdobywaniu nieograniczonej liczby ektoplazmy, surowca, który stanowi podstawę ekonomii w grze. Wystarczyło stworzyć specjalny przedmiot, a następnie go rozłożyć za pomocą Black Lion, zdobywając w ten sposób 2x ektoplazmy. Tę czynność można było powtarzać dowolną ilość razy, a znaleźli się tacy, którzy nie zaprzestali na kilku próbach. Niektórzy może uważali to za prezent świąteczny... Jak zareagowali na to twórcy?

Wczoraj, kiedy zakończony został event, gracze, którzy wzbogacili się na błędzie "Snowflake exploit" zostali zbanowani na zawsze – bez odwołania. Oczywiście nie obyło się bez wyjaśnień, gdyż gracze twierdzili, że nie mieli pojęcia, iż to błąd. Wypowiedział się na ten temat Gaile Gray, rzecznik grupy odpowiadającej za support gry – "jeśli z jednego przedmiotu robisz dwa, a następnie cztery i szesnaście, to trzeba wiedzieć, że jest to niewłaściwe".

To już druga sytuacja, kiedy ArenaNet rozdała banom graczy z powodu własnego błędu. Tym razem jednak nieodwołalnie. Jak myślicie – czy jest to prawidłowe postępowanie?

Wczytywanie...