Fabuła, Nowości, Ciekawostki, Wasze Oczekiwania - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!

Podgląd ostatnich postów

Mathew,
Fajnie że wreszcie w nwn pojawią sie pod rasy ja chyba zagram leśnym elfem łowcą lub warlockiem. Fajnie będzie bo można będzie określić przeszłość swojej postaci. I Bóstwo w jakie wierzymy jestem ciekaw czy grając elfem moge wybrać Tyra?
Rincewind,

Użytkownik tordis dnia Oct 18 2006, 12:00 PM napisał

Jedna rzecz budzi moją wątpliwość, a mianowicie zarządzanie twierdzą. W NWN2, jak zapewne już wiecie, będzie można mieć własną posiadłość wraz z przyległościami i małą armią. Pamiętacie twierdzę, którą zdobywało się w BG2? I teraz szczerze: kto, po zdobyciu jej, choć raz ją odwiedził? Kto spoglądał za siebie? Tak więc nie wiem, czy twierdza w NWN2 się sprawdzi.

[post="49159"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]


Ja się zastanawiałem do tej pory kto jej nie odwiedzał, no ale widzę, że zdarzają się i tacy (i takie) . Dla mnie to była świetna rzecz. Zadania z posiadłości wymagały często podjęcia dość kontrowersyjnych decyzji, czasem wyrzucenia dużej sumki i przynosiły ogromne ilości doświadczenia. Zawsze czekałem z niecierpliwością, gdy grałem czarodziejem, kiedy minie 10 dni i będę mógł wrócić i sprawdzić jakie są efekty pracy moich czeladników .

Użytkownik tordis dnia Oct 18 2006, 12:00 PM napisał

Natomiast podoba mi się możliwość zagrania dwóch różnych wersji tej samej historii (dodatki Lawful Good i Chaotic Evil.

[post="49159"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]


Co? Historia chyba jest ta sama, a wersje różnią się tylko pudełkiem i jego dodatkami, a nie płytami CD .
tordis,
Biegać, owszem, będziemy - ale dla tych, co zawsze marzyli o dosiadaniu wierzchowca, dobre wieści: będzie można wreszcie jeździć konno.
Z tego, co mi wiadomo, większość akcji ma się dziać w Neverwinter i najbliższych okolicach. Krótkie wprowadzenie (zapewne filmik) i zawiązanie akcji będzie miało miejsce w naszej rodzinnej wiosce, potem od razu ruszymy do Neverwinter, by wmieszać się w tryby losu. Okaże się, że trzy niezależne siły walczą o panowanie nad światem (czy może konkretnym jego regionem), a my mamy opowiedzieć się po którejś ze stron... albo zrobić coś jeszcze innego.
Mathew,
Moim zdaniem twierdze są nie przydatne:(( chyba że tylko po to by mieć dodatkowe zadania i exp. A co do tych statków to wątpię że tak będzie. Bo to raczej jest mało możliwe. Będziemy pewnie biegać w neverwinter i wokół miasta.
Krinal,
Musze sie zgodzic z tordis mi tez to nie odpowiada a jeszce lepiej by bylo gdyby jak sie prezchodzilo do innych miast byla by jakas droga tak jak w BG.

[Dodano po chwili]

a byloby jeszce lepiej gdyby mozna bylo plywac statkami na jakies wyspy orków czy cos w tym stylu
tordis,
Jedna rzecz budzi moją wątpliwość, a mianowicie zarządzanie twierdzą. W NWN2, jak zapewne już wiecie, będzie można mieć własną posiadłość wraz z przyległościami i małą armią. Pamiętacie twierdzę, którą zdobywało się w BG2? I teraz szczerze: kto, po zdobyciu jej, choć raz ją odwiedził? Kto spoglądał za siebie? Tak więc nie wiem, czy twierdza w NWN2 się sprawdzi.
Natomiast podoba mi się możliwość zagrania dwóch różnych wersji tej samej historii (dodatki Lawful Good i Chaotic Evil. Podoba mi się zwiększenie możliwości interakcji z towarzyszami - dzięki temu stają się mniej najemnikami, a bardziej czymś w rodzaju członków drużyny. Liczę na to, że dialogi między nimi będą przynajmniej tak interesujące, jak te, które prowadzili moi towarzysze w BG. A, ciekawym pomysłem jest też tworzenie portretu postaci na podstawie tego, jak spersonalizujemy jej wygląd. Jako prefekcjonistkę, boli mnie patrzenie na portret postaci, który nijak się ma do jej prawdziwego wyglądu i został wybrany tylko dlatego, że nie było niczego lepszego.
Hawkwood,
Ja się o tym przekonam już niebawem - przedpremierowe wydanie Lawful/Good już czeka na mnie z niecierpliwością... A te dodatki... paluszki (słone) lizać, hehe... Obawiam się tylko jednego - pewnie mój stary piecyk nie pociągnie wypasionej grafy i będę skazany na trywialny slide show .
Atis,
A gdyby były Magiczne Gacie dające możliwość rzutu na refleks podczas szybkiego biegu do toalety, przez zatłoczone ulice? Albo wstawić typowy jajcarski przedmiot z eRPGów - śpiewający miecz? Realizm przedewszystkim!
Hawkwood,

Użytkownik Mathew dnia Oct 14 2006, 07:30 PM napisał

Wie ktoś może czy pojawią się Arrin i Aribeth??


Mam nadzieję, że nie. Wystarczy już tej komercyjnej eksploatacji rodem z HotU. Sądzę, że panowie z BioWare odpuścili sobie wreszcie i pozostawili piękną Ari w spokoju. Z drugiej strony Obsidian chętnie odrzebuje stare wątki (KotOR 2 się kłania...)
Mathew,
Wie ktoś może czy pojawią się Arrin i Aribeth?? Jestem bardzo ciekaw, spodobały mi sie te postacie!
Ekhtelion,
Skarpetki dające AC, wow! A podobno gry idą ku realizmowi
Gość_Tares*,
Taki podział rzeczy jest RACZEJ niemożliwy... gdyż jest to niezgodne z zasadami D&D, a jak wiadomo NWN jest na nich oparty
Janosik,
Chmm wiesz miałem na myśli to żeby zróżnicować sposób ubierania się.Po prostu zamiast w jeden przedmiot np spodnie co sie na nogi zakłada podzielić na pare innych i kazdemu z nich dawać cząstkowe bonusy wtedy i latwiej byloby skompletować ubiór z bonusami najbardziej pasującymi komuś a i zróznicowanie byłoby więkrze i niepowtarzalność kazdej z postaci. To miałem na myśli. Ze skarpetkami mogłoby być dokładnie tak jak piszesz mogły by być z 5 rodzajów innych skarpetek dających inne AC i inne bonusy idac dalej jakiś przedmiot na stopy potem na nogi a na kazdej z tych częsci można by było założyc po pare innych gratów na tzw warstwy.Jak w żeczywistości na stopach ma sz skarpetki a na (warstwie zewnetrznej) pantofle czy buty, na nogach spodnie a pod nimi kalesony itd. O coś takiego mi chodzi. Gram na necie w gre MUD i tam istnieje taki system i świetnie sie sprawdza i czyni każdą postać niepowtarzalną a przez to wyjatkową.Fakt że w MUD'zie warstw jest o wiele wiecej niż to co podałem ale niehc by nawet było tyle to już luzik.
darksamurai,
Janosik, dołączam się do ciebie. W jedynce było zdecydowanie mało prestiżówek. To moje takie oczekiwanie od tej gry. Co do nakładania kilku warstw danej części garderoby - niezbyt. No bo co? Skarpetki ochronne + 9? Czy po prostu oczekujesz, Janosiku, że będą elementem "dekoracyjnym"?
Nazin,
Wydaje mi się że z tymi ich nowościami to spoko pomysł zobaczymy co jeszcze ciekawego wymyślą :]
Janosik,
Ja chciałbym aby było nawet po prare klras prestizowych dla kazdej z klas podstawowych i aby rózniły sie znacząco pod wzgleem bonusow jakie by dawały. Zeby np.: kazda posiadała przynajmniej jedna unikatową zdolność której żadna inna postać niema. Fajnie mogłoby sie sprawdzić aby moznabyło załozyc na siebie na dana czesc ciała pare ubrań cos jak warstwy.Nie musiałoby być ich duzo np.: na ciele 3 wokół ciała 2 na stopach 2.Tak zeby jeszcze bardzioej urozmaicić garderobe i zróznicować postać.
Tokar,

Cytat

PC-GAMER o NWN 2

W najnowszym wydaniu PC-Gamera znajduję się obszerna relacja, w której redaktorzy czasopisma odkrywają parę ciekawostek o grze Neverwinter Nights 2. Prócz 5 nowych screenów, które znajdują się już od jakiegoś czasu na naszym forum, dowiadujemy się także trochę o fabule gry. Zaczynamy jako przeciętny mieszkaniec West Harbor, gdzie miała miejsce bitwa pomiędzy Królem Cieni oraz tajemniczymi najeźdźcami. W walkę wmieszał się ktoś "trzeci", niszcząc obie strony konfliktu. W momencie rozpoczęcia zabawy dowiadujemy się, że w mieście pojawiają się dziwne osobistości, które mogą mieć coś wspólnego z dawną bitwą......
Nowością ma być także licznik reputacji, po uzyskaniu której możemy dopiero opuścić miasto. Ciekawym pomysłem twórców jest możliwość zatrudniania pracowników, którzy mogą dla nas odkrywać np. nowe zaklęcia.


Tutaj możecie rozmawiać o najnowszych doniesieniach o fabule gry, o jej ciekawostkach, o waszych oczekiwaniach względem jej i w ogóle o wszystkich nowinkach. Zapraszam do rozmowy, a na górze postu dzisiejszy news........
Wczytywanie...