Baldur's Gate: Enhanced Edition – Plany twórców - Odpowiedź
Podgląd ostatnich postów
Ps. Dajcie znać kiedy zaczynamy "rzucać mięsem" w Beamów za pomysł na BG3, ok? Nie chciałbym przegapić takiej zabawy.
Ale jeśliby tak było, to i tak jest to mniejsza nieprofesjonalność przesuwać o 2 dni na 2,5 tygodnia przed, niż przesuwać o 1,5 miesiąca na 4 dni przed premierą, jak to miało miejsce we wrześniu
http://www.cdaction.p...atem-2013.html
Tutaj piszą, że 28, a to newsy z dzisiaj i do tego świeże, a przecież zaledwie tydzień temu przyspieszyli datę premiery (przykładowy link). Ale jeśli masz rację, to Beamdog zaliczy ode mnie newsa pełnego krytyki na temat ich braku zdecydowania i profesjonalizmu w tym, co robią
http://forum.baldursg...0-listopada/p3
Żarty na bok, wracam do BG. Mam taką drobną nadzieję, że dodatki do treści będące tworem umysłów pracowników Beamdog, będzie można wyłączyć czy to z poziomu menu, czy po prostu odhaczyć w czasie instalacji.
Studio Beamdog, odpowiedzialne za edycję rozszerzoną "Baldur's Gate", która ma ukazać się 28 listopada tego roku, ujawniło swoje plany na przyszłość.
Oczywiście najważniejszą rzeczą jest to, kiedy ukaże się edycja rozszerzona drugiej części gry stworzonej przez BioWare. Beamdog, po premierze "jedynki", ma podzielić się na dwie grupy – jedna będzie wspierała właśnie wydaną grę, a druga będzie pracowała przy edycji rozszerzonej "dwójki", która ma ukazać się do końca lata 2013 roku. Jednocześnie, dyrektor kreatywny gry, Trent Oster, nadal ma w planach "Baldur's Gate III", którego powstanie będzie zależało od sukcesu edycji rozszerzonych. Oster zdradził też, że trwają pracę nad wersją "Baldur's Gate: Enhanced Edition" na iPhone'a.