Baldur's Gate: Enhanced Edition – Plany twórców - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!

Podgląd ostatnich postów

Sosna,
A co do tej "trójki", wiadomo czy miałaby powstać na tym samym silniku co tworzone obecnie edycje rozszerzone?
krzyslewy,

Przejdź do cytowanego postu Użytkownik Ranger Krzyś dnia niedziela, 11 listopada 2012, 17:29 napisał

Czekasz jeszcze na jakieś oficjalne potwierdzenie?

Tak. Wolę dmuchać na zimno
Ranger Krzyś,
Faceci, którzy na cztery dni przed obiecanym terminem przesunęli "premierę" gry o ponad miesiąc (o czym, napisał wyżej Porfirion),są zdolni, moim zdaniem, do zrobienia takiego numeru. Byłoby całkiem zabawnie, gdybyś jednak zrobił takiego krytycznego newsa. Czekasz jeszcze na jakieś oficjalne potwierdzenie?


Ps. Dajcie znać kiedy zaczynamy "rzucać mięsem" w Beamów za pomysł na BG3, ok? Nie chciałbym przegapić takiej zabawy.
porfirion,
Żadnych szczegółów nie znam, bo się tym nie interesowałem, ani newsów nie czytałem, tylko na szybko rzuciłem okiem na stronę, którą zalinkowałem - czy ludzie tam piszący mają rację, pojęcia nie mam.

Ale jeśliby tak było, to i tak jest to mniejsza nieprofesjonalność przesuwać o 2 dni na 2,5 tygodnia przed, niż przesuwać o 1,5 miesiąca na 4 dni przed premierą, jak to miało miejsce we wrześniu
krzyslewy,
http://gamezilla.komp...nced-edition-1

http://www.cdaction.p...atem-2013.html

Tutaj piszą, że 28, a to newsy z dzisiaj i do tego świeże, a przecież zaledwie tydzień temu przyspieszyli datę premiery (przykładowy link). Ale jeśli masz rację, to Beamdog zaliczy ode mnie newsa pełnego krytyki na temat ich braku zdecydowania i profesjonalizmu w tym, co robią
Ranger Krzyś,
Niee!!! Tylko nie to!!! Co ja teraz zrobię, Boże, przez te dwa dni?! Już wiem- zacznę recytować instrukcję do polskiego wydania z pamięci (wspak, rzecz jasna), grając przy tym w zmodowanego Baldusia non stop - tak, aby płynnie przejść przez te straszne dwa dni. Damm you, Beamdog!
porfirion,
Według postów wczorajszych i dzisiejszych w polskiej części tamtego forum znów wrócili do daty 30 listopada. Nie wiem, czy to oficjalne informacje, ale ludzie piszą, że tak im się wyświetla na Beamdogu.

http://forum.baldursg...0-listopada/p3
krzyslewy,
@porfirion Odwrotnie Najpierw podali 30 listopada, a potem powiedzieli, że gra wyjdzie jednak dwa dni wcześniej. Chyba że znowu zmienili na 30, co byłoby wielce nieprofesjonalne z ich strony, ale z mojego źródła informacji wynika, że nic takiego nie miało miejsca.
porfirion,
Taki drobiazg: na forum baldursgate.com przeczytałem, że premiera została przesunięta z 28 na 30 listopada (a może od początku miała być 30 listopada? nie wiem) - niby tylko dwa dni, ale dla fanatyków może mieć to jakieś znaczenie
Ranger Krzyś,
Do całej inicjatywy mam stosunek dość letni. Z jednej strony nie jestem przeciwnikiem odświeżenia klasycznej pozycji w formie umożliwiającej grę na współczesnym systemie operacyjnym i to w przyzwoitej rozdzielczości. Z drugiej zaś, cena jaką chcą za tę edycję, niezbyt mi pasuje. Dodatkowo trochę mnie boli obietnica wzbogacania treści gry poprzez rozbudowę kilkunastoletniej produkcji o kilka nowych przygód, postaci etc. Kojarzy się mi to tak, jakby ktoś dopisywał kilka scen do Władcy Pierścieni No wiecie - rozwińmy wątek Arweny, wzbogaćmy relacje Merrego z Pipinem o homoseksualny motyw, a do związku Sama z Różyczką dodać "gorącą scenę".

Żarty na bok, wracam do BG. Mam taką drobną nadzieję, że dodatki do treści będące tworem umysłów pracowników Beamdog, będzie można wyłączyć czy to z poziomu menu, czy po prostu odhaczyć w czasie instalacji.
krzyslewy,

Studio Beamdog, odpowiedzialne za edycję rozszerzoną "Baldur's Gate", która ma ukazać się 28 listopada tego roku, ujawniło swoje plany na przyszłość.

baldur's gate edycja rozszerzona

Oczywiście najważniejszą rzeczą jest to, kiedy ukaże się edycja rozszerzona drugiej części gry stworzonej przez BioWare. Beamdog, po premierze "jedynki", ma podzielić się na dwie grupy – jedna będzie wspierała właśnie wydaną grę, a druga będzie pracowała przy edycji rozszerzonej "dwójki", która ma ukazać się do końca lata 2013 roku. Jednocześnie, dyrektor kreatywny gry, Trent Oster, nadal ma w planach "Baldur's Gate III", którego powstanie będzie zależało od sukcesu edycji rozszerzonych. Oster zdradził też, że trwają pracę nad wersją "Baldur's Gate: Enhanced Edition" na iPhone'a.

Wczytywanie...