Baldur's Gate: Enhanced Edition – Plany twórców - Odpowiedź
Podgląd ostatnich postów
Ps. Dajcie znać kiedy zaczynamy "rzucać mięsem" w Beamów za pomysł na BG3, ok? Nie chciałbym przegapić takiej zabawy.
Ale jeśliby tak było, to i tak jest to mniejsza nieprofesjonalność przesuwać o 2 dni na 2,5 tygodnia przed, niż przesuwać o 1,5 miesiąca na 4 dni przed premierą, jak to miało miejsce we wrześniu
![](/view/images/emoticons/default/tongue.gif)
http://www.cdaction.p...atem-2013.html
Tutaj piszą, że 28, a to newsy z dzisiaj i do tego świeże, a przecież zaledwie tydzień temu przyspieszyli datę premiery (przykładowy link). Ale jeśli masz rację, to Beamdog zaliczy ode mnie newsa pełnego krytyki na temat ich braku zdecydowania i profesjonalizmu w tym, co robią
![](/view/images/emoticons/default/tongue.gif)
http://forum.baldursg...0-listopada/p3
![](/view/images/emoticons/default/tongue.gif)
![](/view/images/emoticons/default/tongue.gif)
![](/view/images/emoticons/default/tongue.gif)
Żarty na bok, wracam do BG. Mam taką drobną nadzieję, że dodatki do treści będące tworem umysłów pracowników Beamdog, będzie można wyłączyć czy to z poziomu menu, czy po prostu odhaczyć w czasie instalacji.
Studio Beamdog, odpowiedzialne za edycję rozszerzoną "Baldur's Gate", która ma ukazać się 28 listopada tego roku, ujawniło swoje plany na przyszłość.
![baldur's gate edycja rozszerzona](https://gfx.gexe.pl/2012/11/11/11154254m.jpg)
Oczywiście najważniejszą rzeczą jest to, kiedy ukaże się edycja rozszerzona drugiej części gry stworzonej przez BioWare. Beamdog, po premierze "jedynki", ma podzielić się na dwie grupy – jedna będzie wspierała właśnie wydaną grę, a druga będzie pracowała przy edycji rozszerzonej "dwójki", która ma ukazać się do końca lata 2013 roku. Jednocześnie, dyrektor kreatywny gry, Trent Oster, nadal ma w planach "Baldur's Gate III", którego powstanie będzie zależało od sukcesu edycji rozszerzonych. Oster zdradził też, że trwają pracę nad wersją "Baldur's Gate: Enhanced Edition" na iPhone'a.