Sacred Underworld - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!

Podgląd ostatnich postów

Gość_dominik*,
wiecie jak ściagnac sacreda 1 bez logowania
Gość_dominik*,
wiecie jak ściagnac sacreda 1 bez logowania
Gość_DragonXd*,
Witam serdecznie przepraszam jeżeli to nie ten dział ale chciałbym wiedzieć jakimi postaciami gracie. Ja gram Gladiatorem. Ma 100 lvl i niewiem dlaczego dropła mi tylko jedna setowa rzecz mianowicie Pas Pogromcy Smoków. Bardzo bym prosił o odpowiedzi na to jakimi gracie postaciami Nara.
seraphia,
radzę kupić jest napawdę fjny
Hawkwood,
Dziękuję, ale Serafia nie kojarzy mi się z paladynką... Może to kwestia tych stringów? Nieeee... to zupełnie inna historia. Paladyn/ka winni być zakuci w srebrzystą zbroję, posługiwać się mieczem i tarczą oraz magią kapłańską...
Tokar,
Sacred Plus był darmowym dodatkiem do podstawki(można ściągnąć z netu za darmo lub kupić razem z postawką za 49,99 zł ), który dodawał 30% nowych terenów do mapy świata, nowe potworki, przedmioty i poprawiał jakieś drobne błędy (który w Sacredzie jest od cholery)
Rincewind,
No co Ty Strażnik. Serafia trochę mało przypomina paladynkę. Biega prawie bez opancerzenia i jeszcze ze skrzydłami ;p. Bardziej przypomina Niebiana, który umie świetnie czarować i wylczyć. No i za bardzo lalkowata jak na prawdziwą wojowniczkę . Zauważ też, że paladyni uzywaja raczej magii kapłańskiej/aur, a nie typowych zaklęć magów. Jednak chyba ze wszyskich postaci Sacred'a jest najbardziej podobna do paladyna, ze względu na jej charakter, choć w Sacredzie ciężko cos powiedzieć o charakterze postaci .

Ps. Rozumiem, że Sacred Podziemia to oficjalny i pierwszy dodatek. To czym był Sacred Plus?
Tokar,
Ale jest najsłabszą postacią w grze rzecz jasna
Strażnik,
Ależ Hawkwoodzie, paladyn cały czas tam był, przynajmniej jak na mój gust. Zauważ, że postać Serafii jesy bardzo paladyno-podobna. Oprócz rąbania mieczem moze żucać magię, która jest bardzo podobna do tej paladyńskiej. Do tego jest taka ładna (szczególnie w okularach przeciwsłonecznych)
Hawkwood,
Ku mej nieutulonej rozpaczy znowu nie dodano postaci paladyna... Co mi tam po krasnoludzie i wiedźmie! Dużo udziwnień, a nie ma klasycznego ludzkiego wojownika. A pfe!
Tokar,
No i gierka jest już w sklepach ! No i jakby to powiedzieć................ jest średnio. Dwie nowe postacie są bardzo fajne (nawet mocno przepakowane ), 20 godzin dodatkowego grania, ale same nowe lokacje ech....... nic tylko fale potworów i kolejne fale potworów........... w wielu momentach po prostu twoja postać znika w samym środku tej hordy......... Do tego te wqurzające skrypty Jak słowo daję gdy utłuczesz dajmy na to 5 wrogów w jednym miejscu i gdy do niego wrucisz powiedzmy za 15 minut to możesz być pewien , że kolejna piątka będzie czekała na ciebie.......... Niby fajne , ale denerwujące jak nie wiem co ! Do tego początkowe problemy z instalacją (niby masz dwie opcje do wybru, ale tylko przy jednej działa poprawnie). Kończąc moje rozważania nad tym dodatkiem, mogę tylko powiedzieć NABIJACZ LEV. NIC POZA TYM !
Rincewind,
To chyba akurat Tokar nie jest wina Cenegi, tylko polskiego dystrybutora (nie mówcie, że to CD-Projekt ).

Jeśli zaś chodzi o sam dodatek, to zagrałbym oczywiście, gdybym gdzieś nie zagubił podstawki . Pamiętam jak po jakichś kilkunastu godzinach gry odłożyłem Sacreda na półkę i pomyślałem sobie, że w takiego "shita" już nie zagram. A tu masz ci los. Chciałbym sobie pograć, tylko płytki nie ma. Tak to jest, jak się pożycza i nie zapisuje komu . Miejmy nadzieję, że Podziemia rozwiążą większość bugów, które naprawdę bardzo zniechęcały do gry. A co najważniejsze u każdego były w innym miejscu .

Ciekawe czy wyjdzie wersja podstawa + dodatek. Na to może bym się skusił, gdyby było w rozsądnej cenie .

----------------

Głupi jestem ;p. Przecież Cenega jest polskim dystrybutorem ;p. Sorki, za zamieszanie .
Tokar,

Cytat

Mamy przyjemność ujawnić szczegóły dotyczące polskiego wydania długo oczekiwanego dodatku do wielokrotnie nagradzanej, bestsellerowej gry RPG studia Ascaron - Sacred. W pudełku z rozszerzeniem noszącym tytuł Sacred: Podziemia znajdziemy:

• 2 płyty CD z polską wersją Sacred: Podziemia oraz ścieżką dźwiękową z gry w formacie mp3;
• instrukcję do gry na papierze kredowym (24 strony);
• kolorową mapę krainy Ankaria.

Dodatek Sacred: Podziemia pojawi się w sklepach 20 lipca, w cenie 69,90 złotych i w polskiej wersji językowej z napisami.


Kurrrrrrrrrr...... ja zabiję tych ludzi z Cenegi, znów przenieśli premierę a 20 lipca ;p grrrrrrrrr.....................
Slade,

Użytkownik Ekhtelion dnia Jun 14 2005, 04:00 PM napisał

Ja też... Ale jak po ra dziesiąty leze na koniec mapy do jakiegoś ciekawego punktu i okazuje się, że jedyne co spotykam to jakąś większą grupke stworów to mi ręce opadły. Apetyt gracza trzeba podsycać. Czy to jakimś fajnym questem czy lokacją albo jakimś przedmiotem/skarbem albo fajnym przeciwnikiem. Mi tego w Sacredzie zabrakło i doprowadzało do frustracji. (przedierasz sie przez 2h do jakiejś wieży na mapie przez hordy stworów a tu się okazuje, że nic nie ma i moze wracać do domu...). Może zmienią to troche w tym dodatku.
One wszystkie sa zawsze profesionalne... a potem są orty w menu

[post="33280"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]


Haha, ja do dziś pamietam jakie męki przeżywałem w Sacredzie. Na początku próbowałem wszystkich podejśc techniką jaką stosowałem w serii...Comandos. Ale przy takiej wielkości mapy, okazał się to całkowicie nietrafiony pomysł. Sacred to bez wątpienia nie można uznac za kamień milowy w historii gier Hack'n'slash. Niemniej jednak coś w sobie, ma. Mimo tej zrażającej monotonności z przyjemnością sięgnę po dodatek. Bo warto !
Ekhtelion,

Cytat

cóż, ja mam naturę eksploratora... tzn. lubie myszkować wszędzie. Zawsze staram się poznać całą grę, cąły jej świat. Dlatego gry nie nudza mi się zbyt szybko..


Ja też... Ale jak po ra dziesiąty leze na koniec mapy do jakiegoś ciekawego punktu i okazuje się, że jedyne co spotykam to jakąś większą grupke stworów to mi ręce opadły. Apetyt gracza trzeba podsycać. Czy to jakimś fajnym questem czy lokacją albo jakimś przedmiotem/skarbem albo fajnym przeciwnikiem. Mi tego w Sacredzie zabrakło i doprowadzało do frustracji. (przedierasz sie przez 2h do jakiejś wieży na mapie przez hordy stworów a tu się okazuje, że nic nie ma i moze wracać do domu...). Może zmienią to troche w tym dodatku.

Cytat

"profesionalnej Polskiej wersji językowej"


One wszystkie sa zawsze profesionalne... a potem są orty w menu
Tokar,
Data premiery została ustalona na 6 lipca (a miał być czerwiec ;p ) Dystrybutorem będzie firma cenega, gra trafi do sklepów w "profesionalnej Polskiej wersji językowej"
Atis,
KUPIĆ! KUPIC! KUPIĆ! Jako fanatyczka Sacred kupię! :twist:
Strażnik,
cóż, ja mam naturę eksploratora... tzn. lubie myszkować wszędzie. Zawsze staram się poznać całą grę, cąły jej świat. Dlatego gry nie nudza mi się zbyt szybko..
Ekhtelion,
Już nie przesadzaj. Swoat Sacreda może był duży, ale był też monotonny, schematyczny i powtarzalny. Mnie np. wkurza, ze sie idzie na drugi koniec mapy i jedyne co się nowego spotka to parę innych stworków. Ludzie którzy tworzyli Sacreda nie umiescili w nim tego "cosia" co powoduje, że sie chce obejśc cała mape.
Strażnik,
trzeba przyznać, ze świat sacred należał do największego świata fantasy w JEDNEJ grze, jaki żwiedziłem. A po dwuch dodatkach świat jest jednym słowem... gigantyczny. Trzeba przyznać, kawał dobrej roboty zorbili...
Wczytywanie...