Dishonored – Nie będzie walk z bossami - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!

Podgląd ostatnich postów

Gość_SirXan*,
Do "krzyslewy". Może. Ale tak możesz kupić tylko ograniczone ilości moduły. Deus Ex 1 też tak było, ale znacznie mniej.
Jeśli nie podoba Ci ten element, to możesz przejść Deus Ex bez kupowanie. Gra nie zmusi Cię.
Hassan',
E tam, to nic strasznego - w takim Morrowindzie też była taka możliwość. To zwyczajnie metoda na zachęcenie gracze do zbierania pieniążków w grze.
krzyslewy,
Ja wszystkich zabijałem Średnio wychodzi mi skradanie. W "DE:HR" irytowało mnie głównie to, że umiejętności można zdobywać pieniędzmi.
Hassan',
Pojedynki z bossami w DX: HR były straszne! Najgorszy aspekt gry, szczególnie gdy całą grę przechodziłem bez zabijania i bez zostania wykrytym.
krzyslewy,
Konkretnie to gra, w której możesz przyjąć różny styl - albo "Dishonored" będzie dla ciebie skradanką albo grą akcji
Lionel,
Jak to ma być skradanka, to raczej lepiej, że bez bossów. Bardziej realistycznie, bo bogów już się w namordowałem.
krzyslewy,

Bossowie zawsze byli miłym, aczkolwiek często trudnym do przejścia, urozmaiceniem w grach. Po uporaniu się z "mniejszymi" przeciwnikami, w większości powtarzalnymi, "nadziewamy" się na coś potężniejszego – bossa, z którym walka bywa widowiskowa, spektakularna i trudna. Czy może być coś wspanialszego?

dishonored

Niestety, w "Dishonored" tego nie uświadczymy. Projektant gry, Harvey Smith, twierdzi, że nigdy nie czuli potrzeby wprowadzenia do swojej produkcji monstrualnych wrogów, posiadających słabe punkty, które trzeba wykorzystać, aby z nimi zwyciężyć. Szczerze mówiąc, w kilku grach, pojedynki z bossami bardzo mi się podobały – np. w "Deus Ex: Human Revolution", więc żałuję, że nie spotkam podobnych przeciwników w "Dishonored". Klimatyczna muzyka, dobrze skonstruowana lokacja i boss tworzą dobre połączenie, którego pewnie zabraknie w "Dishonored". Ale może "mniejsi" przeciwnicy zapewnią dobra rozrywkę? Jak myślicie? W Polsce przekonamy się o tym 12 października, kiedy gra zadebiutuje na PC, PS3 i Xbox 360.

Wczytywanie...