Zabawa - Oceń utwór poprzednika - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!

Podgląd ostatnich postów

Salem,
Och, ileż razy tego słuchałem. Nawet dzisiaj, przed zajęciami ;p Będzie 10/10, kompozycja jest bardzo ładna.

Amrors,
Kolejny super utwór na sesje.
10/10
Coś młodszego, co nie znaczy gorszego:
porfirion,
To żeś dał Temu to ja bez słuchania daję od razu 11/10 (ale mimo to posłuchałem sobie raz jeszcze ) - choć trochę ciężko mi się zdecydować, który motyw wolę bardziej: Kuldahar czy Easthaven (chyba jednak ten drugi, ale oba są świetne!)

A ciekaw jestem, jak Wam się spodoba to:

Amrors,
5/10
Nie mój rodzaj muzyki, nie znam się.
Salem,
Hm. To może... może... 0/10, niech będzie, że tylko trochę zawyżę. Po prostu nie mój rodzaj humoru.

krzyslewy,
Powiedzmy, niech będzie 5/10 Nie przepadam za solówkami

A teraz powrót koreańskiego (?) zboczeńca:



Mnie osobiście się podoba Znowu...
Bielu,
Sympatyczne - 7/10

Ech, nauczyć się tak grać, by po chwili umrzeć w samochwale

Hassan',
Taju, ja to nie rozumiem Twojej muzyki, ale tą szantę akurat lubię. I kiedyś jej słuchaliśmy pod whiskey. 8/10

Zostajemy na morzu!

Ty Cruelsufferer,
7/10 ze względu na sentymentalny epizod w życiu związany z tym zespołem.

Macie coś faktycznie morskiego, a nie jakieś popierdółki:

http://www.youtube.co...eature=related
Salem,
Hm, Dropkick Murphys też w sumie tylko z dwóch utworów znam (ach, ta znajomość muzyki ), z czego jeden mi się bardzo podobał, drugi - bardzo nie. Stąd miałem z początku dość sceptyczne podejście... no ale miło się dałem zaskoczyć. 7/10, bo i szału nie ma, ale parę razy posłuchać się da.

Skoro już dotarliśmy do klimatów morskich...

Trippy Wicked & the Cosmic Children of the Knight - Sea Shanty
Hassan',
Nawet niezłe, dam temu 6, bo to więcej niż 5 a mniej niż 7.



Infiltracja!
Ati,

(Mam dzisiaj obrazkowy dzień)

1/10 - naprawdę nie wiem, czemu wszyscy tym Stachurskym się tak jarają.