Teraz nie było żadnego jokera więc nie ma niespodzianki w postaci niezwykłej przeszłości.
Punkt obserwacyjny - Odpowiedź
Podgląd ostatnich postów
Jesli można spytać: jaką karte wylosował i co mu ona dała?
Zależy od systemu:) Tutaj akurat tak bo jest bardzo fajny i go uwielbiam:P Poza tym uważam, że to dość uczciwe. Rzuty jednak modyfikuję o opisy graczy.
[Dodano po 5 godzinach]
Jako, że mamy kolejnego gracza to i jego kartę tutaj umieszczę cobyście wiedzieli z czym się pewne rzeczy je.
Christian Ian Aniston Pinkerton
Charyzma 3k8
-perswazja 2
Duch 2k8
-jaja 2
Siła 2k6
Spostrzegawczość 3k12
-przenikliwość 2
-szukanie 2
-śledzenie 2
Sprawność 1k8
-jeździectwo 1
-skradanie 2
-unik 1
-walka pięści 1
-wspinaczka 1
Spryt 2k6
-blef 2
Szybkość 4k10
-dobywanie rewolwery 1
Wiedza 2k10
-charakteryzacja 1
-język angielski 2
-kod pinkertona 2
-wykształcenie okultyzm 2
-zawodowstwo prawo 1
-znajomość terenu Chicago 2
Wigor 3k6
Zręczność 1k12
-strzelanie rewolwery, automaty, karabiny 2
Tempo 8
Rozmiar 6
Dech 14
Hart 0
Zawady:
Bohater - Jedna z moich ulubionych zawad:D nasz bohater odgrywa bohatera;) chce pomagać pokrzywdzonym ludziom co często sprowadza na niego kłopoty.
Mądrala - Jest wygadamy i używa trudnych wyrazów... Tak, na Dziwnym Zachodzie nie lubią takich ludziów;)
Nawyk ? skryty - ot tajemniczy jegomość.
Wróg ? Texas Rangers - Taaaa pinkertonie nie znoszą się z Rangerami:) Bo się ich boją jak cały Dziwny Zachód:D
Zobowiązanie ? służba pinkertona ? badanie zjawisk nadprzyrodzonych - Anu... nic dodać nic ująć.
Przewagi:
Stróż prawa/ pinkerton - Szeregowy pinkuś od działań w terenie. Tzw. facet w czerni.
Bystry - ano bystry jest:D zauważa to i owo.
Śmiałek - Hmmmm nie boi się byle czego.
Ruchomości ? pistolet gatlinga - zabawka która potrafi bardzo skutecznie zarazić ołowicą grupę ludzi. Magazynek ma 12 pocisków, a można wszystkie wystrzelić w klika sekund.
[Dodano po 5 godzinach]
Jako, że mamy kolejnego gracza to i jego kartę tutaj umieszczę cobyście wiedzieli z czym się pewne rzeczy je.
Christian Ian Aniston Pinkerton
Charyzma 3k8
-perswazja 2
Duch 2k8
-jaja 2
Siła 2k6
Spostrzegawczość 3k12
-przenikliwość 2
-szukanie 2
-śledzenie 2
Sprawność 1k8
-jeździectwo 1
-skradanie 2
-unik 1
-walka pięści 1
-wspinaczka 1
Spryt 2k6
-blef 2
Szybkość 4k10
-dobywanie rewolwery 1
Wiedza 2k10
-charakteryzacja 1
-język angielski 2
-kod pinkertona 2
-wykształcenie okultyzm 2
-zawodowstwo prawo 1
-znajomość terenu Chicago 2
Wigor 3k6
Zręczność 1k12
-strzelanie rewolwery, automaty, karabiny 2
Tempo 8
Rozmiar 6
Dech 14
Hart 0
Zawady:
Bohater - Jedna z moich ulubionych zawad:D nasz bohater odgrywa bohatera;) chce pomagać pokrzywdzonym ludziom co często sprowadza na niego kłopoty.
Mądrala - Jest wygadamy i używa trudnych wyrazów... Tak, na Dziwnym Zachodzie nie lubią takich ludziów;)
Nawyk ? skryty - ot tajemniczy jegomość.
Wróg ? Texas Rangers - Taaaa pinkertonie nie znoszą się z Rangerami:) Bo się ich boją jak cały Dziwny Zachód:D
Zobowiązanie ? służba pinkertona ? badanie zjawisk nadprzyrodzonych - Anu... nic dodać nic ująć.
Przewagi:
Stróż prawa/ pinkerton - Szeregowy pinkuś od działań w terenie. Tzw. facet w czerni.
Bystry - ano bystry jest:D zauważa to i owo.
Śmiałek - Hmmmm nie boi się byle czego.
Ruchomości ? pistolet gatlinga - zabawka która potrafi bardzo skutecznie zarazić ołowicą grupę ludzi. Magazynek ma 12 pocisków, a można wszystkie wystrzelić w klika sekund.
Hmm w sumie nawet ciekawe
Btw. rzucasz kośćmi aby rozstrzygnąć czy jakieś działania graczy itp. się powiodły czy tez nie?
Btw. rzucasz kośćmi aby rozstrzygnąć czy jakieś działania graczy itp. się powiodły czy tez nie?
Przy tworzeniu postaci losuje się za pomocą tali kart (52+2 jokery) cechy. Cech jest dziesięć, a każda z nich odpowiada wartością i rodzajom kostek. Joker jest wyjątkowy bo oprócz tego, że daje najwyższy rodzaj kostki (k12) to daje bonus fabularno mechaniczny w postaci niezwykłej przeszłości związanej z bohaterem. Traw chciał, że kami wylosowała "klątwę pecha". kami o tym nie wie bo wylosowane karty wysłała mi na co ja przemieniłem je na kości. Oczywiście są pozytywne efekty losowania i takie o których można powiedzieć graczowi ale tu zachowam to dla siebie, gdyż pech zniknie gdy kami odkryję przyczynę klątwy.
Joker symbolizuje u kami 3k12 które akurat przydzieliła charyzmę.
Joker symbolizuje u kami 3k12 które akurat przydzieliła charyzmę.
Cytat
Podczas tworzenia postaci kami wylosowała jokera co daje pewną ciekawą przeszłość
Losujecie tam jakieś karty dające różne ,,bonusy''? Wyjaśnisz dokładniej na czym to polega?
Jako, że ta sesja będzie prowadzona tylko dla kami (Póki co nikt się nie zgłosił więcej do tego świata) to postanowiłem, iż otworzę temat dla wszystkich. Wspomogę tym samym akcję Wiktula coby zapoznać was z tym sposobem prowadzenia sesji, zareklamuję (mam nadzieję) świat no i w sumie swoją osobą też. Nie miałem przyjemności wcześniej prowadzić sesji na tym subforum więc może tak was zachęcę do swojej osoby.
Temat jest dla was, czyli wszystkich niegrających. Możecie komentować nasze wypowiedzi i dodawać swoje spostrzeżenia, które być może wykorzystam by pomęczyć kami:)
Jeśli komuś spodobałby się świat to nawet może do nas dołączyć. Zapisy są Tutaj. Jedyny wymóg to jako taka karta postaci z umiejętnościami i krótka historia postaci.
A teraz przenieśmy się do Deadwood do Kraju Siuksów!
[Dodano po 8 godzinach]
Umieszczam skróconą kartę byście wiedzieli co panna Nathali Bullock potrafi:)
Charyzma 3K12
- Perswazja 2
- Aktorstwo 1
Duch 3K8
- jaja 2 (Proszę nie mylić, to zimna krew:D)
Siła 2K4
Spostrzegawczość 4K6
- Przenikliwość 2
- Szukanie 1
Sprawność 3K8
- Jeździectwo 2
- Skradanie 1
- Wspinaczka 1
Spryt 4K6
- Blef 1
Szybkość 3K6
- Dobywanie 2
Wiedza 4K8
- Język Angielski 2
- Wykształcenie:
Okultyzm 2
Ogólne 2
- Znajomość terenu
Rodziny okręg 2
Wigor 2K6
Zręczność 2K10
- Strzelenie 2
-Kantowanie 2 (specjalna)
Max wartość umiejętności startowej to 5.
Pogrubione to cechu główne (10).
Tempo 8 (szybkość w jardach)
Rozmiar 5 (standardowa wielkość to 6)
Dech 14(Symbolizuję zmęczenie i osłabienie)
Hart 0
Zawady:
chuderlak - mniejsza od przeciętnych kobiet.
uparciuch - normalnie kobiety są uparte ale z tą zawadą... przerąbane.
marzyciel - chce być sławną pisarką...
delikatny - jest bardziej delikatna niż większość kobiet... niewielkie uszczypnięcie wywołuje siniaka.
Przewagi:
czujny sen - chyba zrozumiałe,
języki - szybko uczy się podstaw języka np. Ja chcieć w języku Indian,
dobry słuch - też raczej zrozumiałe,
ładniutka - po prostu piękność,
głos (łagodny) - potrafi przekonywać,
nie drażnić lwa - m bardziej obita tym waleczniejsza...,
mistyczna przeszłość kanciarz - potrafi puszczać kantem i kanty:P
Jak ktoś ma pytania chętnie odpowiem;)
[Dodano po 2 dniach]
Zapomniałem o najfajniejszym:)
Podczas tworzenia postaci kami wylosowała jokera co daje pewną ciekawą przeszłość. Mianowicie na Nathalie spoczywa pewna klątwa, która objawia się pechem co oznacza, że jak coś się jej nie udaje to konsekwencję porażki są dotkliwsze niż u innych osób. Oczywiście kami tego nie wie coby miała frajdę większą
Temat jest dla was, czyli wszystkich niegrających. Możecie komentować nasze wypowiedzi i dodawać swoje spostrzeżenia, które być może wykorzystam by pomęczyć kami:)
Jeśli komuś spodobałby się świat to nawet może do nas dołączyć. Zapisy są Tutaj. Jedyny wymóg to jako taka karta postaci z umiejętnościami i krótka historia postaci.
A teraz przenieśmy się do Deadwood do Kraju Siuksów!
[Dodano po 8 godzinach]
Umieszczam skróconą kartę byście wiedzieli co panna Nathali Bullock potrafi:)
Charyzma 3K12
- Perswazja 2
- Aktorstwo 1
Duch 3K8
- jaja 2 (Proszę nie mylić, to zimna krew:D)
Siła 2K4
Spostrzegawczość 4K6
- Przenikliwość 2
- Szukanie 1
Sprawność 3K8
- Jeździectwo 2
- Skradanie 1
- Wspinaczka 1
Spryt 4K6
- Blef 1
Szybkość 3K6
- Dobywanie 2
Wiedza 4K8
- Język Angielski 2
- Wykształcenie:
Okultyzm 2
Ogólne 2
- Znajomość terenu
Rodziny okręg 2
Wigor 2K6
Zręczność 2K10
- Strzelenie 2
-Kantowanie 2 (specjalna)
Max wartość umiejętności startowej to 5.
Pogrubione to cechu główne (10).
Tempo 8 (szybkość w jardach)
Rozmiar 5 (standardowa wielkość to 6)
Dech 14(Symbolizuję zmęczenie i osłabienie)
Hart 0
Zawady:
chuderlak - mniejsza od przeciętnych kobiet.
uparciuch - normalnie kobiety są uparte ale z tą zawadą... przerąbane.
marzyciel - chce być sławną pisarką...
delikatny - jest bardziej delikatna niż większość kobiet... niewielkie uszczypnięcie wywołuje siniaka.
Przewagi:
czujny sen - chyba zrozumiałe,
języki - szybko uczy się podstaw języka np. Ja chcieć w języku Indian,
dobry słuch - też raczej zrozumiałe,
ładniutka - po prostu piękność,
głos (łagodny) - potrafi przekonywać,
nie drażnić lwa - m bardziej obita tym waleczniejsza...,
mistyczna przeszłość kanciarz - potrafi puszczać kantem i kanty:P
Jak ktoś ma pytania chętnie odpowiem;)
[Dodano po 2 dniach]
Zapomniałem o najfajniejszym:)
Podczas tworzenia postaci kami wylosowała jokera co daje pewną ciekawą przeszłość. Mianowicie na Nathalie spoczywa pewna klątwa, która objawia się pechem co oznacza, że jak coś się jej nie udaje to konsekwencję porażki są dotkliwsze niż u innych osób. Oczywiście kami tego nie wie coby miała frajdę większą