Patch 1.2 do Skyrim – lista zmian - Odpowiedź
Podgląd ostatnich postów
Boże dziękujemy Ci za nowego Patcha i za to, że:
-> smoki zamiast latać w kółko i się drzeć zaczną w końcu mnie, Smocze Dziecię atakować- no w końcu od któregoś z nich muszę mieć tę duszę, nie?
-> że szkielety smoków nie będą się walały po Akademii a później nagle teleportowały do Zimowej Twierdzy, po czym kolejne szkielety nie będą już zalegały dziedzińca w Mojej Akademii
-> że będę mogła używać Esc zamiast Tab- tak, jest to jedna z ważniejszych zmian, gdyż stałe krzyczenie "DAAAAAAMN nacisnęłam eskejpa zamiast taba!" doprowadzało do szału innych domowników
-> że będąc w kanałach i podziemiach szybciej będzie mi się gra zapisywała
-> że gra się już nie będzie wyłączała!
I dziękuję Ci jeszcze, Boże, za Couruna, który mnie powiadomił o Twym Proroku- św. Patchu!
Amen.
ale przynajmniej komp ci nie zwalnia przy animacji
Użytkownik krew_na_scianie dnia wtorek, 29 listopada 2011, 11:06 napisał
Myślę, że gra Ci się źle zainstalowała. Może spróbuj jeszcze raz.
Oficjalny blog Bethesdy oznajmił wszystkim fanom The Elder Scrolls V: Skyrim zawartość najnowszego patcha do gry.
Wśród zmian np. naprawa błędu powstrzymującego smoki przed atakowaniem nas, te związane z nazywaniem broni czy też nie pozwalającego skorzystać z Kościanego Klucza. Nie powinny pojawiać się więcej problemy z wchłanianiem smoczej duszy, zaś straszliwie popularny ESC będzie także zamykał wszelkie ekrany menu.
Pełna lista zmian w rozszerzeniu newsa.
Oto kompletna lista poprawek wprowadzanych patchem 1.2:
- naprawiono problemy z płynnością wynikające z długiej gry (PlayStation 3)
- poprawa błędu z ulepszaniem tekstur po ich zainstalowaniu na twardym dysku (Xbox 360)
- naprawiony błąd powodujący wyłączanie się gry przy częstotliwości dźwięku innej niż 44100Hz (PC)
- poprawienie błędu z zanikaniem pocisków z pewnej odległości
- naprawiony błąd pozwalający martwemu gościowi przybycie na twoje wesele
- ciała smoków znikają jak powinny
- naprawiony rzadki błąd sprawiający, że smoki nie atakowały
- poprawiony błąd związany z zasypianiem NPC'ów
- naprawiano rzadki błąd pozwalający na przedwczesne znikanie zwłok
- Kościany Klucz działa teraz poprawnie w sytuacji, gdy gracz nie ma wytrychów
- naprawiany rzadki błąd związany z nazywaniem zaklętych broni i pancerzy
- poprawiony rzadki problem z przejmowaniem duszy smoka po jego śmierci
- ESC pozwala opuścić ekrany menu (PC)
- naprawione okazjonalne błędy związane z czułością myszy (PC)
- poprawione główne problemy z ponownym obłożeniem przycisków klawiatury oraz sterowaniem (PC)