[Zwiastun] Świat „Skyrim” – część druga - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!

Podgląd ostatnich postów

Frey,
Świetna muzyka i realizacja szkiców koncepcyjnych moim zdaniem też niezła.
Tokar,

Bethesda nie zwalnia tempa i skutecznie kusi graczy, którzy ostatnio mieli prawo kręcić nosem na jakość serwowanych materiałów. Todd Howard dał nam w końcu odpocząć od smoków i zaczyna sukcesywnie promować inne walory północnej prowincji Tamriel. Nie da się jednak ukryć, że główny projektant „Skyrim” lubuje się w efekciarstwie i nie czuje się zbyt dobrze w tworzeniu minimalistycznych materiałów.

skyrim, bethesda

Dlatego też, nie może dziwić, że zdecydował na pewien czas oddać pałeczkę dyrygenta swoim podwładnym. Tym razem padło na dwóch artystów, Adama Adamowicza i Raya Lederera, odpowiedzialnych za grafiki koncepcyjne w piątej części „The Elder Scrolls”, którzy postanowili pochwalić się swoim kunsztem. Dołączmy do tego oprawę muzyczną autorstwa Jeremy’ego Soule, arcymistrza w budowaniu klimatu lepkiego od najsłodszego miodu, a wyjdzie nam dość krótki, acz niezwykle smakowity zwiastun najnowszego dziecka Bethesdy.

Oprócz urywków, które mogliśmy podziwiać już wcześniej, znalazło się również kilka nowych fragmentów, m.in. wygląd członków legendarnego „Mrocznego Bractwa” (chyba jedynej frakcji, którą można było pokochać w „Oblivionie” i była daleka od fabularnej mielizny), Dwemerowego Centuriona (trzymam kciuki na wielki powrót świątyń znanych z „Morrowinda”) i lokacji, które dotąd mogliśmy podziwiać jedynie na screenach. Jest na czym zawiesić oko.

Natomiast o niełatwym kawałku chleba, jakim jest tworzenie szkiców koncepcyjnych dla Bethesdy, możecie poczytać i posłuchać pod tym adresem. Smacznego.

Wczytywanie...