Takie są wymagania - z drowich Domów. Zauważ, że w samym Ched Nasad poszło z dymem ich całkiem sporo, więc jest z czego brać. Podkreślono też, że nie każdy wyznaje w tej organizacji Lolth, chociaż i zwolennicy Pajęczej Matki się znajdą.
To jest w podręczniku, tłumaczenie może zrobię, ale w późniejszym terminie i jak wiadomo na użytek niekomercyjny
[Dodano po 16 godzinach]
No dobra, oto tłumaczenie wspomnianego szpiega, rzecz jasna nieoficjalne itd.
Nikt nie jest właścicielem sekretu. W istocie, pośród mojego ludu mawia się, że to sekrety rządzą tymi, którzy je posiadają
Zdrada przychodzi w momencie, gdy jesteś na patrolu gdzieś w Podmroku, z dala od domu - pięknego i ogarniętego wieczną nocą Menzoberranzan. Jakby zaatakowani psychicznym atakiem, twoi kompani niczym jeden mąż nagle zwracają się przeciwko tobie. Drowy są zdradzieckie z natury, ale tak bezpośredni i brutalny atak może oznaczać tylko jedno - twój Dom upadł. Chcąc ocalić życie uciekasz, ale tym samym czeka cię perspektywa, w której nie masz sojuszników i nie wiesz nawet, co należy dalej czynić.
Nikt długo nie przeżyje w dziczy niegościnnego Podmroku i już czekają zabójcze niebezpieczeństwa, które pragną widzieć cię martwym. Tak pewnie by się stało, gdyby nie znaleźli cię członkowie Bregan D'aerthe. Słyszałeś opowieści o tych drowich najemnikach - wyśmiewanych i pozbawionych honoru członkach upadłych rodów. Kiedy dobroczyńca potwierdza fakt, że twój Dom został unicestwiony, spodziewasz się z jego strony pogardy tego, że macierzysty ród okazał się zbyt słaby i że ty sam okazujesz słabość. Miast tego proponują ci dołączenie do swojej kompanii, dają ci szanse na przywrócenie honoru, zdobycie sojuszników i odzyskanie domu, który został ci odebrany.
Przez dekady służyłeś w Bregan D'aerthe. Jako członek sił wysłanych na Powierzchnię, aby manipulować wydarzeniami w Luskan, obserwowałeś jak stabilizację w mieście utrzymywali piraci, tworząc istne szambo zła. Odczuwałeś wstrząsy ziemi i obserwowałeś kłęby czarnego dymu na południu, znaczące upadek Neverwinter. W tym czasie Bregan D'aerthe nadal wynajmowali się za pieniądze, ale rosnące zagrożenie to szansa zysku.
Wielu członków bandy opuściło region, pozostali tylko nieliczni. Wolałbyś odejść z kompanami, ale wyraźne rozkazy od Jarlaxle'a nakazują ci pozostawać w ruinach Neverwinter. Syn Domu Baenre nakazał ci śledzić siły działające przy odbudowie miasta oraz wokół niego i zdobyte informacje wykorzystać w celu znalezienia potencjalnego zysku dla Bregan D'aerthe. Powiedziano ci, że ktoś - być może sam Jarlaxle - przybędzie do ciebie po informacje. Do tego czasu jesteś jednak skazany tylko na własne siły.
Nauczyłeś się, że bez sojuszników nie ma szans na sukces. Kilku mieszkańców Powierzchni nie ma żadnych skrupułów, by pozbyć się samotnego drowa - zwłaszcza na pozbawionej porządku Północy. Jak Jarlaxle czy legendarny Drizzt, musisz podróżować z innymi, aby osiągnąć swoje cele.
Tworzenie Szpiega Bregan D'arthe
Wybierając drogę Szpiega Bregan D'aerthe, wplątujesz się w w sieć drowiej polityki i mroczną kulturę tej rasy. Chociaż masz wiele opcji przy tworzeniu postaci, to tylko ci, których ostrza są ostre a rozum przenikliwy, mogą stać się jednym z legendarnych Bregan D'aerthe.
Wymagana klasa: Brak. Łotrzykowie, jak i inne klasy, nadają się w równym stopniu do szpiegowania. Uścisk Lolth, w którym trzyma swój lud, jest silny, tak więc jeśli twoja postać służy innemu bóstwu, musisz określić, w jaki sposób zostałeś wyznawcą danego boga i fakt ten utrzymywać w tajemnicy. Wielu spośród Bregan D'aethe nie podobają się rządy Pajęczej Królowej, ale tylko kilku ośmieliłoby się okazać wiarę w inne bóstwo niż Lolth.
Wymagana rasa: Drow. Wszyscy członkowie Bregan D'aerthe przyjmowani są z drowich Domów w Menzoberranzan i Ched Nasad.
Pakiet startowy
Chociaż nie wszystkie drowy potrafią lewitować, to widziałeś przydatność tej umiejętności i usiłujesz osiągnąć w niej mistrzostwo.
Dodatkowe umiejętności
Poziom 5
Twoje umiejętności lewitacji rosną, dzięki czemu możesz spędzić całą bitwę w powietrzu - o ile sobie tego zażyczysz.
Poziom 10
Życie jako poszukiwacz przygód nauczyło cię być przezornym - zwłaszcza kiedy nie jesteś zabezpieczony przed atakiem. Wrogowie mogą cię zaskoczyć lub zagnać w róg, ale odkryją, że nie przyniesie im to pożytku.
Korzyść: Kiedy zyskasz przewagę w walce, wrogowie nie otrzymują bonusu do ataku wymierzonego w ciebie.
Dalej są umiejętności opcjonalne, ale nie wiem, czy cie ciekawią
To jest w podręczniku, tłumaczenie może zrobię, ale w późniejszym terminie i jak wiadomo na użytek niekomercyjny
[Dodano po 16 godzinach]
No dobra, oto tłumaczenie wspomnianego szpiega, rzecz jasna nieoficjalne itd.
Cytat
Szpieg Bregan D'aerthe
Nikt nie jest właścicielem sekretu. W istocie, pośród mojego ludu mawia się, że to sekrety rządzą tymi, którzy je posiadają
Zdrada przychodzi w momencie, gdy jesteś na patrolu gdzieś w Podmroku, z dala od domu - pięknego i ogarniętego wieczną nocą Menzoberranzan. Jakby zaatakowani psychicznym atakiem, twoi kompani niczym jeden mąż nagle zwracają się przeciwko tobie. Drowy są zdradzieckie z natury, ale tak bezpośredni i brutalny atak może oznaczać tylko jedno - twój Dom upadł. Chcąc ocalić życie uciekasz, ale tym samym czeka cię perspektywa, w której nie masz sojuszników i nie wiesz nawet, co należy dalej czynić.
Nikt długo nie przeżyje w dziczy niegościnnego Podmroku i już czekają zabójcze niebezpieczeństwa, które pragną widzieć cię martwym. Tak pewnie by się stało, gdyby nie znaleźli cię członkowie Bregan D'aerthe. Słyszałeś opowieści o tych drowich najemnikach - wyśmiewanych i pozbawionych honoru członkach upadłych rodów. Kiedy dobroczyńca potwierdza fakt, że twój Dom został unicestwiony, spodziewasz się z jego strony pogardy tego, że macierzysty ród okazał się zbyt słaby i że ty sam okazujesz słabość. Miast tego proponują ci dołączenie do swojej kompanii, dają ci szanse na przywrócenie honoru, zdobycie sojuszników i odzyskanie domu, który został ci odebrany.
Przez dekady służyłeś w Bregan D'aerthe. Jako członek sił wysłanych na Powierzchnię, aby manipulować wydarzeniami w Luskan, obserwowałeś jak stabilizację w mieście utrzymywali piraci, tworząc istne szambo zła. Odczuwałeś wstrząsy ziemi i obserwowałeś kłęby czarnego dymu na południu, znaczące upadek Neverwinter. W tym czasie Bregan D'aerthe nadal wynajmowali się za pieniądze, ale rosnące zagrożenie to szansa zysku.
Wielu członków bandy opuściło region, pozostali tylko nieliczni. Wolałbyś odejść z kompanami, ale wyraźne rozkazy od Jarlaxle'a nakazują ci pozostawać w ruinach Neverwinter. Syn Domu Baenre nakazał ci śledzić siły działające przy odbudowie miasta oraz wokół niego i zdobyte informacje wykorzystać w celu znalezienia potencjalnego zysku dla Bregan D'aerthe. Powiedziano ci, że ktoś - być może sam Jarlaxle - przybędzie do ciebie po informacje. Do tego czasu jesteś jednak skazany tylko na własne siły.
Nauczyłeś się, że bez sojuszników nie ma szans na sukces. Kilku mieszkańców Powierzchni nie ma żadnych skrupułów, by pozbyć się samotnego drowa - zwłaszcza na pozbawionej porządku Północy. Jak Jarlaxle czy legendarny Drizzt, musisz podróżować z innymi, aby osiągnąć swoje cele.
Tworzenie Szpiega Bregan D'arthe
Wybierając drogę Szpiega Bregan D'aerthe, wplątujesz się w w sieć drowiej polityki i mroczną kulturę tej rasy. Chociaż masz wiele opcji przy tworzeniu postaci, to tylko ci, których ostrza są ostre a rozum przenikliwy, mogą stać się jednym z legendarnych Bregan D'aerthe.
Wymagana klasa: Brak. Łotrzykowie, jak i inne klasy, nadają się w równym stopniu do szpiegowania. Uścisk Lolth, w którym trzyma swój lud, jest silny, tak więc jeśli twoja postać służy innemu bóstwu, musisz określić, w jaki sposób zostałeś wyznawcą danego boga i fakt ten utrzymywać w tajemnicy. Wielu spośród Bregan D'aethe nie podobają się rządy Pajęczej Królowej, ale tylko kilku ośmieliłoby się okazać wiarę w inne bóstwo niż Lolth.
Wymagana rasa: Drow. Wszyscy członkowie Bregan D'aerthe przyjmowani są z drowich Domów w Menzoberranzan i Ched Nasad.
Pakiet startowy
Chociaż nie wszystkie drowy potrafią lewitować, to widziałeś przydatność tej umiejętności i usiłujesz osiągnąć w niej mistrzostwo.
Dodatkowe umiejętności
Poziom 5
Twoje umiejętności lewitacji rosną, dzięki czemu możesz spędzić całą bitwę w powietrzu - o ile sobie tego zażyczysz.
Poziom 10
Życie jako poszukiwacz przygód nauczyło cię być przezornym - zwłaszcza kiedy nie jesteś zabezpieczony przed atakiem. Wrogowie mogą cię zaskoczyć lub zagnać w róg, ale odkryją, że nie przyniesie im to pożytku.
Korzyść: Kiedy zyskasz przewagę w walce, wrogowie nie otrzymują bonusu do ataku wymierzonego w ciebie.
Dalej są umiejętności opcjonalne, ale nie wiem, czy cie ciekawią