[Zwiastun] „Neverwinter” – tandetny Klejnot Północy - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!

Podgląd ostatnich postów

Lavo,
Nie jestem jakąś "graphics whore"... Ba, nawet gram w gry z grafiką tetrisa, ale...

Naprawdę, to wszystko na co ich stać? Grafika wygląda żałośnie. Wygląda to, jakby momentami zapomnieli gdzieniegdzie nałożyć tekstury...
No i modele postaci są tak marnej jakości, że chyba nawet w dzisiejszych RTSach by czegoś takiego nie wstawili. Błech.

Nie jestem wielkim fanem Neverwintera, ale już widzę, że to będzie raczej kicz... I że zniszczą przyzwoitą markę.
krzyslewy,
Grafika jak z DA, ale te twarze takie, nie brzydkie tylko graficznie jakby puste mi się wydają, ale tak czy siak na pewno zagram.
bosiaxd,
Ech. Nie wygląda zbyt zachęcająco, ale z sentymentu do Neverwinter - zagram. Na 100%. Nie popuszczę dopóki nie przekonam się na własnej skórze, czy gra naprawdę jest taka zła ... na jaką wygląda teraz. -.-
Redhorn Steelaxe,
Ała, ała, ała... boli.
Inna sprawa że nvn1 i motyw Moragi był słaby. Tę grę trzymała sieć ;p
Lionel,
Zniszczyli moje wspomnienia... Liczyłem na lepsze modele postaci.
Tokar,

Niepokonane Neverwinter było niczym monolit i trwało dumnie pomimo wielu przeciwności losu, z którymi musiało się borykać. Przerażająca plaga „Wyjącej Śmierci” nie potrafiła złamać silnego ducha obywateli tego miasta i dzięki heroicznemu poświęceniu bohaterów, udało się ugasić epidemię, która zebrała okropne żniwo. Metropolia od dekad zręcznie ucierała nosa chciwemu Luskanowi, marzącemu o zdobyciu „Klejnotu Północy” do swojej kolekcji za pośrednictwem wysublimowanych intryg dworskich i zręcznych ciosów w plecy. Jednak zdrowy rozsądek i chirurgiczna precyzja dyplomatów spowodowała, że zły sąsiad mógł za każdym razem jedynie obchodzić się smakiem. Podobnie jak istoty prawie boskie, zrodzone w agonii i chaosie – Królowa Moraga oraz Król Cieni, które przekonały się, że można zniszczyć mury i strzaskać bramy miasta, ale nic nie jest w stanie złamać odwagi jego mieszkańców. Neverwinter od stuleci było żywym pomnikiem uporu, miłości i bohaterstwa obywateli…

neverwinter, cryptic studios

…aż do dziś. Perfect World Entertainment Inc. i Cryptic Studios okazali się cwanymi przeciwnikami, którzy nie stawiali na bezpośrednie działania, lecz udając przyjaciół i reformatorów, zaczęli sączyć truciznę do uszów mieszkańców. Tak umierają legendy.

Najnowszy zwiastun gry pokazuje, że nie należy od niej zbyt wiele oczekiwać. Schematyczny, brzydki i pozostawiający człowieka w chłodnej obojętności. Jeden z gorszych materiałów, jakie miałem przyjemność oglądać w tym roku.

Kocham Neverwinter i przeżyłem w nim wiele pięknych chwil, ale podczas najazdu hordy nieumarłych będę trzymał się od niego na odległość kilkuset mil. Nie dlatego, że tchórzę przed tym wrogiem (ba, trochę się tego wirtualnego ścierwa wytępiło), ale zwyczajnie mam dość tandetnych przygód i mówię stanowcze „veto” dla dalszego gwałcenia marki „Dungeons & Dragons”.

Wczytywanie...