„Mass Effect 3” – paczka obrazków koncepcyjnych - Odpowiedź
Podgląd ostatnich postów
Muszę przyznać że Ashley wyładniała i po prostu ślicznie wygląda."Wyładniała" przepraszam bardzo miałem na myśli, że wypiękniała.Doczekała się nawet zmiany pancerza choć mi się zdaje że to dalej model feniksa jak sądzicie.
Znając życie to pewnie Kaidan Alenko będzie się cieszył dużym zainteresowaniem płci pięknej.W sumie nigdy do niego nic nie miałem nawet lubię go.
Spoglądając na Jamesa Vegę spodziewałem się ,że będzie wyglądał jak jakiś cherlawy chłoptaś a tu z góry przepraszam za wyrażenie po prostu "byczek".Tokar mam nadzieję, że żartujesz jeśli chodzi o charakter Vegi bo nie chcę kolejnego Jacoba Taylora na Normandii
Gdy zobaczyłem Liarę to pomyślałem sobie "Kurczę wygląda jak Samara" Czyżby nasza dr T'Soni faktycznie dołączyła do bractwa egzekutorek asari?Byłoby ciekawie nie powiem.
Jeśli chodzi o pancerze naszych towarzyszek to przyznaję że ładne są.Mam nadzieję że fem Shepard doczeka się podobnego ,bo nie chcę aby wyglądała jak opancerzony czołg za przeproszeniem.
Co do "narzędzi mordu" to fajnie się prezentują a jeśli chodzi o system wyciszania broni może być interesująco.
Sezon ogórkowy powoduje, że do rangi informacji dnia urasta paczka obrazków koncepcyjnych z „Mass Effect 3”, która została zamieszczona na jakimś portugalskim forum. Szkice wyglądają jednak bardzo profesjonalnie, a skoro BioWare oraz renomowane serwisy traktujące o grach komputerowych nie podważają autentyczności tych fotek, to gdzie mnie, małemu żuczkowi, doszukiwać się teorii spiskowych. Ponoć wyciekły z zawartości edycji kolekcjonerskiej (choć obstawiałbym raczej na „przeciek kontrolowany”), co wydaje się całkiem prawdopodobne, więc tematu nie zamierzam w żadnym wypadku drążyć.
Co nowego? Powyżej możecie podziwiać nowy wygląd „Normandii SR-2”, która prezentuje się równie stabilnie pod banderą Przymierza i powinna nam dobrze służyć w wojnie ze Żniwiarzami. Natomiast w rozszerzeniu – alternatywne stroje czterech bohaterów (w tym pierwszy rzut oka na nowego członka drużyny Sheparda – Jamesa Vegę) oraz kilka szkiców nowych narzędzi mordu. Zapraszam.
No cóż, trzeba przyznać, że Ashley przez te ostatnie kilka lat strasznie wypiękniała. Pomimo tego, że w „Mass Effect 2” była zimna niczym sopel lodu, to teraz zastanawiam się, czy aby nie odnowić na powrót tej znajomości. W końcu stara miłość nie rdzewieje, nie? Wiem, płytki ze mnie facet.
Natomiast pan Vega wygląda jakoś tak… dziwnie pucołowato. Myślałem, że facet będzie napakowany jak Grayson Hunt z „Bulletstorma” i będzie miał podobny charakterek do byłego żołnierza oddziału „Dead Echo”, a tutaj widzę jakieś „ciepłe kluchy” pokroju Jacoba Taylora. Ech… jedyna nadzieja w Zaeedzie.
Ciekawi mnie także strój naszej ponętnej pani doktor T’Soni. Wiem, że to alternatywny ciuszek, ale czy nie przypomina Wam on ubioru Samary? Czyżby Liara w ciągu ostatnich miesięcy została członkinią elitarnego oddziału Egzekutorek? Hm… to byłoby ciekawe i trzymałoby się kupy, skoro Ashley i Kaidan zostali Widmami.
W przypadku broni najlepiej będzie, jak oddam głos Robowi Blake’owi, jednemu z głównych kompozytorów pracujących nad „Mass Effect 3”.
„Skupiamy się na zwiększeniu ilości dźwięków pojawiających się podczas potyczek. Ostatnio czatowaliśmy z chłopakami z DICE, którzy odwalili kawał dobrej roboty przy serii „Battlefield” i „Medal of Honor”, gdzie wymienialiśmy się swoimi doświadczeniami, wiedzą czy aktywami. Jednym z efektów z tej współpracy jest nowy system zmian środowiskowych, który oni zrobili naprawdę bardzo dobrze. Nowy karabin szturmowy zachowuje się inaczej, w zależności od tego, w jakim środowisku obecnie przebywasz, na ten przykład.
Oczywiście, opieramy się na ich pracy, lecz nie da się ukryć, że tworzymy dwie różne gry. Ludzie z DICE skupiają się tylko na broni, ale my mamy jeszcze statki kosmiczne, biotykę i inne dodatkowe gadżety, związane z futurystyczną technologią. Jednakowoż jedną z rzeczy, które strasznie chciałem zaimplementować u nas jest właśnie system zmian środowiskowych, który powoduje, że sytuacja na polu walki może zmienić się diametralnie, w zależności od tego, na jakim obszarze obecnie przebywa Shepard. DICE posiada też zaawansowany system wyciszania broni – wystrzał ze zmodyfikowanego pistoletu jest znacznie ciszy, od tego, który posiada zwykły przeciwnik.” – zdradził Rob Blake, w wywiadzie dla Xbox World 360.