Nowi najemnicy bezużyteczni jak nigdy - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!

Podgląd ostatnich postów

Wiktul,
No nie wiem, czy co innego "Imperium" podało po prostu imiona najemników z informacjami o ich stylu walki, o którym już też mówiliśmy. Tak samo możesz przeczytać o tym gdzie są dostępni, o ich wtrętach fabularnych i umiejętnościach czy ekwipunku, więc nie wiem co tu jest "po cholerę"
Furin,
Po cholerę to w ogóle. Na diablo.phx.pl na temat najemników inaczej piszą.
Wiktul,
Wynikałoby z tego, że najemnicy nie będą nam do tego potrzebni, skoro wg Bashioka nie będą nam potrzebni nawet do ukończenia Normalu, a zatem nie ma znaczenia, że na wyższych poziomach będą na strzała
Gość_*,
Ciekawe, czy w związku z tym da się ukończyć grę w trybie single player na wyższych poziomach trudności?
Wiktul,

Zaledwie dwa dni temu pojawiły się nowe informacje o systemie Najemników, czy też Towarzyszy, a już mamy pierwsze komentarze Bashioka, zdradzające kolejne szczegóły. Szczegóły, mówiąc szczerze, dość zaskakujące.

diablo 3

Okazuje się bowiem, że w założeniu Blizzarda nowi kompani maja stać się o tyle ciekawym, co zbędnym elementem rozgrywki. Community Manager zdradza, że choć będą oni wprowadzać nowe elementy do fabuły, to Normal będzie dość prosty, byśmy mogli spokojnie poradzić sobie bez ich pomocy. Wprowadzono ich wyłącznie po to, by zachęcić graczy do rozgrywki wieloosobowej, w której sami najemnicy się nie znajdą. Ich umiejętności w żaden sposób nie będą mogły się równać zdolnościom naszych współgraczy.

diablo 3, najemnicy, towarzysze, followers, mercenaries, enchantress, scoundrell, templar

Aby zachęcić do gry kooperacyjnej (lub zniechęcić do trybu dla jednego gracza) Towarzysze będą bezużyteczni na poziomie Koszmar i całkowicie bezużyteczni na poziomie Piekło.

diablo 3, najemnicy, towarzysze, followers, mercenaries, enchantress, scoundrell, templar

Bashiok: "Towarzysze będą mieli duże trudności z utrzymaniem się przy życiu powyżej Normalu, a jeśli nie będą żywi, nie będziecie otrzymywać bonusów wynikających z ich umiejętności. Nie wątpię, że niektórzy i tak będą próbować grania w ten sposób, ale zgodnie z założeniem nie uda im się. Towarzysze nie będą też niezbędnym elementem systemu Magic Find. Nigdy nie mieli nim być i dołożymy wszelkich starań, aby nie mogli się nim stać."

diablo 3, najemnicy, towarzysze, followers, mercenaries, enchantress, scoundrell, templar

Jak widać Blizzard postanowił wywrócić do góry nogami dotychczasowe pojmowanie rozgrywki w "Diablo", zwłaszcza w wymiarze BNetu. "Ośmiu graczy plus ich zwierzątka – przy założeniu, że wszyscy grają Witch Doctorem – to kompletny chaos i najlepszy z powodów, dla których towarzysze nie będą dostępni w trybie mulitplayer.". Może jest w tym trochę racji, ale po co wobec tego w ogóle tworzyć system najemników, przy założeniu, że i tak praktycznie do niczego się nam nie przydadzą?

Wczytywanie...