[Kingdoms of Amalur: Reckoning] Kingdoms of Amalur: Reckoning - pierwszy filmik z rozgrywki - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!

Podgląd ostatnich postów

Furin,
Widać, że chłopaki czerpali pełnymi garściami z Fable. Zapowiada się dobry slasher w klimatach RPG. Siekanie, rąbanie, questy "idź, zabij, przynieś". Przyjemna bezmyślna łupanka. Grafika faktycznie zbyt cukierkowa... Możliwe, że grać się będzie przyjemnie, ale czekać z niecierpliwością? Niee...
Zauważyłem też, że wielu producentów stawia teraz na szeroką paletę jasnych, "cukierkowych" kolorów... Mythos wyszedł też w takiej stylistyce, Blizzkowy Diabełek... ;/ niezbyt mi się to podoba. Wolałbym coś z paletą bardziej stonowaną skalą szarości. Nasz Wiesiek przynajmniej odbiega od tego trendu.
Tokar,

Kolejny cukierkowy cRPG w stylu „Fable”? Lepiej, żeby to było warte moich pieniędzy i lansowania tego tytułu przez wielkie nazwiska, gdyż następnego rozczarowania raczej nie przetrawię. Nie będę również ukrywał, że odrobinę mnie odrzuca epickie i „czarno-białe” podejście do fantastyki, a literatura serwowana przez R. A. Salvatore przejadła mi się już dawno temu. Tym niemniej jestem skłonny dać projektowi „Kingdoms of Amalur: Reckoning” pewien kredyt zaufania, gdyż materiały przyszykowane przez 38 Studios wyglądają całkiem smacznie i zapowiadają niezgorszą rozrywkę.

Twórcy w końcu postanowili zaprezentować nam pierwszy gameplay i pokazać w akcji szumnie zapowiadany system walki. Znalazło się też miejsce na ukazanie opcji craftingu. Całość została okraszona komentarzem Iana Fraziera, głównego projektanta gry. Jest na co czekać?

Oj… ktoś chce ewidentnie wygryźć z rynku „złotoustego Petera”. Premiera została ustalona na I kwartał 2012 roku.

Wczytywanie...