Budowa postaci - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!

Podgląd ostatnich postów

Gość_M. Dylematt*,
Ok. Wybrałem na razie druida i zrobię chyba z niego władcę burz ???? tylko wrzucę mu kilka poziomów wojownika żeby mógł nosić ciężkie pancerze i zdobył specjalizację we włóczni. Ostatecznie wziąłem elfa leśnego bo ma +2 do siły i zręczności. W przyszłości wezmę malpi chwyt żeby druid mógł śmigać jak spartanin z włócznią i tarczą i zobaczę jak się będzie grało ????
Mikeal,
W sumie do wszystkiego co tutaj piszesz pasuje Kapłan, Mnich lub Szaman Dusz, później dwuklasujesz na Przewodnika Zagłady, Władcę Burz, Kapłana Bojowego, Boskiego Czempiona bądź Świętą Pięść. I nie martw się o rasę bo Daeghun cię adoptował jak byłeś dzieckiem.
Gość_M. Dylematt*,
Witam. Ja mam problem innej natury... Poradźcie mi jaka postać pasuje do przejścia kampanii podstawowej... "klimatycznie".
Mam dylemat ponieważ z jednej strony lubię grać wojownikami i ogólnie postaciami z dużą ilością hp i wielkim toporem lub innym kawałkiem żelastwa... Ale... Jak taki prosty i nie koniecznie bystry woj miałby walczyć i pokonać przekoksowanego maga jak Król Cieni (dodam tylko że to moje pierwsze zetknięcie z Nwn2 ale domyślam się że czymś takim gra się musi zakończyć). Moim zdaniem taki woj nie pasuje mi na pogromce uber maga czy kim tam ten Król Cieni jest... Raczej na pomocnika tego pogromcy, ale przecież główny bohater nie ma być tępym osilkiem od rozbijania czaszek w czasie gdy jego potężny pracodawca - mag rozprawia się z głównym złym...
Myślałem o paladynie, bo to urodzony przywódca, a poza tym można sobie to fabularnie wytłumaczyć że pokonuje KC dzięki wsparciu swego Boga itp itd... Ale znudzili mi się paladyni... Przeszedłem palkiem BG i BG2 w NwN1 też grałem palkiem (chociaż przeszedłem grę w końcu czarownikiem/uczniem czerwonego smoka).
Ogólnie tym razem szukam postaci nastepujacej:
Rasa: dowolna, chociaż niektóre ciężko mi uzasadnić fabularnie no bo jak połączyć elfa Daeghuna z np genasi ziemi? ????
Klasa: jak we wstępie
Charakter : dobry - chcę niszczyć zło a nie wspierać
Postać powinna radzić sobie w walce bezpośredniej tzn. że ma potrafić walczyć nawet bez zarzuconych na siebie 5 czarów wzmacniających i żeby nie musiała po każdej walce odpoczywać żeby się czary odnowily. Magia ma go tylko wspierać, a nie być główna bronią. Poza tym postać powinna mieć dobrą wytrwałość (dużo hp) i atak wręcz.
potrafić się komunikować (dobra znajomość dyplomacji, blefu lub ewentualnie zastraszania chociaż to trochę nie pasuje do dobrej postaci, a poza tym czy w grze zawsze jest opcja wyboru opcji dialogowych z testem na każdą z tych trzech umiejętności czy np zastraszania może nie być do wyboru i co wtedy?)
Bohater powinien też posiadać jakiś uzasadniony "dar", który pomoże mu pokonać wszelkie zło w grze (i nie mówię tu o szale barbarzyńcy bo w taki tryb Rambo może wpaść byle Janusz pod sklepem po dwóch winach) magia (nie ważne boska czy mistyczna) mile widziana.
I przede wszystkim : postać musi pasować fabularnie - nie musi być uber koksem. Nie przeszkadza mi jeśli walki będą cięższe niż typowym barbarzyńcą/berserkerem/mistrzem broni, który mieli wszystko przed sobą na pył.
I po drugie postać nie może być jakimś elfikiem o wzroście 160cm co macha dwiema wykalaczkami ???? najlepiej jak będzie walczyć czymś dwurecznym albo dużą bronią jednoreczna (byle nie bulawa i młot bojowy - model w grze tych broni to jakiś żart - buława ma z 30cm długości a młot praktycznie nie ma trzonka poza tym co trzyma postać w dłoni - gdzie tu zasięg?
Krótki opis postaci oraz build mile widziane. Można użyć buildera ze strony nwn2db.com, jeśli ktoś byłby tak życzliwy i chciałby się poświęcić.
Aha, jeszcze jedno - wolałbym uniknąć kary do expa jaką mają np sferotknięci lub drowy. - 1 level przeżyję ale większych wolę unikać ????
Mam nadzieję że w ogóle da się stworzyć taką postać ????

Wiem, wymagania są spore, ale mam nadzieję że ktoś kto przeszedł już grę kilka razy znajdzie rozwiązanie.
Z góry dziękuję za pomoc ????????
M.
Gość_Marcin*,
Słuchajcie mam problem ponieważ mój główny bohater ma od samego początku gry zmniejszoną szybkość ruchu . pewnie coś źle wybrałem przy tworzeniu postaci . da rade to jakoś naprawić?
Lionel,
Tak, długi miecz zależny jest od siły, dlatego sugerowałbym skupienie się na wyłącznie dwóch krótkich mieczach i zręczności. Dzięki temu nie otrzymamy kary do trafienia za trzymanie dużej broni w głównej dłoni oraz zwiększymy premię ze zręczności.
Idąc tym tropem, rezygnujemy z atutu ulubiona broń jako krótki miecz i skupiamy się na atutach dla oburęczności. Dzięki temu systematycznie zmniejszamy kary za taki styl walki i zwiększamy szansę na trafienie. Jako łotrzyk będziesz otrzymywał premiowe, silne ataki z zaskoczenia, więc tym bardziej długi miecz nie jest ci potrzebny, gdyż bardziej służy on do bezpośredniej walki niż ciosu w plecy.
Poza tym kampania nie jest tak trudna, by robić z postaci epickiego bohatera.
Scythe,
Witam
Chciałbym zrobić postać pod kampanię NwN2 (potem dodatki), żadne multiplayery. Potrzeba mi kilku porad.

Rasa : Elf księżycowy (bonus do zręcznosci +2, kondycja -2)
Chcę zrobić łotrzyka z dwiema brońmi. Długi miecz / krótki miecz.
I tu moje pierwsze pytanie. Jeśli bede miał wiecej zrecznosci niż siły i wybiore finezję w walce to atut bedzie wpływał tylko na krótki miecz wiec obrażenia będą zależne od zręczności. Obrażenia dla długiego miecza bedą juz zależne od siły, tak ?
Teraz trzeba pomyśleć jak dobrać atuty.

Na 1wszym poziomie Łotrzyka atut walka dwiema broniami
Na drugi poziom wybrałbym Wojownika dzięki dodatkowemu atutowi na 1wszym poziomie - wybieram atut finezja w walce. (łotr lv1/woj lv1)
Na nastepny poziom łotrzyk i atut ulubiona broń - długi miecz. Co daje łotra lv 2 / woja lv 1)
Tylko niewiem jakby miały się do takiego buildu moje ataki. Tzn jak często by trafiały, jak wysokie rzuty kostkami bym miał.
Wczytywanie...